Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-11, 09:40   #1
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Hei og hopp, jeg lurer på noe. Jeg synes jeg er Veldig flink til å spise lite karbo, men tydeligvis er jeg ikke det. Er med i vektklubben, men det er bare for å se % vis hva jeg spiser.
I går spiste jeg 1306 kalorier hvorav dette var 12 % karbo.
Det utgjør jo over 130 g karbo eller regner jeg helt feil?

Ett spørsmål til. Man skal prose proteiner eller fett istedenfor karbo, men hvor mye kan jeg spise?
Jeg er 85kg og er 173 cm.

Leser at det er mange som spør om å få regnet ut div så forventer ikke det, men ville vært fint om noen kan fortelle hvor mye fett og proteiner jeg kan spise hver dag.
Hvor mye spiser dere?

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 09:44   #2
Euphita
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: nordvest
Alder: 51
Innlegg: 314
Euphita har en fantastisk aura rundt segEuphita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

70%fett 25%protein og 5% karbohydrat er anbefalt på ketolysekuren.
Om du bruker diett.no tror jeg det er bedre for deg å legge inn maten der i forhold til lavkarbo enn på vektklubben

__________________



Euphita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 09:50   #3
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Synes du bør starte med å lese denne fantastiske nybegynner-tråden, finne en lavkarboretning som passer for deg og ta det derfra

Lavkarbo kan være alt fra tilnærmet o karbohydrater til opp mot 150 gr, vanskelig å gi deg råd før du har funnet ut hva som er riktig for deg å leve med

Velkommen og lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 09:58   #4
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Tusen takk, var ikke meningen å mase altså! år inn på diett.no

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:05   #5
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Men arg, det står i % der og! Mye lettere om det sto i gram da eller hva?

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:07   #6
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Nei!!! Tror plutselig jeg fant en knapp her. Hadde jo vært lurt å gidde å sette seg litt mer inn i dette enn å bare furte, he, he. Sorry maset, er ferdig nå!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:09   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Litt til høyre finner du 3 faner hvor det står ; adi% - k.diagr. - etikett.

Klikk på de fanene så får du det opp både som kakediagram og i gram

Mulig du må registrere deg først....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 10:47   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Hei og hopp, jeg lurer på noe. Jeg synes jeg er Veldig flink til å spise lite karbo, men tydeligvis er jeg ikke det. Er med i vektklubben, men det er bare for å se % vis hva jeg spiser.
I går spiste jeg 1306 kalorier hvorav dette var 12 % karbo.
Det utgjør jo over 130 g karbo eller regner jeg helt feil?

Du regner nok feil, etter at du har funnet prosentandel karbo i kalorier som blir 156, må du dele på 4, siden det er 4 kalorier pr gram karbo - så du har da spist 39 gram karbo (Ble mye bedre med en gang )
Til sammenlikning har fett 9 kalorier pr gram, mens protein har 4.

Sitat:

Ett spørsmål til. Man skal prose proteiner eller fett istedenfor karbo, men hvor mye kan jeg spise?
Jeg er 85kg og er 173 cm.

Hvis du ønsker og gjøre dette den "analytiske" veien, kan du ta utgangspunkt i omtrent like mange gram protein som kilo kroppsvekt, og MINST like mange gram fett, helst litt mer så du får en fin prosentfordeling som Euphita skriver om Trener du en del kan du godt øke på med proteininntaket.

Hvis du ønsker å ha et avslappet forhold til kostholdet, sett deg inn i en retning, feks ketolyse, eller sjekk ut lavkarbo på 3 minutter som du finner link til i arnakristins nybegynnertråd som charlott gir deg i sitt innlegg. Da er regelen spis når du er sulten, stopp når du er mett. Antall måltid velger du selv alt ettersom hvordan dagene dine ser ut. I motsetning til lavkalori, MÅ du ikke spise hver 3-4 time, fordi blodsukkeret ditt vil være stabilt. Noen spiser 5 måltid om dagen, noen spiser to, frokost og sen middag. Sultfølelse skal ikke oppstå, da må du spiser MER mat og da spesielt fett

Sitat:

Leser at det er mange som spør om å få regnet ut div så forventer ikke det, men ville vært fint om noen kan fortelle hvor mye fett og proteiner jeg kan spise hver dag.
Hvor mye spiser dere?

Inntaket til de på forumet varierer VILT - så her må du faktisk lære deg og lytte til hva kroppen sier, og hva vekta evt sier etterhvert

Noen kan spise enormt mye og gå ned, andre må spise mye mindre for å gå ned, du må rett og slett prøve deg fram. Jeg anbefaler at du i de to første ukene spiser mye og god mat med rene proteinkilder, mye kokte grønnsaker og mye fett for å hjelpe kroppen i gang med fettforbrenningen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 04:08   #9
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Velkommen å lykke til

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 13:35   #10
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Nå har jeg holdt meg under 20 g karbo, ca kroppsvekt i protein og ca 70 % fett. Vekta gikk ned 3 kg på 2 uker for deretter å gå opp igjen!!!

Er fortsatt veldig usikker på dette med kalorier. Noen sier telle andre sier ikke. Ligger mellom 13-1700 kcal og trener ikke. Har føøte og CC i maten og begynner å lure på om jeg må kutte ut melkeprodukter og...

Lest noen bøker og skjønner ikke hvorfor vekta ikke raser.

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 14:24   #11
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Hvor lenge har du holdt på? Det tar tid for kroppen å omstille seg så du bør gi dette minst 6 uker før du begynner å endre på noe, ihvertfall dersom du er sikker på at du spiser "riktig".

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 17:09   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

Nå har jeg holdt meg under 20 g karbo, ca kroppsvekt i protein og ca 70 % fett. Vekta gikk ned 3 kg på 2 uker for deretter å gå opp igjen!!!

Er fortsatt veldig usikker på dette med kalorier. Noen sier telle andre sier ikke. Ligger mellom 13-1700 kcal og trener ikke. Har føøte og CC i maten og begynner å lure på om jeg må kutte ut melkeprodukter og...

Lest noen bøker og skjønner ikke hvorfor vekta ikke raser.

Helt enig med lillemy - tror du må smøre deg med litt mer tålmodighet her! Her på forumet er hovedregelen at man ikke trenger telle kalorier i utgangspunktet. Går man derimot ikke ned noenting med reell overvekt etter 2-3 mnd på lavkarbomat, bør man gå gjennom partystopperene (se egne tråder). Aller sist kan det lønne seg og prøve og redusere porsjonene. Ikke gjør dette FØRST og ikke gjør det for tidlig, noen kropper er tregere i oppfatningen enn andre

Ta med at det kan hende du spiser for lite kalorier når du er nede i 1300... mange damer her inne spiser opp i mot 3000 og går fint ned i vekt, dessverre er det ikke slik at en regel gjelder for alle, man må prøve seg litt fram selv for å finne ut hvordan DIN kropp fungerer

Gi nå ihvertfall ikke opp, jeg har spist lavkarbo i snart 2 år, gikk ned 9 kilo på spisdegslankmat, men har ellers nada vektnedgang. Faktisk har jeg gått opp litt selv om jeg har spist riktig. Nå er jeg syk for tiden, og infeksjoner/betennelse i kroppen sammen med autoimmun sykdom kan ha skylda for dette. Jeg er dog så bra i chrons-magen min at det er uaktuelt og ikke spise lavkarbo resten av livet, så får løsningen på vekta kommer etterhvert

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 21:42   #13
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Dere er så snille og hjelpsomme! Liker meg her inne
Mener jeg spiser rett ja så må vel bare smøre meg med tålmodighet. Å gi opp er ikke ett tema. Om så mange andre har fått dette til og utifra alt jeg nå har lest er dette det eneste kostholdet som er rett.

Kjører på!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 20:09   #14
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

2,5 år og 30 kg er gått siden jeg startet denne tråden og nå vil jeg bare innom for å takke. Spesielt vil jeg takke Nethus, men også alle dere andre. Jeg var helt grønn, men hadde troa og det gikk!

Ta en titt da vel!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 20:40   #15
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

2,5 år og 30 kg er gått siden jeg startet denne tråden og nå vil jeg bare innom for å takke. Spesielt vil jeg takke Nethus, men også alle dere andre. Jeg var helt grønn, men hadde troa og det gikk!

Ta en titt da vel!

Kjempebra!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 20:44   #16
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Tusen takk!!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-01-14, 21:01   #17
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.

2,5 år og 30 kg er gått siden jeg startet denne tråden og nå vil jeg bare innom for å takke. Spesielt vil jeg takke Nethus, men også alle dere andre. Jeg var helt grønn, men hadde troa og det gikk!

Ta en titt da vel!

Å, så deilig å lese sånne solskinnshistorier! Takk for at du delte og lykke til!

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 00:34   #18
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Å, så deilig å lese sånne solskinnshistorier! Takk for at du delte og lykke til!

Bare hyggelig og tusen takk.
Husker hvor viktig det var for meg å se at andre kunne. Det var ett håp. Nå er ønsket mitt å vise andre som ikke helt har trua at det går og håper andre kan dra nytte av det

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 19:38   #19
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

For en inspirasjon og for en flott blogg. Den er nå bokmerket

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 18:38   #20
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Så flott du er!
Og bloggen din er kjempefin, fine oppskrifter du har.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 22:14   #21
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

For en inspirasjon og for en flott blogg. Den er nå bokmerket

Så gøy du likte den. Tusen takk!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 22:16   #22
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Så flott du er!
Og bloggen din er kjempefin, fine oppskrifter du har.

Tusen takk! Ja prøver å finne på noe helt nytt som jeg aldri har sett før, men det blir så klart andres innimellom, men da krediteres de i teksten
Så gøy du likte den. Del gjerne med dine venner og lik gjerne siden på facebook

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 18:45   #23
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

-Finner ikke siden- får jeg bare....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 20:20   #24
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

-Finner ikke siden- får jeg bare....

Ta bort /about/ så funker det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 12:25   #25
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Ny her. Kan dere hjelpe meg litt?

Jøss, jeg tror faktisk jeg ramlet over deg på instagram igår! Og nå ramlet jeg over deg her også om jeg ikke tar helt feil da, hihi

Veldig flott blogg!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan dere hjelpe meg bare litt ? mrs.doubtfire Lavkarbo generelt 11 06-01-11 22:05
Vil dere hjelpe meg litt? isbjørndama Generell diskusjon 5 27-09-08 14:00
Kan dere hjelpe litt? Elisabeth Induksjonen 1 07-04-05 21:32
Gluten- og laktosefri diett - kan dere hjelpe meg litt? Dragen Generell ernæringsdebatt 4 14-10-04 22:24
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no