Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Chlorella og Spirulina?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-11, 11:58   #1
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Chlorella og Spirulina?

Hei hei. Noen som har prøvd dette, og virker det slik som lovet? Jeg mener, får man mer energi av dette eller er det bare tull??
Jeg er vel også kanskje litt for dårlig på grønnsaksinntak så kanskje dette hadde vært kjekt å bruke som tilskudd da?


http://www.besteffekt.no/kampanje/ch..._campaign=FBLK

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 13:24   #2
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Chlorella og Spirulina?

Jeg har tatt spirulina i perioder og mener å ha merket mer energi. Chlorella har jeg ikke prøvd ut noe særlig siden jeg har vært i produsere og amme barn-modus i flere år. Chlorella skal være mer avgiftende enn spirulina som skal gi energi uten å ha så sterk avgiftningseffekt ble jeg fortalt når jeg valgte kun spirulina. For effektiv avgiftning har jeg ikke tatt sjansen på. Vil ikke risikere å overføre dritten til barna. Jeg har hatt en del amalgamfyllinger så det ville vært nærliggende å tro at rask avgiftning ikke ville være så lurt.
En venninne prøvde chlorella i flere mnd en periode. Ble helt energiløs. Kuttet det ut og ble bedre igjen. Mulig avgiftning gikk for fort?

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 14:08   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Chlorella og Spirulina?

Jeg synes spirulina er ganske oppkvikkende. Har prøvd Chlorella og kan skrive under på at det er utrenskende. Får kviser ut av en annen verden av dem. Og det varer så lenge at jeg heller kutter dem ut. Burde sikkert bare lide meg igjennom det, men det får være grenser for kviseutbrudd altså.. Er heller litt møkkete på innsiden.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan man ta spirulina og chlorella samtidig? Victory Kosttilskudd 5 05-11-11 13:32
Hvordan få ned spirulina, chlorella og hvetegress? MAR Kosttilskudd 19 20-09-11 18:40
Spørsmål om hvetegress, spirulina og chlorella Hansen83 Kosttilskudd 2 19-09-11 17:51
Chlorella, sjokolade og magetrøbbel |Ingrrid Kosttilskudd 6 19-09-11 10:37
spirulina??? tess81 Kosttilskudd 2 01-09-06 15:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no