Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tenk over hvordan dere svarer !

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 15:46   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tenk over hvordan dere svarer !

Man MÅ ikke være enig med alt folk skriver her på forumet. Det er lov å være uenig - og det er lov å diskutere.

MEN

Når folk ber om hjelp til et problem - eller lurer på noe. Så ER det faktisk mulig å svare skikkelig, - uten å gå i fullt angrep. Alle har vært nye en gang.

Jeg gir som regel klar melding sjøl, men i det siste syns jeg tonen her har blitt adskillig krassere enn nøvendig. Om dere syns spørsmålet er helt på trynet er det lov å lavære å svare isteden for å gjøre narr eller kjefte.

Det er selvfølgelig lov å be folk om å lese boka eller søke på forumet - det skulle bare mangle. Men ikke gå til personangrep og begynn å diskutere ting som ikke har noe med trådstarters spørsmål å gjøre i det hele tatt ! Alle har vært nye engang.

Vi mister verdifulle medlemmer her inne og folk tør ikke spørre om hjelp ute i forumet når det er slik. Innboksen min er statig full av rop om hjelp. Jeg har ikke alltid tid til å svare alle slik ejg vil og må hevise mange til å heller poste i forumet for å få svar fra flere/andre.

Det skulle ikke være nødvendig !

Ber om FULL SKJERPINGS her please !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:11   #2
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Tenk over hvordan dere svarer !

Det er fryktelig synd at det er blitt slik, men jeg tror det er noe som kommer til å gå over. Nå blir luften renset og alle får sagt sitt i den ene eller andre retningen og det er positivt.

Vi er alle her inne av samme grunn og må ta høyde for at det er mange ulike personligheter her.

Jeg storkoser meg her inne og sitter her nok ALT for mye! Men samtidig er det så utrolig mye å lære seg ved et nytt kosthold.

Jeg håper de som vil melde seg ut revurderer det og at de med all den nyttige kunnskapen som kanskje føler seg litt "brukt" uten at det blir satt pris på fortsetter med den FANTASTISKE gode jobben de gjør.

Klem fra en som setter pris på gode råd og ikke minst oppskrifter!

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:18   #3
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Tenk over hvordan dere svarer !

Er helt enig med Nille her!
Er så unødvendig, la heller være å svare enn å såre andre unødvendig. Er man ny på ett forum så forventer man svar på det man spørr om, ikke kritikk for skrivefeiler og dialektbruk! Folk må få tid til å tilpasse seg nye forum og forumregler.
Var direkte ukoseig å komme inn på forumet i dag å begynne å lese på tråder.

fra Mila

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan kombinere dere barn og "kurene"? cozymum Optimal Ernæring 4 16-03-07 22:10
Hva fyller du livet ditt med og hvordan? Fjonken Fysisk og mental helse 4 13-06-06 12:04
Hvordan leverte dere selvangivelsen? Iset Generell diskusjon 16 06-05-06 09:22
hvordan klarer dere det?? karlista Lavkarbo generelt 6 04-01-06 18:56
Unner dere dere noe godt innimellom?? Tiril77 Lavkarbo generelt 20 13-01-05 23:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no