Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hvordan bruker dere Cocosa?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-04, 22:56   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hvordan bruker dere Cocosa?

den spiselige, extra virgin altså. den lukter himmelsk kokos, og smaker jo kokos, men konsistensen er EKKEL. klarer ikke bare ta en skje i munnen.
vil helst ta 2 ss daglig iallefall, men hvordan kan jeg ta den? noen tips?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-03-04, 23:16   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Har det samme problemet... spiste med skje fra glasset når det var nytt, men nå klarer jeg ikke det mer... For mye kokos etter min smak tror jeg... Også konsistensen da...

Du må nok blande den i noe mat... tror Soma har endel oppskrifter på sidene sine... www.soma.no eller .com

Kjempegodt å blande med ekstramørk sjokolade, smelt i en kopp i vannbad...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 04-03-04, 23:34   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

....og detta skal jeg som fra før av HATER kokos spise ????

Var innom 3 helsekostbutikker i dag. .... Cocosa var utsolgt i alle....
Får prøve Life i Torgterassen i morgen.........

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-03-04, 09:20   #4
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

....og detta skal jeg som fra før av HATER kokos spise ????

Tenkte bare jeg skulle si i fra om at en av disse cocosa-oljene er fullstendig uten smak og lukt. Helt sant! Men husker jeg hvilken?? Nei.... Men det er den som er best egnet til steking. Kanskje det gjør dem i butikken klokere i hvert fall....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-03-04, 10:59   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

den med grønn etikett skal spises (IKKE IKKE stek i den) og den med brun etikett skal stekes i.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-03-04, 19:02   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fikk tak i idag ! Life på Kilden hadde fått inn (egentlig liker jeg ikke å handle der, det er ei eldre dame der som er såååååååååååå kvalm !) Men....jeg har nå tatt min første spiseskje. Smak og lukt var kun et eneste lite snev av kokos (jeg har velutviklet kokosradar fordi jeg ikke liker det) og jeg klarte å spise det. Problemet var konsistensen......*gulp* Den var ekkel dere ! Skal prøve andre måter å spise det på......

Håper det kjører opp forbrenningen min - det er eneste grunnen til at jeg tar det....Vekta var ikke morsom i dag.....må nok kutte enda litt i visse varer..., men det er en annen tråd .

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-04, 00:53   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

den med grønn etikett skal spises (IKKE IKKE stek i den) og den med brun etikett skal stekes i.

Jeg har prøvd å bruke den med grønn etikett som SMAKSTILSETNING en gang. Dvs. rørte den inn i en varm-rett slik at den smeltet ETTER at jeg var ferdig med stekinga. Er det OK da tro? For det ble ganske godt - med en dæsj fløte i.... (nesten som kokosmelk i....) og karri!! Yammi-yammi!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 07-03-04, 01:02   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Dvs. rørte den inn i en varm-rett slik at den smeltet ETTER at jeg var ferdig med stekinga. Er det OK da tro?

Det må da være greit å smelte den. Fettet tåler det jo (mest mettet). Må eneste være antioksidantene i Cocosaen som er sårbare, men vi varmer jo opp grønnsaker med antioksidanter også...

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 07-03-04, 01:06   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Det må da være greit å smelte den. Fettet tåler det jo (mest mettet). Må eneste være antioksidantene i Cocosaen som er sårbare, men vi varmer jo opp grønnsaker med antioksidanter også...

du skal ikke steke i den, eller ha den i kokende mat. men når maten er FERDIG, så kan du blande den i ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 12:02   #10
Alfamann74
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 31
Alfamann74 er ny på veien

Sv: hvordan bruker dere Cocosa?

Jeg liker ikke kokossmaken, men har funnet ut at den gode gamle Fleskepølsa er ett godt alternativ til snacking.

__________________


Alfamann74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 12:17   #11
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: hvordan bruker dere Cocosa?

*gulp* hehe.. tror ikke jeg hadde orke å spise "rå" fleskepølse. Jeg kjøpte cocosae og prøvde i kaffe med melk. Da fløt kokosen og melka til tops gitt Har aldri skjønt det cocosae greiene... hvorfor ete deti det hele tatt? Man får da mye annet sunt man kan ha i seg i stedet..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 14:14   #12
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: hvordan bruker dere Cocosa?

Sjekk tråden om cocosasjokolade. Der er det mye digg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 01:59   #13
Stine Elisabeth F.
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
Stine Elisabeth F. er på en erverdig vei

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Cocosa Coconut Oil! Finnes to varianter av denne:

Cocosa Extra Virgin: gir en nydelig smak og duft av ren og frisk kokos. Denne passer utmerket godt i smoothies, som ingrediens i et bakverk, i havregrøten, frokostblandingen osv.
(Her på siden kalt "den med grønn etikett")

Cocosa Pure: Den optimale matoljen, uten smak og lukt. Flott til bruk ved steking og tilberedning av varme retter.
Rik på mellomlange fettsyrer, som forbrennes og fordøyes lett i kroppen.
(Her på siden kalt "den med brun etikett")


Tips til bruk:

- Bruk Cocosa som erstatning for smør på brødskiva. Cocosa Pure passer til det meste siden den er uten smak og lukt. Mens Cocosa Exstra Virgin passer godt til feks syltetøy.
- Hvis du skal bake, erstatt ingrediensen smør med Cocosa!


Bruk Cocosa Coconut Oil er et ypperlig kosttilskudd med innhold av blant annet vitaminer, mineraler og antioksidanter.

Stine Elisabeth F. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Diverse Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 02:04   #14
Stine Elisabeth F.
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 2
Stine Elisabeth F. er på en erverdig vei

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Ser det er mange her som vil bruke den som det kosttilskuddet det er, å innta det direkte med skje, og som har slitt litt med dette.
Syns personlig ikke det ville ha vært noe å skulle spise med skje rett fra boksen! Hvis dere vil ha i dere feks 2 spiseskjeer hver dag, så bruk det i stedet for smør på brødskiva, i havregrøten, brødbaksten osv.

Sitter selv å nyter kveldsmåltidet med nybakt brød fra ett av de nye produktene innen lavkarbo-bakstene vi har fått inn på LIFE, med Cocosa Extra Virgin som "smør", lammerull og agurk. Smaker nydelig!

Stine Elisabeth F. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Diverse Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 02:33   #15
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Opprinnelig lagt inn av Stine Elisabeth F., her.

Ser det er mange her som vil bruke den som det kosttilskuddet det er, å innta det direkte med skje, og som har slitt litt med dette.
Syns personlig ikke det ville ha vært noe å skulle spise med skje rett fra boksen! Hvis dere vil ha i dere feks 2 spiseskjeer hver dag, så bruk det i stedet for smør på brødskiva, i havregrøten, brødbaksten osv.

Sitter selv å nyter kveldsmåltidet med nybakt brød fra ett av de nye produktene innen lavkarbo-bakstene vi har fått inn på LIFE, med Cocosa Extra Virgin som "smør", lammerull og agurk. Smaker nydelig!

Nå spiser ikke jeg noe som helst slags "brød" eller grøt...
Jeg har kjøpt et glass cocosa med grønn etikett jeg da, og er enig med flere her; den lukter godt og smaken er hm... ja ok egentlig, men konsistensen gjør at det virkelig vokser i munnen...
Jeg blandet den i mandel-lapper da... men da er vitsen borte kanskje siden de jo stekes???
Men om det går bra, så smakte det godt med mandellapper med et snav av kokkossmak med varme rips med sukrin på og brie til

Jeg har egentlig også anbisjoner om å få i meg denne oljen/fettet hver dag, men bare å sitte her og tenke på den gjør meg faktisk kvalm Jeg er heller ikke så glad i kokkos i utgangspunktet...

Andre ting vi kan "gjemme" den i?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-11, 11:14   #16
drizella
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 57
drizella er på en erverdig vei

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Jeg blander min sammen med sukkefri sjokolade. Eks 200 g sjokolade og 100 g cocosa smeltes i mikro. Rør og ha i bittesmå muffinsformer. Sett i kjøleskapet, så blir det is-sjokolade Du kan jo da regne ut hvor mange du trenger pr dag...Kan jo selvfølgelig lages med mørk sjokolade ogsaå, men da mer karber.

drizella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 09:45   #17
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

ser denne tråden er gammel men må bare tilføre at å ta cocosoa i smoothier er ett veldig godt alternativ for da merker man det ikke (den ekle fett konsistensen altså) og ikke minst lage bounty mmmm da har man ett sunt og godt lørdags alternativ

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 15:56   #18
sanny
Nytt Medlem
 
sanny sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 44
Innlegg: 4
sanny er på en erverdig vei

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

i te er den heller ikke så verst

__________________




sanny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 22:02   #19
hippocampus
Medlem
 
hippocampus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 50
hippocampus er på en erverdig vei

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Opprinnelig lagt inn av sanny, her.

i te er den heller ikke så verst

hmmmm intresangt det må testes ut,hvilken te bruker du som passer til kokkos smak? sitron eller rødebær?

__________________




Min Journal
hippocampus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter mitt hjerte og vekten selvfølgelig..... Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 12:15   #20
Mankell
Medlem
 
Mankell sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 146
Mankell er på en erverdig vei

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Opprinnelig lagt inn av hippocampus, her.

hmmmm intresangt det må testes ut,hvilken te bruker du som passer til kokkos smak? sitron eller rødebær?

Jeg har den i min Earl Grey te. Helt grei smak.

__________________


Mankell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 16:18   #21
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

jeg begynte i dag. jeg bare blanda den ut i litt varmt vann, jeg. det skal jeg gjøre i morgen også.

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 18:13   #22
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Opprinnelig lagt inn av Mankell, her.

Jeg har den i min Earl Grey te. Helt grei smak.

Grønn te er også ok
(8-åringen min liker også en ts i en kopp svart te faktisk Sammen med honning er det ganske godt - han påstod at cocosaen "fremhevet smaken" på teen (er litt voksen i språket innimellom denne sønnen min... resultat av å bo sammen med 1,5 lærer)

Nå bruker vel ikke vi honning da, men...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:01   #23
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Fant netopp en ny måte å bruke cocosa på
Jeg hadde en liten neve blåbær i microen sammen med litt sukrin og en dæsj cocosa, bare sånn at det ble lunkent og cocosaen smeltet.
Så helte jeg pisket fløte over... Smaker ikke kokkos i det hele tatt

Og det ble i tillegg en nydelig dessert

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:41   #24
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

Har bounty til kjøling!

Ellers synes jeg å ta kokosolje har blitt en vanesak. Jeg slet med å spise den bar i begynnelsen, blandet i varmt vann, i mat osv, hadde oppå valnøtter og spiste som snacks, oppå mørk sjokolade....

Nå tar jeg en teskje bar før frokost og flere teskjeer fordelt utover hele dagen. Det går helt fint. *tøff*

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 21:13   #25
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: Hvordan bruker dere Cocosa?

E har den i kaffien -nydelig <3

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva slags søtningsmiddel bruker dere? Pusen Ketolysekuren 10 08-02-08 20:18
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 15:00
Hvordan bruker dere stevia? Vigdinil Spørsmål og svar 12 19-04-06 16:54
Mange av dere er på ville veier flap Lavkarbo generelt 75 29-01-06 06:33
hvordan klarer dere det?? karlista Lavkarbo generelt 6 04-01-06 19:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no