Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-12, 12:47   #1
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 12:54   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Og her er FatHead sin "metaanalyse" av studien.
http://www.fathead-movie.com/index.p...strikes-again/

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:22   #3
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Egg er perfekt mat.
Sånn, da seier vi det og kaster "studien" i papirgjenvinningsboksen. Der gjer den nytte for seg.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:24   #4
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Og weston a price-blogger Chris Masterjohn.

http://www.westonaprice.org/blogs/cm...terial-plaque/

Tror vi kan konkludere med at om forskeren har en agenda vil han få forskningen til å vise det resultatet han vil... om så dataene må hoppe i ringer og stå på hodet først.

Si gjerne fra om noen spiser mindre egg på bakgrunn av dette - så kan jeg gjerne overta dem.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:25   #5
Thomasina
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 110
Thomasina er ny på veien

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Sitat:

Ernæringseksperten mener også at studiet kan være litt unøyaktig

Agurk tiden igjen?

__________________
-36 kg på Atkins nå, ønsker litt til. Å gå ned i vekt trenger masse motivasjon, og en endring i livsstil, både i mattinntak og bevegelse!!! Men det er sikkert verd det!!!
Thomasina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 13:26   #6
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Si gjerne fra om noen spiser mindre egg på bakgrunn av dette - så kan jeg gjerne overta dem.

Hahaha, eller meg! Eg har stor familie, og vi burde hatt aksjeandelar i nærmaste hønseri.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 14:00   #7
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.193
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Spiser ofte 5-6 egg om dagen jeg! Tilsvarer det 100-120 sigaretter om dagen da??

Tror dette skal tas med en stoor klype salt (som vanlig)...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 14:01   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Mark Sisson sin rapport http://www.marksdailyapple.com/are-e...as-cigarettes/

Han refererer til en studie som IKKE er en observasjonsstudie og som IKKE er basert på egenrapportering (husker du hvor mye egg du har spist i snitt de siste 20 årene?)

Sitat:

Egg consumption and endothelial function: a randomized controlled crossover trial. Two eggs daily did not impair endothelial function (the flow of blood through the arteries), nor did it increase total or LDL cholesterol. Overall, eating two eggs a day elicited no change in cardiovascular health when compared to eating oatmeal (a cardiologist’s pride and joy).

(Randomiserte kryss-studier overgås kun av såkalte double blind randomized cross over studies... )

Innrømmer at jeg holder på å få høyt blodtrykk av journalister (og forskere!) som ikke vet hvor dårlige observasjonsstudier er - og som ikke skjønner at en observasjonsstudie A L D R I kan bevise årsak/virkning....

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:46   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Og hva de ellers spiste hadde selvsagt ikke noe å si?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 15:59   #10
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Og hva de ellers spiste hadde selvsagt ikke noe å si?

Hah! Det er såkalte co-fundere som de "helt sikkert" har justert for statistisk. (Og med "riktig" verdi - for det er jo lett å vite... )
*bang head on desk*

Misforstå meg rett ... det er ikke sikkert at egg er frikjent med hensyn til å kunne heve kolesterol (eller ikke). Poenget er at en undersøkelse av denne typen aldri vil kunne bevise (eller avkrefte) det...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 16:40   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

For meg som både røyker OG spiser mye egg kan dette i verste fall bety at jeg må skynde meg å ha det gøy mens jeg kan, om sju er det kanskje for sent.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 22:40   #12
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av Emy, her.

Agurk tiden igjen?

Kostholdsagurker. Presentert hver uke på vg.no.

Og ellers: Nei, jeg er ikke redd for egg. Jeg er langt mer skeptisk til tabloid journalistikk og dårlig forskning, ikke minst i kombinasjon.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:24   #13
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

De sjekka vel som vanlig ikke hva de folka ellers spiste? Vanskelig for enkelte forskere å ha så mange ting i hodet på én gang, lettere å bare fokusere på én matvare.
Tro om de huska å sjekke ordentlige eggeplommer denne gangen og ikke eggepulver, slik de gjorde i den studien for sikkert 30-40 år siden, og som "helsedirekterotet" har brukt for alt det er verdt (eller kanskje mye mer..)
Blir bare oppgitt! De kolesterolfolka gir seg visst aldri.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 10:56   #14
Sunniva37
Juniormedlem
 
Sunniva37 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 36
Sunniva37 er på en erverdig vei

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Jeg må innrømme at jeg blir litt usikker når jeg leser slike ting, da vi har mye hjerte-og karsykdom i familien.. Like fullt så synes jeg at det virker merkelig å kunne trekke så bastante årsak-virkningslutninger ut ifra en slik type studie. Det er sikkert gjort mye annen forskning på dette med egg/kolesterol/hjerte-karsykdom også? Noen som har noe i ermet som kan berolige oss med litt hjerteklapp? Men bare så det er sagt; Jeg kutter ikke ned på egg nå pga den studien der.

__________________


Sunniva37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, bedre helse. Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 11:07   #15
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av Sunniva37, her.

Jeg må innrømme at jeg blir litt usikker når jeg leser slike ting, da vi har mye hjerte-og karsykdom i familien.. Like fullt så synes jeg at det virker merkelig å kunne trekke så bastante årsak-virkningslutninger ut ifra en slik type studie. Det er sikkert gjort mye annen forskning på dette med egg/kolesterol/hjerte-karsykdom også? Noen som har noe i ermet som kan berolige oss med litt hjerteklapp? Men bare så det er sagt; Jeg kutter ikke ned på egg nå pga den studien der.

Hei Sunniva!

jeg har kommentert saken i bloggen, mulig det jeg skriver vil berolige deg :-)

http://lenabeatrice.net/mat-og-helse...ol/livsfarlig/

Studien det siktes til har STORE svakheter, og legg spesielt merke til at de som spiste mest eggeplomme hadde best kolesterolverdier.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 11:45   #16
Sunniva37
Juniormedlem
 
Sunniva37 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 36
Sunniva37 er på en erverdig vei

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av LenaBeatrice, her.

Hei Sunniva!

jeg har kommentert saken i bloggen, mulig det jeg skriver vil berolige deg :-)

http://lenabeatrice.net/mat-og-helse...ol/livsfarlig/

Studien det siktes til har STORE svakheter, og legg spesielt merke til at de som spiste mest eggeplomme hadde best kolesterolverdier.

Hei! Her pekes det på viktige ting ift svakheter med studien ja. Men så sier Retterstøl til slutt, ifølge det du siterer på bloggen din: "Jeg har møtt folk som har gått på lavkarbodiett og følt seg kjempefine i kroppen, men så viser det seg at de har dobbelt så høyt kolesterol som før de begynte på dietten. Det tar jo tid før blodårene tetter seg." Så...

__________________


Sunniva37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, bedre helse. Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 11:51   #17
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av Sunniva37, her.

Hei! Her pekes det på viktige ting ift svakheter med studien ja. Men så sier Retterstøl til slutt, ifølge det du siterer på bloggen din: "Jeg har møtt folk som har gått på lavkarbodiett og følt seg kjempefine i kroppen, men så viser det seg at de har dobbelt så høyt kolesterol som før de begynte på dietten. Det tar jo tid før blodårene tetter seg." Så...

Poenget er at totalkolesterol er en veldig dårlig markør for risiko for hjerte- og karsykdommer.

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 12:01   #18
Sunniva37
Juniormedlem
 
Sunniva37 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 36
Sunniva37 er på en erverdig vei

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Ok.. Takk skal du ha Lena Beatrice! Jeg vet ikke nok om dette jeg.. Ønsker meg likevel noen "Positiv-til-egg-studier"

__________________


Sunniva37 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, bedre helse. Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 12:29   #19
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av Hamster59, her.

De sjekka vel som vanlig ikke hva de folka ellers spiste? Vanskelig for enkelte forskere å ha så mange ting i hodet på én gang, lettere å bare fokusere på én matvare.
Tro om de huska å sjekke ordentlige eggeplommer denne gangen og ikke eggepulver, slik de gjorde i den studien for sikkert 30-40 år siden, og som "helsedirekterotet" har brukt for alt det er verdt (eller kanskje mye mer..)
Blir bare oppgitt! De kolesterolfolka gir seg visst aldri.

Som sagt
Denne studien er basert på egenrapportering... at man skal huske hva man har spist x tid tilbake. Jeg husker ikke engang om jeg spiste egg for to dager siden.

Og når man justerte for dødelighet og alder i de to gruppene - så var ikke dødligheten høyere hos eggpsipserne... bare kolesterolet. Hva sier dette om kolesterol som mål for dødsrisiko? Jeg bare spør.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 16:36   #20
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

jeg leste bare overskriften og bestemte meg for å kjøpe den for da kan jeg røyke med god samvittighet om jeg kutter ned på eggene Takker

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 16:44   #21
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Opprinnelig lagt inn av mrs kishty, her.

jeg leste bare overskriften og bestemte meg for å kjøpe den for da kan jeg røyke med god samvittighet om jeg kutter ned på eggene Takker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 18:34   #22
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ett egg daglig er nesten like ille som å røyke en 20-pakning om dagen

Her er KostDoktorn.se sitt syn på denne "studien" eller latterligheten som jeg velger å kalle det

*rusler ut på kjøkkenet og gumler egg og fyrer opp en sig*

Bør vel komme meg ut på byen å få hæla i taket for jeg kommer ikke til å vare lenge skal man tro denne greia.....

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Slutte å røyke? halkatlala Generell diskusjon 45 29-07-11 18:55
Slutte å røyke på lavkarbo? Katepotet Spørsmål og svar 1 18-05-11 20:06
Flere som har slutta å røyke her? mariusmor Generell diskusjon 86 05-03-09 19:30
Noen ganger så kan dagen der på være riktig ille Begod Livets lyse side 4 22-05-07 22:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no