Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Stevia

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-11, 17:08   #1
Høstblad
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 1
Høstblad er på en erverdig vei

Stevia

Hei! Jeg er ny og famlende i lavkarbo verden. :-)
Synes det er vanskelig å finne en god erstatning for sukker da jeg ikke er særlig begeistret for sukrin, og generet er skeptisk til søtstoffer. Noen som kan fortelle meg mer om stevia, og gjerne hvor jeg kan få kjøpt det.

Høstblad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg, litt på leit Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 17:56   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Stevia

Dersom du scroller heeeelt nederst på denne siden finner du mange tråder om stevia!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 14:13   #3
Spizzy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 7
Spizzy er på en erverdig vei

Sv: Stevia

Opprinnelig lagt inn av Høstblad, her.

Hei! Jeg er ny og famlende i lavkarbo verden. :-)
Synes det er vanskelig å finne en god erstatning for sukker da jeg ikke er særlig begeistret for sukrin, og generet er skeptisk til søtstoffer. Noen som kan fortelle meg mer om stevia, og gjerne hvor jeg kan få kjøpt det.

Det billigste og enkleste er å bestille gjennom iHerb. Det tar ca 10-15 dager fra du legger inn bestilling til du har det.

Dette er min stevia-favoritt, som jeg mener er både billigst og best: http://www.iherb.com/Now-Foods-Certi...-28-g/329?at=0 , altså under 6 dollar.
De har den også i økonomistørrelse: http://www.iherb.com/Now-Foods-Certi...3-g/38293?at=0
Now Foods er et anerkjent merke som de selger i de fleste vanlige drug stores i USA.

iHerb har også mange andre steviatyper og masse andre interessante produkter som de ikke har i Norge, eller som er mye billigere enn her.

Bare husk å bestille varer for under 200 kr. så slipper du toll osv. Hvis du holder vekten under 1,8 kg (hvilket ikke er noe problem med stevia) betaler du bare 4 dollar i shipping. (Det lønner seg selvsagt å fylle opp med varer til vekstgrensen og 200-kroners grensen.)

Som førstegangskunde kan du bruke rabattkoden HEJ824 når du sjekker ut i kassen, så får du 5 dollar i avslag.. (dvs. at du nærmest får en liten boks med stevia gratis ).

Spizzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
stevia


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stevia Debbie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 19-12-10 23:26
Stevia Nero Spørsmål og svar 20 19-10-10 18:20
Stevia ~Rosa Skydått~ Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 13-08-10 13:56
Stevia ... chili Lavkarbo generelt 9 07-11-07 22:40
Stevia prilla Ketolysekuren 6 07-10-06 19:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no