Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

For lite karber?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-11-11, 20:16   #1
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

For lite karber?

Hei, jeg er ganske ny her og som de fleste nye så er jeg litt usikker på om jeg kanskje gjør noe feil.
Jeg er mye kvalm og uvel, og har mye vondt i hodet. Og er litt usikker på om det kan være sammensetningen av maten, altså at jeg kanskje spiser for mye fett og for lite karbo. Eller om det rett og slett er noe annet som feiler meg.
Jeg har en kronisk betennelse i kroppen og jeg begynner å bli redd for at det er den som spiller meg et puss.
Jeg vil nødig begynne på medisiner om jeg ikke må, så jeg hadde satt pris på litt råd fra dere som har litt erfaring her inne :-)

Jeg har gått på "egenkomponert" lav-karbo diett, tilnærmet lik eat-dietten, siden midten på september ca. I starten ble det mange "sprekker" så jeg har ikke gått ned så mye (7 kg), men er fast bestemt på at dette skal bli min nye livsstil, mest pga hva denne dietten gjør for helsa mi, vekta får bli en deilig bonus .

Jeg merket ikke noe til hodepine eller denne "uvelle" følelsen jeg går rundt med nå (2dre uken jeg føler meg dårlig), i starten på dietten. Jeg viste at jeg muligens fikk karbo-abstinenser, men slapp unna, jeg tenkte det sikkert kom av at jeg gikk på ph-dietten før denne, og var ferdig med "utrensingsdelen".
Jeg er slapp, svimmel, kvalm, uvel (føles som om det bruser i blodet) og har mye vondt i hodet. Den siste uken har jeg måttet være hjemme fra jobben eller har gått hjem etter bare noen timer

Vi har holdt på å flytte og pusse opp så jeg har spist mest på "feelingen" fram til nå.
Gikk inn på diett.no og la inn en typisk dag for meg i tabellen, for å sjekke hvordan jeg lå an med fordelingen av fett, proteiner og kh. Kakediagrammet viste at jeg spiste 74% fett 24%proteiner og 2% karbohydrater!! Kan det være grunnen til at jeg er så dårlig form? At jeg rett og slett spiser for lite karbo?

Jeg har bevist holdt meg på et lavt inntak av karbohydrater, siden jeg drikker ProArgi-9, litt super greens og en helsejuice med vitaminer og mineraler i. Disse er det ganske mye karbohydrater i.

Proargi-9; pr. 10,5 g (scoop) = 5g karbohydrater
Mistify Aqai do Brazil (juice) pr. 30 ml (døgndose)=3,07 g karbohydrater
supergreens har jeg ikke klart å finne ut hvor mange karbohydrater det er i.

En typisk dag for meg:

Frokost: 1 kanne med koffeinfri kaffe (4 kopper), med fløte og sukketter 4 stk.

Lunsj: To kokte egg, nesten en hel pakke bacon. Eller kokt skinke med fløteost, og noen agurkskiver og paprika biter til

middag: Kyllingfilet/fisk, fløtesaus (bare fløte og litt vann, med litt krydder i) og kokte grønnsaker (som regel brokkoli eller blomkål) ca 1/5 del av hvert hode.

Kvelds: ingenting, noen ganger noen mandler, eller litt baconcrisp med dipp.

Jeg har drukket ca 1/2 til 1 liter vann om dagen. Vet det er kjempe dårlig og har som mål å komme opp i 3 liter om dagen igjen.

Det ble mye fram og tilbake her, men håper noen kan gi meg noen tips om hva jeg bør endre på.

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 20:35   #2
LinLeia
Medlem
 
LinLeia sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nordland
Innlegg: 108
LinLeia er på en erverdig vei

Sv: for lite karber?

Du må jo drekk

LinLeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt på leit Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 20:45   #3
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: for lite karber?

Ja jeg vet jeg er dårlig på det. Har planlagt å komme meg opp i 3 liter dagen igjen.:-)

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:07   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: for lite karber?

Jeg blir uvel og uggen tvert jeg har en dag med lite vann, så jeg ville nok forsøkt og øke vanninntaket i første omgang.

Samtidig er 2% kh ganske lite. Nå vet jeg ikke hvor mange gram du totalt kommer opp i hver dag, men 15-20 bør du ihvertfall ligge på - siden det kan avhjelpe litt om uvelheten skyldes lavt kh inntak.

Øker du på mye med grønnsaker, øker du også litt på kh, men på den "gode" måten - så kjør på med vann og grønnsaker og se om du ikke føler deg litt bedre

Om du om et par uker enda føler deg uggen, øker du på en del med kh. kommer du opp i 30-50, kan det hende det er nok, og da kan du fortsette og spise fett uten og måtte tenke på å redusere

Med betennelser i kroppen (jepp, sånn har jeg det også, med bla autoimmun sykdom...) kan det ta noen uker før dette stabiliserer seg. Jeg ble en del verre de første 2-3 ukene før jeg kjente bedring. Hvis du har hatt en del sprekker - når var den siste? - begynner kroppen din litt "på nytt" hver gang med avvenning og tømming av glukoselagre osv, så det kan jo være årsak til at du ikke er HELT på nett når det gjelder formen enda 4 uker med ren lavkarbo bør du ihvertfall følge før du kan trekke noen valide konklusjoner om lavkarbo er noe for deg eller ikke. Du virker motivert, så dette tror jeg du skal klare!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 21:17   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: for lite karber?

Vel - det *kan* være årsaken. Men det er slett ikke sikkert. Du må nok rett og slett eksperimentere deg fram til hva som er riktig svar for deg. Dersom du velger å eksperimentere med karbohydrater så ta dem fra grønnsaker og nøtter (bær) i første omgang?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:29   #6
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: for lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Jeg blir uvel og uggen tvert jeg har en dag med lite vann, så jeg ville nok forsøkt og øke vanninntaket i første omgang.

Samtidig er 2% kh ganske lite. Nå vet jeg ikke hvor mange gram du totalt kommer opp i hver dag, men 15-20 bør du ihvertfall ligge på - siden det kan avhjelpe litt om uvelheten skyldes lavt kh inntak.

Øker du på mye med grønnsaker, øker du også litt på kh, men på den "gode" måten - så kjør på med vann og grønnsaker og se om du ikke føler deg litt bedre

Om du om et par uker enda føler deg uggen, øker du på en del med kh. kommer du opp i 30-50, kan det hende det er nok, og da kan du fortsette og spise fett uten og måtte tenke på å redusere

Med betennelser i kroppen (jepp, sånn har jeg det også, med bla autoimmun sykdom...) kan det ta noen uker før dette stabiliserer seg. Jeg ble en del verre de første 2-3 ukene før jeg kjente bedring. Hvis du har hatt en del sprekker - når var den siste? - begynner kroppen din litt "på nytt" hver gang med avvenning og tømming av glukoselagre osv, så det kan jo være årsak til at du ikke er HELT på nett når det gjelder formen enda 4 uker med ren lavkarbo bør du ihvertfall følge før du kan trekke noen valide konklusjoner om lavkarbo er noe for deg eller ikke. Du virker motivert, så dette tror jeg du skal klare!

Hei Nerthus, takk for svar.
Jeg hadde en "sprekk" i helgen, med vin. , når jeg tenker etter har jeg ikke klart å holde meg til dietten i mer enn to uker før jeg har gått på en "smell" igjen .
Skal være flinkere framover.....og forsøke å øke på med litt kh av grønnsaker og nøtter som du skriver, og drikke myyye vann.
Men med tilskuddene jeg drikker i tillegg, så vil det bli et relativt høyt inntak av karbohydrater, jeg er redd det kanskje blir for mye?

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:30   #7
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: for lite karber?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Vel - det *kan* være årsaken. Men det er slett ikke sikkert. Du må nok rett og slett eksperimentere deg fram til hva som er riktig svar for deg. Dersom du velger å eksperimentere med karbohydrater så ta dem fra grønnsaker og nøtter (bær) i første omgang?

Det skal bli en fornøyelse, har savnet å kunne spise mer grønnsaker

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 22:35   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: For lite karber?

Mer vann, mer grønnsaker og lenger enn 2 uker uten sprekk vil jeg tro gjør underverker

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 07:50   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: for lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Hesteoghundejenta, her.

Men med tilskuddene jeg drikker i tillegg, så vil det bli et relativt høyt inntak av karbohydrater, jeg er redd det kanskje blir for mye?

Synes tilskuddene dine lå på 7-8 kh totalt jeg? Blir du stresset av dette, prøv og finn alternativer med mindre kh i. Da ville jeg IKKE bekymret meg, så lenge du øker på med gode grønnsaker. Teller man seg i hjelp på kh når de kommer fra gode kilder mister man hele målet utav syne. Målet er jo også vektnedgang - men målet er OGSÅ at man har et kosthold man ikke stresser med, som man er komfortabel med, og som man elsker fordi man har så mange gode valgmuligheter i deilig, ren mat

Da starter vi nedtelling på minst 4 uker uten sprekk nå eller?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:22   #10
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: for lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Synes tilskuddene dine lå på 7-8 kh totalt jeg? Blir du stresset av dette, prøv og finn alternativer med mindre kh i. Da ville jeg IKKE bekymret meg, så lenge du øker på med gode grønnsaker. Teller man seg i hjelp på kh når de kommer fra gode kilder mister man hele målet utav syne. Målet er jo også vektnedgang - men målet er OGSÅ at man har et kosthold man ikke stresser med, som man er komfortabel med, og som man elsker fordi man har så mange gode valgmuligheter i deilig, ren mat

Da starter vi nedtelling på minst 4 uker uten sprekk nå eller?

Jeg vil ikke bytte disse tillskuddene mine, de virker så gunstig på kroppen min. Tenkte jeg skulle begynne å spise mer grønnsaker, og drikke myyye mere vann. Så får jeg ta kosttillskuddet i neste omgang. Tenkte jeg skulle trappe litt ned på kaffen også.

Ja nedtelling på minst 4 uker uten sprekk , dette skal jeg klare!!

Formen er alt bedre i dag,,,er det mulig da... Drakk mye vann igår kveld, samt mye mer grønnsaker igjennom hele dagen. Ja...også kom pakken min med atkinsen sjokoladebarer, og jeg klarte å spise to stykker. De var kjempe gode!!
Men de skal jeg nok ikke spise for mye av kjenner jeg i dag .
Magen er hoven og jeg har vert på toalettet maaange ganger alt. Ja ja...like greit å holde seg helt unna alt som kan minne om sukkersmak de neste 4 uker tenker jeg. Nedtellingen har startet .

Ha en riktig fin fredag , og tusen takk for tips og motivasjon.

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 23:06   #11
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: For lite karber?

Da er jeg i ketose igjen!!

Mer vann og grønnsaker, og mindre sukketter gjorde susen .

Takk for tips og råd.

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 26-11-11, 23:55   #12
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: For lite karber?

Hva slags suketter var det du brukte da?

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 09:30   #13
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: For lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Hva slags suketter var det du brukte da?

Natreen.

Men tror i all hovedsak det var vannet, grønnsakene og at jeg har slurvet litt med dette rosa vannet og jucen i det siste. Har "unnet" meg kaffe med sukketter i et par dager igjen, og er fortsatt i ketose .

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 15:35   #14
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: For lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Hesteoghundejenta, her.

Natreen.

Men tror i all hovedsak det var vannet, grønnsakene og at jeg har slurvet litt med dette rosa vannet og jucen i det siste. Har "unnet" meg kaffe med sukketter i et par dager igjen, og er fortsatt i ketose .



Ja, tror nok ikke du faller ut av ketosen pga Natreen..... Men selv får jeg sultfølelse av den...svir i magen liksom.....Så jeg holder meg til Stevia i teen/kaffeen min....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 18:59   #15
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: For lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Ja, tror nok ikke du faller ut av ketosen pga Natreen..... Men selv får jeg sultfølelse av den...svir i magen liksom.....Så jeg holder meg til Stevia i teen/kaffeen min....

Jeg merker ikke noe til noen sultfølelse, men kjenner at kroppen reagerer på natreen (brennende følelse i kroppen, den beste måten å beskrive det på).
Nå er jeg høyst sansynlig insulinresistent så da kan det hende det er derfor jeg ikke tåler noe særlig med søtningsstoffer heller?

Jeg har kjøpt sukrin og tenkte jeg skulle bruke det nå til jeg får kjøpt inn stevia (det er den som er 14 ganger søtere enn sukker?) Får håpe jeg ikke reagerer på det

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 19:28   #16
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: For lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Hesteoghundejenta, her.

Jeg merker ikke noe til noen sultfølelse, men kjenner at kroppen reagerer på natreen (brennende følelse i kroppen, den beste måten å beskrive det på).
Nå er jeg høyst sansynlig insulinresistent så da kan det hende det er derfor jeg ikke tåler noe særlig med søtningsstoffer heller?

Jeg har kjøpt sukrin og tenkte jeg skulle bruke det nå til jeg får kjøpt inn stevia (det er den som er 14 ganger søtere enn sukker?) Får håpe jeg ikke reagerer på det

300 ganger søtere enn sukker, men med en liten bitter smak...venner deg fort til den.....

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 19:38   #17
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: For lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

300 ganger søtere enn sukker, men med en liten bitter smak...venner deg fort til den.....

OMG!! Må være forsiktig med mengden da

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 22:35   #18
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: For lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Hesteoghundejenta, her.

OMG!! Må være forsiktig med mengden da

Ja, men om du tar for mye får du ikke vondt i magen av det selv om det smaker sterkt...det er testa...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:06   #19
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: for lite karber?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Synes tilskuddene dine lå på 7-8 kh totalt jeg? Blir du stresset av dette, prøv og finn alternativer med mindre kh i. Da ville jeg IKKE bekymret meg, så lenge du øker på med gode grønnsaker. Teller man seg i hjelp på kh når de kommer fra gode kilder mister man hele målet utav syne. Målet er jo også vektnedgang - men målet er OGSÅ at man har et kosthold man ikke stresser med, som man er komfortabel med, og som man elsker fordi man har så mange gode valgmuligheter i deilig, ren mat

Da starter vi nedtelling på minst 4 uker uten sprekk nå eller?

To uker uten sprekk så langt .

Skal på julebord til lørdag...hmmm...et par glass vin burde jeg kunne unne meg uten å gå ut av ketose?

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 21:16   #20
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: for lite karber?

Opprinnelig lagt inn av L@dy jojo, her.

To uker uten sprekk så langt .

Skal på julebord til lørdag...hmmm...et par glass vin burde jeg kunne unne meg uten å gå ut av ketose?

Boka anbefaler ikke alkohol de første 4 ukene....

Du faller ikke ut av ketose pga. alkoholen, men fettforbrenninga settes på vent til alkoholen er forbrendt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 07:33   #21
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: For lite karber?

Ok, da blir det ikke noe vin.

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo - lite fett, lite karber og mye proteiner knut1969 Lavkarbo generelt 23 03-08-13 00:19
For lite karber ... Peach Spørsmål og svar 2 26-08-09 21:19
For lite karber HIS Ketolysekuren 6 09-06-08 16:50
For lite karber? ettena Ketolysekuren 5 27-05-08 14:42
For lite karber??? susanna Ketolysekuren 4 20-06-06 14:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no