Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Måling med målebånd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-11-10, 21:35   #1
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Måling med målebånd

Jeg veier meg ikke, kun måler. MEN hvordan vet dere at dere måler på akkurat samme plassen hver gang? Kjenner jeg har litt trøbbel med å måle, men nekter å gå på vekta da jeg for oppheng som kverker alt av pågangsmot.

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 22:04   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Måling med målebånd

Jeg sliter altså.. jeg har gått ned 10,3 kg, buksene faller av meg, men jeg klarer faktisk ikke å måle noe forskjell. ikke på armer, ben, rumpe, pupper, lår.. anything!! jeg får samme talla hver gang.. om jeg måler på samme plass aner ikke jeg. men jeg vet jo at jeg har krympet i både vekt og i fasong, jeg får det bare ikke til med målebånd.. Så jeg måler med buksene mine.. de sitter løsere og løsere og noen faller bare av meg, hehe :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 20:06   #3
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Måling med målebånd

nei vettu, dét er skikkelig vanskelig... tar måla mine med ei klype salt, eg, og prøver å vere tålmodig nok til å sjå skilnad når eg må kjøpe mindre klede, liksom ...

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 16:41   #4
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Måling med målebånd

Jeg har samme problem som Senorita, jeg har gått ned 6 kg, og blitt mye slankere, men målebåndet viser det samme tallet som før jeg begynte å gå ned. Men merker jo på klærne at jeg må jo ha minsket i cm også. Jeg vet jeg måler på samme sted på magen hver gang. Snodige greier.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 23:40   #5
lille_flode
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 105
lille_flode er ny på veien

Sv: Måling med målebånd

Altså, nå målte jeg, ingen krymt at all, eller, hva vet jeg, jeg vet jo ikke eksakt hvor jeg måte sist.

MEN, jeg er smalere i ansiktet, der SER jeg, og det har jeg fått kommentar på, så noe må ha hendt, eller?

lille_flode er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Noe egendefinert et eller annet Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 00:54   #6
Nelly
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Sørlandet
Alder: 45
Innlegg: 101
Nelly er på en erverdig vei

Sv: Måling med målebånd

Ja, derfor måler ikke jeg meg i det hele tatt. Ikke bare om man måler på samme plass, men hvor mye luft har man i lungene når man tar mål. Det påvirker spesielt målet under puppene, men også magen fylles opp. Hvor mye luft/avføring man har i magen påvirker magemålet. Dessuten hva slags truse man har på. Og rett og slett om man skal holde magen vanlig, slapp eller trekke litt inn. Mye muskeaktivitet også, som er vanskelig å holde lik hver gang. Men jeg tror etterhvert som man får mye nedgang vil man jo se det fra gang til gang. Men lite å se fra uke til uke.

Nelly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 08:20   #7
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Måling med målebånd

Jeg merker det på klær.. og vekt.. Men ikke målbåndet, så det holder for meg.. Jeg vil vel merke det på målbåndet når det har gått lenger tid tenker jeg... håper jeg :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 09:18   #8
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Måling med målebånd

Nei det der får ikke jeg til heller. Midjen og magen (måler på navlen) treffer jeg noenlunde hver gang, men så er det det der med å holde magen inne eller slippe den 'løs' som jeg ikke gjør likt hver gang, og armer og lår bommer jeg tydeligvis alltid på. Men nå har jeg kastet fra meg målebåndet og tar frem gamle bukser istedet. Idag går jeg i ei bukse jeg ikke har fått på meg siden jeg kjøpte den for fem år (!) siden. DIGG at det ikke var 1500 kr rett i søpla.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 17:19   #9
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Måling med målebånd

jeg fikk på meg en bukse i dag som jeg ikke har fått på meg siden jeg gikk ned 15 kg i fjor.. jippi så gøy... de andre buksene mine ramler av meg, så jeg må inn i skapet og lete opp de fra i fjor :P

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Måling av ketolyse araber123 Ketolysekuren 1 28-10-10 22:53
Måling av blodsukker Matglad Spørsmål og svar 15 23-05-10 20:12
Måling ved Ketostix cloud Lavkarbo generelt 1 08-04-10 01:49
Hvor kjøper man målebånd? O. Borealis Spørsmål og svar 9 03-02-10 15:53
Måling av blodsukker rsy Lavkarbo generelt 10 20-02-04 10:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no