Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Kalorier

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-03-11, 17:46   #1
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Kalorier

Nå er det slutt asså.
Etter såå mange uker,ja faktisk over 2 mnd har jeg gått ned 3 kg.
Gikk ned usle 1.5 kg etter flere dager med diare og trur du ikke at de er på plass igjen Nå skal kaloriene til pers.
Lavkarbo og lavkalori bør kunne matche på ett el attet vis.
Det MÅ bare det. Jeg har levd strikt hele veien stort sett på skaldeman.
Nå er jeg lei av å være tålmodig.
Har ikke tenkt å vente mer før jeg gjør en forandring.
Det er mange fiffi råd man får og kan gi men de funker søren i meg ikke på meg.
er så deppa at jeg nesten ikke gidder å gå i kjøleskapet mer for å finne meg mat
er det flere som vurderer dette el allerede har gjort det?

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 17:49   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Har du sjekket i www.diett.no hvor mye du har spist denne perioden, og hvordan fordelingen av næringsstoffene har vært? Jeg vet av erfaring at jeg har en tendens til å spise for mye kalorier - og samtidig for lite protein...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 17:50   #3
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

jepp har brukt den oxo

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:41   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

jepp har brukt den oxo

Ligger du høyt på kaloriinntak eller?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:47   #5
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

har ligget på mellom 2500-3000 kal om dagen

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:51   #6
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

Nå er det slutt asså.
Etter såå mange uker,ja faktisk over 2 mnd har jeg gått ned 3 kg.
Gikk ned usle 1.5 kg etter flere dager med diare og trur du ikke at de er på plass igjen Nå skal kaloriene til pers.
Lavkarbo og lavkalori bør kunne matche på ett el attet vis.
Det MÅ bare det. Jeg har levd strikt hele veien stort sett på skaldeman.
Nå er jeg lei av å være tålmodig.
Har ikke tenkt å vente mer før jeg gjør en forandring.
Det er mange fiffi råd man får og kan gi men de funker søren i meg ikke på meg.
er så deppa at jeg nesten ikke gidder å gå i kjøleskapet mer for å finne meg mat
er det flere som vurderer dette el allerede har gjort det?

Jeg er vel litt av samme oppfatning og legger opp til ketogent-kosthold med ett inntaksstopp på ca 1000 kcal under min BMR (Basic Metabolic Rate). Dette har jeg kjørt på fra jeg begynte på ketolysekuren og det fungerer for meg. (-8,8 kg på tre uker).

Har registrert at i de tilfellene hvor jeg har spist opp mot min BMR, så har dette gitt seg utslag på vekta, derfor har jeg tro på ketogent kosthold og med kontroll på inntaket.
I tillegg er jeg nøye med å få mosjonert daglig (ca 30-60min rask gange eller tilsvarende).

Jeg syntes det er interessant nå som flere i forumet begynner å gjøre seg refleksjoner med samme tanker.

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:52   #7
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

har ligget på mellom 2500-3000 kal om dagen

Jeg ligger på ca 1500 kcal/døgnet

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:54   #8
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Jeg ligger på ca 1500 kcal/døgnet

så bra
du har jo hatt en kjempe nedgang..hurra for det
da går jeg den samme vei.

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:54   #9
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: kalorier

Forøvrig kan jeg henvise til en bra BMR-kalkulator ettersom denne formelen er litt krevende å regne ut på egenhånd.

http://www.matvareguiden.no/sider/bmr.asp

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:54   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

har ligget på mellom 2500-3000 kal om dagen

Hvis du ellers har fulgt dietten til punkt og prikke kan det faktisk hende at dette er årsaken til manglende vektnedgang

Du kan fint spise lavkarbo med mindre kalorier, bare pass på forholdene mellom karbo, protein og fett

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:56   #11
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Forøvrig kan jeg henvise til en bra BMR-kalkulator ettersom denne formelen er litt krevende å regne ut på egenhånd.

http://www.matvareguiden.no/sider/bmr.asp

takker
da skal jeg holde meg på 1400 kal i døgnet.

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:57   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

takker
da skal jeg holde meg på 1400 kal i døgnet.

Høres ut som en fin plan

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 18:58   #13
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

tusen takk for at dere støtter meg på dette,da er det så mye lettere å være her inne.

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:02   #14
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

tusen takk for at dere støtter meg på dette,da er det så mye lettere å være her inne.

Om du legger inn en tenkt dagsmeny på diett.no er det ganske greit å finne en ok sammensetning mtp næringsfordeling og kalorier Bare å bytte ut mengder etc til du finner en ok sammensetning

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:15   #15
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hvis du ellers har fulgt dietten til punkt og prikke kan det faktisk hende at dette er årsaken til manglende vektnedgang

Du kan fint spise lavkarbo med mindre kalorier, bare pass på forholdene mellom karbo, protein og fett

Kanskje du kan skrive noen ord om den ideelle sammensetningen Nerthus?
Tenker spesielt på forholdet mellom protein og fett.
De fleste ligger vel på under 20 g karbo/døgn?

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:28   #16
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Kanskje du kan skrive noen ord om den ideelle sammensetningen Nerthus?
Tenker spesielt på forholdet mellom protein og fett.
De fleste ligger vel på under 20 g karbo/døgn?

Den ideelle sammensetningen mellom karbo, protein og fett er nevnt ofte her inne, men det er ikke sagt noe om hvor MYE man skal spise av de forskjellige makronæringsstoffene i gram

Jeg leste en artikkel i VOF som har satt spor Der anbefalte de et protein-inntak i gram på 1 til 1.5 gram pr kilo kroppsvekt - opptil 2 gram om du trener jevnlig. ( En del innen treningsmiljøet sier pr kilo ØNSKET kroppsvekt, men jeg stoler på VOF her ). Jeg har tidligere advart mot å spise for mye protein pga øke belastning på nyrene - men jeg leste en dansk artikkel der de hadde testet opp mot 3 gram pr kilo kroppsvekt uten at de så noen fare med det. Det ALLER viktigste er faktisk at du ikke spiser FOR LITE proteiner siden det er en del essensielle aminosyrer man kun får i seg når man spiser proteinrik mat.

Hvis du så spiser omtrent like mange gram fett som protein, får du en ok fordeling av protein og fett (prosentmessig av energiinntaket). Karboinntak kan man velge selv etter hvilken retning man følger og hva man er komfortabel med.

Hvis man regner litt på dette får man ofte et fint og passe lavt kaloriinntak. For min del vil det ligge på rundt 13-1400 kalorier (husker ikke helt i farten), noe som stemmer overens med det jeg gjerne må ned i for å gå ned i vekt også... (Det vil også være tilpasset et litt større energiinntak hvis du trener siden du da kan gå opp til 2 gram protein pr kilo kroppsvekt).

Går man fint ned i vekt med det kostholdet man spiser anbefaler jeg ingen endringer! Har man problemer med å gå ned selv om man følger kostholdsretningen til punkt og prikke derimot - kan dette være en metode man kan forsøke Jeg tror foreløpig at bakgrunnen for at noen ikke går ned er at vi ikke har en naturlig stans i inntak når kroppen har fått nok næring. Noen spiser naturlig lite på lavkarbo og er fornøyde, jeg kan pakke i meg til det tyter ut ørene selv om jeg ikke er sulten...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:29   #17
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: kalorier

Jeg støtter deg i det. Det er det som har funket for meg også. Lavkarbo pluss lavkalori. Da har man nøklene til begge låsene i døra

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:31   #18
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg støtter deg i det. Det er det som har funket for meg også. Lavkarbo pluss lavkalori. Da har man nøklene til begge låsene i døra

hvordan kan en dagsmeny se ut for deg?
trenger litt tips vettu

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:32   #19
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Kanskje du kan skrive noen ord om den ideelle sammensetningen Nerthus?
Tenker spesielt på forholdet mellom protein og fett.
De fleste ligger vel på under 20 g karbo/døgn?

vil gjerne høre litt om din dags meny om du gidder å skrive det ned
må få litt tips her,å må fakke dere som gjør som jeg har tenkt hehe

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:39   #20
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Jeg støtter deg i det. Det er det som har funket for meg også. Lavkarbo pluss lavkalori. Da har man nøklene til begge låsene i døra

Helt enig.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:42   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

vil gjerne høre litt om din dags meny om du gidder å skrive det ned
må få litt tips her,å må fakke dere som gjør som jeg har tenkt hehe

For øyeblikket spiser jeg generelt lavkarbo når jeg først spiser - jeg er sykmeldt og ganske slapp og sløv for tiden så jeg har ingen meny å vise deg

Bruk www.diett.no og lag menyen din selv! Søk opp proteinrike kilder først og prøv deg fram med ca mengder. Du ser raskt sammensetningen av kostholdet ditt på denne måten, og det er slik jeg skal jobbe med å sette opp menyer til meg selv når formen kommer over vannflaten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:55   #22
Tittit
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: kalorier

så du mener at vis det er en vare som er proteinrik så er jeg langt på vei?
er proteinrikevarer både lavkarbo og lav på kal?

  Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 19:55   #23
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Den ideelle sammensetningen mellom karbo, protein og fett er nevnt ofte her inne, men det er ikke sagt noe om hvor MYE man skal spise av de forskjellige makronæringsstoffene i gram

Jeg leste en artikkel i VOF som har satt spor Der anbefalte de et protein-inntak i gram på 1 til 1.5 gram pr kilo kroppsvekt - opptil 2 gram om du trener jevnlig. ( En del innen treningsmiljøet sier pr kilo ØNSKET kroppsvekt, men jeg stoler på VOF her ). Jeg har tidligere advart mot å spise for mye protein pga øke belastning på nyrene - men jeg leste en dansk artikkel der de hadde testet opp mot 3 gram pr kilo kroppsvekt uten at de så noen fare med det. Det ALLER viktigste er faktisk at du ikke spiser FOR LITE proteiner siden det er en del essensielle aminosyrer man kun får i seg når man spiser proteinrik mat.

Hvis du så spiser omtrent like mange gram fett som protein, får du en ok fordeling av protein og fett (prosentmessig av energiinntaket). Karboinntak kan man velge selv etter hvilken retning man følger og hva man er komfortabel med.

Hvis man regner litt på dette får man ofte et fint og passe lavt kaloriinntak. For min del vil det ligge på rundt 13-1400 kalorier (husker ikke helt i farten), noe som stemmer overens med det jeg gjerne må ned i for å gå ned i vekt også... (Det vil også være tilpasset et litt større energiinntak hvis du trener siden du da kan gå opp til 2 gram protein pr kilo kroppsvekt).

Går man fint ned i vekt med det kostholdet man spiser anbefaler jeg ingen endringer! Har man problemer med å gå ned selv om man følger kostholdsretningen til punkt og prikke derimot - kan dette være en metode man kan forsøke Jeg tror foreløpig at bakgrunnen for at noen ikke går ned er at vi ikke har en naturlig stans i inntak når kroppen har fått nok næring. Noen spiser naturlig lite på lavkarbo og er fornøyde, jeg kan pakke i meg til det tyter ut ørene selv om jeg ikke er sulten...


Dette var interessante synspunkter Nerthus.
Jeg øyner nesten en ny retning innen kostholdsfilosofi her, som kan hjelpe mange som stagnerer på ketogen diett.

Her kan vi jo bruke oss selv i forhold til å høste erfaringer. Jeg ser at min bevisthet rundt protein- og fettinntak bør økes. Jeg har store daglige svingninger på dette feltet.

Syntes dette konseptet virker spennende

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:33   #24
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

så du mener at vis det er en vare som er proteinrik så er jeg langt på vei?
er proteinrikevarer både lavkarbo og lav på kal?

Proteinrike matvarer som f.eks rent kjøtt og fisk er lavkarbo mat, og har lite kcal.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:42   #25
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: kalorier

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

så du mener at vis det er en vare som er proteinrik så er jeg langt på vei?
er proteinrikevarer både lavkarbo og lav på kal?

Litt usikker på hva du mener med langt på vei - jeg anbefaler at du søker opp på forumet proteinrike matvarer og lager deg selv en liste over favorittmaten din Husk også at 100 gram biff ikke er lik 100 gram protein...

Du kan nok ikke si at om en matvare er proteinrik er den også lavkalori. Ta feks nakkekotelett stekt som har kcalinnhold pr 100 gram på 274 kcal, mens feks en svin kamkotelett uten fettrand har 180... Dette gjelder også laks - som har mye av det gode fettet i seg og godt med proteiner.

Jeg anbefaler at du tar i bruk matvaretabellen og lærer deg litt om de mest brukte matvarene i hverdagen din

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kalorier? gulrotklara Spørsmål og svar 15 04-09-11 09:24
Kalorier Tittit Spis deg ned i vekt med Skaldeman 63 01-03-11 19:48
Mye kalorier (fett) vs lite kalorier Sommerglad Spørsmål og svar 12 22-02-10 14:07
Kalorier? StoreLilleMeg Spørsmål og svar 19 17-08-09 17:04
Kalorier og ikke kalorier smilefjes Lavkarbo generelt 15 19-09-08 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no