Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Har Drevon et poeng?

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-11, 13:19   #26
Vegard L
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 407
Vegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt liktVegard L er veldig godt likt

Sv: Har Drevon et poeng?

Dette med levealder definerer det store problemet med å bruke gjennomsnittstall fra store grupper på enkeltindivider. Et annet eksempel er BMI.

__________________
Blogg: www.friskogfunksjonell.no
Vegard L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, uprossesert mat... Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:02   #27
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Har Drevon et poeng?

Opprinnelig lagt inn av taraquin, her.

Per Fugelli sa vell noe sånt som at det er bedre å kose seg i hjel med røyk, vin og god, men dog usunn mat, enn å ha 10 dårlige siste år hvor man gjør alt "riktig". Jeg synes dette er et godt poeng. Hvorfor skal folk leve til de er 95 om de siste 15 årene er et uverdig liv? Jeg ville heller hatt 5 gode år, og som jeg tenker nå ønsker jeg ikke å stå på aldersforlengende medisiner og ende opp som en grønnsak på sykehjem hvor den siste livskvaliteten min dør sakte hen...

Jeg skal om noen dager på et foredrag ved Fugelli, gleder meg glugg!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:15   #28
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Har Drevon et poeng?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg skal om noen dager på et foredrag ved Fugelli, gleder meg glugg!

Jeg gleder me til referat

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Poeng? Poppy Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 17-02-11 11:38
Poeng og sånn? smilefjes Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 23-05-08 12:55
Hvorfor får jeg poeng? bibi Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 11-02-08 08:00
Deler DU ut poeng? Borealis Generell diskusjon 25 17-03-07 23:59
Poeng vs. kraft mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 02-12-04 19:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no