Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kjapp leveranse

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-04, 17:53   #1
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Kjapp leveranse

Nå ringte de fra FedEx pakken min komer på døren om litt. Skal bli spennende å se hva tollen blir på og ikke minst å finne ut hva jeg synes om produktene. Skal holde dere oppdatert. Mest spent er jeg på jevningen... Tenk jevnet saus og jevnede supper. Det er luksus det!!!!

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 27-01-04, 21:25   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

hva har du kjøpt gjennom Atkins-shop, og hva er du fornøyd og evt ikke fornøyd med?
hvor bestiller du fra forresten?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-01-04, 21:51   #3
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har ikke skrevet mer fordi jeg enda ikke har fått tollregningen.

Jeg er superfornøyd med Barene har bestilt flere forskjellige Advantage har 21 g protein. Ikke fornøyd med cappuccinoen den smakte vondt. Sausene var OK og jevningen er super. "potetgullet" var soso, brownies har jeg ikke prøvd enda.

Pastaen har jeg holdt meg unna da jeg ble advart om at den var direkte vond. Sluttprisen kan jeg som sakt ikke si noe om. Neste gang bestiller jeg fra England. Denne gangen fra atkins.com

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 28-01-04, 13:15   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

åh de barene høres så gode ut. har du smakk Mocha Crunch? syns den høres så fantastisk ut!

har du linken til shopen i England?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-01-04, 18:56   #5
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Tollen

Opprinnelig lagt inn av Maz

Jeg har ikke skrevet mer fordi jeg enda ikke har fått tollregningen.

Jeg er superfornøyd med Barene har bestilt flere forskjellige Advantage har 21 g protein. Ikke fornøyd med cappuccinoen den smakte vondt. Sausene var OK og jevningen er super. "potetgullet" var soso, brownies har jeg ikke prøvd enda.

Pastaen har jeg holdt meg unna da jeg ble advart om at den var direkte vond. Sluttprisen kan jeg som sakt ikke si noe om. Neste gang bestiller jeg fra England. Denne gangen fra atkins.com

Jeg har kun bestill en gang fra USA,fikk regning fra Gardermoen i mai.
Fant den ikke igjen,så den gikk i glemmeboka.:-) fikk regning(purring nå)
Så det kan lønne seg å bestille i januar:-) så går det kanskje 11 måneder før en må betale tollen:-)

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 20-02-04, 09:25   #6
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Jeg har kun bestill en gang fra USA,fikk regning fra Gardermoen i mai.
Fant den ikke igjen,så den gikk i glemmeboka.:-) fikk regning(purring nå)
Så det kan lønne seg å bestille i januar:-) så går det kanskje 11 måneder før en må betale tollen:-)

Jeg har enda ikke fått noen regning så det ser ut som du har rett der. Sitter nå og skal bestille mere. Vurderer Low carb megastore mot Atkins shop. Ikke lett det der...

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 20-02-04, 10:22   #7
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Maz

Jeg har enda ikke fått noen regning så det ser ut som du har rett der. Sitter nå og skal bestille mere. Vurderer Low carb megastore mot Atkins shop. Ikke lett det der...

Da tror jeg ikke du får noen regning heller,kanskje tollen er iberegnet???
Jeg bestilte fra et annet firma,keto et eller annet,og jeg fikk mail fra gardermoen for å godta tollen og regning i posten ganske raskt.
Purringen kom i januar da jeg hadde rota bort den gamle regninga.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no