Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

MAIskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-12, 20:53   #101
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Jeg synes varmen er DEILIG! Gleder meg sånn til å ta helg med min lille familie i morgen. Da skal vi grille masse, sole oss, og bare slappe av.. Lykke!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 21:12   #102
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

uansett hva frysepinner måtte si, så er ikke 30 grader innendørs deilig.. jeg blir helt satt ut og får ikke gjort noe som helst =/

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 24-05-12, 21:34   #103
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

uansett hva frysepinner måtte si, så er ikke 30 grader innendørs deilig.. jeg blir helt satt ut og får ikke gjort noe som helst =/

apropos frysepinner så foreslår jeg du lager ispinner!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 00:32   #104
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

Lurer på å lage saftis imorgen jeg, av funlight saft, det må da være lov....

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 03:57   #105
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Eg har ikkje nok former til å lage ispinner, men avocado-lime-ispinnane til Rin ser jo gode ut, da. Skjønt akkurat i dag er det meldt ikkje-så-deilig vær, og eg meiner det var regn eg høyrde da eg vakna for litt sida.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 06:05   #106
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: MAIskravletråden 30+

her er det så varmt at jeg ikke får sove.. fikk kanskje 3 timer. liker ikke å ha verandadøra åpen når jeg sover, men har åpna den nå... bare for å bli tilhører til måkeoperaen. så da får jeg hvertfall ikke sove no mer på en stund...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 06:18   #107
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

Jeg og sambo har ikke så stort soverom så i er pent nødt til å ha vinduet åpent om natten. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men nå sovner jeg til tross for både måkeopera og snakking i bakgården

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 21:21   #108
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: MAIskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Jeg og sambo har ikke så stort soverom så i er pent nødt til å ha vinduet åpent om natten. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men nå sovner jeg til tross for både måkeopera og snakking i bakgården

Vi sover alltid med åpent vindu, og jo mer lyd jo bedre sover vi . Har lært opp junior til det også, kan ikke ha en unge som ikke sover med folk rundt seg eller tv'n på. Men lurer på hvordan det blir når vi flytter... Kanskje det blir som da jeg bodde rett utenfor København. Det var så stille at jeg måtte sove med radio på!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 08:51   #109
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: MAIskravletråden 30+

God morgen folkens, ser ut som om det blir nok en nydelig dag Ungene sitter og spiser vannmelon til frokost og er meget fornøyd med det Ha en fabelaktig dag

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 10:12   #110
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: MAIskravletråden 30+

God morgen, god morgen! Her er det og sol og vi skal ut å ta lørdagshandelen for hånd da vi ikke har bilen i dag. Blir en liten trening av det, ikke sant? Ellers synes jeg at dette været bare skal fortsette og så kan de vær sånn hele sommeren! Syns nå jeg!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-05-12, 10:20   #111
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: MAIskravletråden 30+

I går hadde jeg lyst til å feire at jeg har fri til onsdag. Så jeg og noen til satte oss i parken, grillet og tok oss noen glass. Jeg tror jeg har bevist en gang for alle at jeg ikke kan drikke etter en tidligvakt. Gikk rett i fletta jo!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Maiskravletråden 30+ <insert_scary_name_here> Mer enn 30 kg overvekt 339 06-05-12 00:13
Maiskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 97 02-06-10 10:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no