Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

yoghurt

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-07, 10:32   #1
SuperNate
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 1
SuperNate er på en erverdig vei

yoghurt

Er det forbudt det da..? Med Lindbergmüsli? Helt fersk med lavkarbo..

SuperNate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lett blanding Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 10:36   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Det kommer helt an på hva slags filosofi du velger, det ... Det er ikke sånn at lavkarbo er lavkarbo skjønner du ...

Velkommen hit, søk i forumet så finner du massevis av info! Velg en filosofi, og still gjerne spørsmål ut fra det - da blir det lettere å svare

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 10:40   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Opprinnelig lagt inn av SuperNate, her.

Er det forbudt det da..? Med Lindbergmüsli? Helt fersk med lavkarbo..

Nei, det er ikke forbudt. Men det er viktig hva slags type yoghurt du velger, fordi det er sukker i de fleste. Yoplait 0,1 % og Yoplait dobbel 0 har ikke sukker i seg, og er de eneste som blir anbefalt på kursene til Lindberg.

Men det er som Frøy sier; lavkarbo er ikke lavkarbo, og jeg vil anbefale deg å finne ut hvilken filosofi du ønsker å følge. (Og som du har tro på at du kan følge - VARIG) En litt-forskjellig-filosofi er lett å følge, og lett å mislykkes på også

Lykke til da!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 11:24   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

En litt-forskjellig-filosofi er lett å følge, og lett å mislykkes på også


Også har man en tendens til å ende opp med de "feile" tingene fra hver filosofi, dvs de som ikke passer sammen.... LavGI matvarene fra fedonkuren sammen med de fettrike fra skaldeman f.eks....

Been there osv...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:03   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Jeg kjenner meg igjen i dette, for de som har fulgt meg så har jeg vel vist fram til en sikkert bra, men lett blanding av lavkarbo generelt.
Imidlertid har jeg bestemt meg for at jeg bare har forberedt kroppen på en skjebne, som jeg nå forstår er Atkins.

Men det er jo greit å begynne med de grunnleggende innstillingene, du har jo kommet langt bare ved å i det hele tatt velge lavkarbo, og å komme hit!
Så er det jo alt lettere å plukke ut det som passer til vektnedgangen din, og det du faktisk kan leve med.

Når det gjelder yoghurt så er jeg kjapp på han; anbefaler tyrkisk yoghurt fra innvandrersjapper på det aller varmeste. Ikke tilsatt sukker, mer velsmakende enn tines naturell, og veldig billig!
Så kan du jo smaksette med bær, bittelitt søtning, cottage cheese, lage dressing eller tzatziki av det, eller hva du nå måtte ønske.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:16   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

anbefaler tyrkisk yoghurt fra innvandrersjapper på det aller varmeste. Ikke tilsatt sukker, mer velsmakende enn tines naturell, og veldig billig!

Og konsistensen er fantastisk mye bedre enn andre naturell youghurter.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:35   #7
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: yoghurt

Noe merke på denne tyrkiske youghurten?.....

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 12:57   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Har bare funnet en type, selv om det sikkert finnes flere... den er i blå og grønn 1l bøtte... koster mellom 29 og 40 kr, etter hvor man kjøper den.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 13:48   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Noe merke på denne tyrkiske youghurten?.....




Dette er de to jeg stort sett har funnet på de fleste innvandrersjapper. Vet jo ikke hvordan markedet er i Bergen, men. Ikke noen voldsomme forkskjeller, kan jeg forestille meg.

Nem nam i alle fall!
Synes den gul/blåe er best!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:13   #10
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: yoghurt

Og det er ikke sukker i?
Karbeinnholdet da?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 14:56   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: yoghurt

Bare funnet den blå/grønne jeg, hvor har du kjøpt den gul/blåe?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Yoghurt? Hyper Spørsmål og svar 11 19-09-09 10:35
fitline yoghurt nøtta Lavkarbo generelt 57 23-04-06 07:00
Hva, ingen yoghurt? Hvitveis Induksjonen 4 17-03-06 23:09
Yoghurt og melk Kaninen Dr Lindbergs 29 10-03-05 21:21
Biola Naturell Yoghurt Carisma Generell ernæringsdebatt 1 11-11-04 12:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no