Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Helsprekk ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-03-08, 17:52   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Helsprekk ...

Klarte meg så godt forrige uke,......Så kom helga- klarte meg fint fredag og lørdag, men så kom søndag med familiebursdag, og helsprekk....Så kom det mandag, og da var jeg så hekta på noe godt at jeg tvang gubben ut for å kjøpe sjokolade, og i går fikk jeg ett dødsbudskap og måtte trøstespise en stor krembolle bare fordi, mens i dag er jeg noenlunde back om track.....
Men hva spiser dere egentlig i løpet av en dag???
Min dag har vært :
Bacon og egg til frokost, med en kopp te
Havregrøt til lunsj
En eller annen form for kjøtt stekt med forskjellige grønnsaker, noen ganger med fløtesaus , andre ganger med rømme
Kveldsmat har vært rester etter middagen.....

Så hvordan ligger jeg egentlig an? Og kan dere gi meg tips til variasjon på middagen som er KJAPP?? Er ikke noen racer på kjøkkenet, og orker heller ikke å kjøpe inn masse spesialvarer for å gjennomføre dette her...
Og hva gjør man om man sprekker? Er det krise?? Trenger masse tips og råd- ser jo at dere klarer det og går ned masse de fleste av dere...

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 18:08   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helsprekk.....

Hei.

Det at du sprakk og ikke klarer å finne "sporet" igjen, er rett og slett kroppen som prøver å bestemme Kroppen vil faktisk jobbe i mot det nye kostholdet.

En sprekke er vel ikke krise, viss man ikke lar sprekken vare lenge. Men man blir satt tilbake og vektnedgangen kan både bremse og man kan gå opp i vekt.

Nå vet jeg ikke hvilke type diett du er på, men for meg som er på ketolyse, så er det viktig å spise seg mett til hvert måltid, og spise når man er sulten. Da unngår man å "fyse" på det vi ikke skal spise.
Og planlegging er viktif, at man til enhver tid har "lovlig" mat i hus

Det kan være lurt å lage opp en del middag og fryse ned. Jeg bruker mye aluminiumsformer og fryser middager.
Gryteretter, ovnsbakte retter av både fisk, kylling og kjøtt er supert til det.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Helsprekk! Aqua Spørsmål og svar 14 21-11-06 23:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no