Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Rart, jeg går ikke ned, og er like stor rundt midjen men...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-07, 08:05   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Rart, jeg går ikke ned, og er like stor rundt midjen men...

...buksa blir romsligere???

Altså, jeg veier meg og måler rundt midjen. Begge deler står i ro. Jeg må ha mistet cm et eller annet sted, for jeg har gått over til å bruke belte på buksene i str 42!!!

Da jeg gikk på Atkins i 2004, hadde jeg bedre tid, og drev på og målte meg overalt på kroppen, og la det inn i en sånn kroppsmasse-beregner, som kalkulerte hvor mye av kroppsvekta som var fett.
Det var ganske kult, men nå orker jeg ikke styre med det. Må måle waist, abdomen, hips, og masse andre mål. Til og med halsen.
Jeg tar det ganske med ro selv om vekta står i ro, men hvis noen blir litt stressa av det så kan en slik måling være til hjelp?

Nille, har du det nettstedet liggende inne på pc'en din? Det var deg jeg fikk tips om det i 2004.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 18:24   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Rart, jeg går ikke ned, og er like stor rundt midjen men...

Så flott Mam !! Det er veldig vanlig at man går ned i størrelse uten å gå ned i vekt faktisk. Opplever det samme selv !

Mener det nettstedet du mener må ha vært www.mybodycomp.com - Nå har de visst skifta navn til www.fittogether.net. Er fremdeles gratis !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 23:10   #3
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Rart, jeg går ikke ned, og er like stor rundt midjen men...

Takk, jeg var faktisk registrert der ennå. Slengte inn målene og så at jeg ligger veldig likt som mai 2005. I aug/sept 2005 ble jeg gravid og var sykemeldt stort sett hele svangerskapet, og rett opp i vekt igjen til før første runde på lavkarbo. Men har ikke hatt større mage enn første målingen i 2004, med abdomen på 116 cm. (Abdomen = rundt navelen)
Body fat på 47,06%. Nå har jeg kommet ned på Body fat på 41,58%. Ja det er bare å fortsette det. Må prøve å komme ned på 80-et eller annet i cm rundt abdomen og en body fat på under 40.

Anbefaler virkelig www.fittogether.net, det er godt å ha noe å strekke seg etter.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no