Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Starte på ED?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-08, 00:34   #1
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Starte på ED?

Jeg har altså forstått at man må til legen for å få starte med dette. Er det noe alle leger vet noe om, eller hvordan er det? Hva skal jeg si til legen? Hvilke kriterier stiller legen til grunn for å la en pasient begynne på ED? Jeg lurer på mye annet også, så hvis du kommer på andre lure tips og råd, skriv det ned

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 00:53   #2
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Starte på ED?

Er bare å høre med legen, eventuelt om han/hun kan sende deg videre til en lege som kan noe mer om eurodietten dersom han/hun ikke har satt seg inn i det selv, er ikke alle leger heller som har lov å gi ut eurodietten, var hvertfall ikke det da jeg gikk på den i 2005. Jeg var så heldig att fastlegen som jeg hadde da gikk på eurodietten/fedon sine metoder selv, så var hun og ikke jeg som foreslo det pga både overvekt og insulinresisetes. Er bare å spørre legen egentlig, om hun eller han tror dette er noe for deg, eller ta kontakt med nermeste lindbergklinkikk kanskje?

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 02:04   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Starte på ED?

http://eurodiet.com/

Der kan du lese litt om opplegget og produkter. Tror ikke det er så mange fastleger som er Eurodiettleger, men hvis du finner en er det helt klart en fordel, for da er det jo bare vanlig pris og du får det på frikortet også.

I drammen, er det kun 1 ED lege... så jeg må bare bla opp de 700 det koster for en time.
Tror hun bare er her to ganger i mnd også... Er nok ikke så mange som går på eurodiett her ... hehe

Ring inn dit du, så får du navn og nr. til nermeste Eurodiett lege for deg

Lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 18:49   #4
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Starte på ED?

Heia
Forusakutten er plassen for deg paprika... Legen er en perle, ernæringstanten litt mer merkelig, men det har sikkert mer med meg å gjøre...
Lykke til!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 00:02   #5
paprika
Medlem
 
paprika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 46
Innlegg: 343
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel

Sv: Starte på ED?

Får man maten på blå resept? Sikkert et dumt spørsmål, men man må jo sjekke...

__________________






Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 07:06   #6
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Starte på ED?

Nei dessverre... Er ikke resept heller, i den forstand, det er en bekreftelse som sendes fra legen til firmaet som du bestiller fra.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 23:45   #7
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Starte på ED?

Opprinnelig lagt inn av paprika, her.

Får man maten på blå resept? Sikkert et dumt spørsmål, men man må jo sjekke...


ike noe blå resept nei
det koster ca 3000 kr i mnd og gå på dennen dietten
det kjøpes på lindebergklinikken eller noe sånt
av ED legen får du en tilatelse til og kjøpe produktene , og du må vel minst ha enn bmi på over 30
ring lindbergklinikken de vet navnet på leger i nærheten av der du bor

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan starte en ny tråd / Svare med innlegg HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 15-01-09 18:43
Hvordan starte? Vivsy Spørsmål og svar 4 31-05-07 10:39
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren Melania Ketolysekuren 13 19-05-07 11:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no