Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Overheng – er det mulig å trene det bort?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-11, 15:44   #1
smilefjes:)
Juniormedlem
 
smilefjes:) sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ville vestland
Alder: 44
Innlegg: 30
smilefjes:) er på en erverdig vei

Overheng – er det mulig å trene det bort?

Har noen av dere greid å Slanke/trene det helt bort????

Jeg ser nå at etterhvert som kiloene forsvinner, trekker overhenget seg inn også. Hos meg kom det som et resultat av 2 tette svangerskap, med stor vektoppgang. Jeg hadde tenkt å søke om å få dekket bukplastikk, men nå ser det ikke ut som jeg vil få det. Var 4-5 cm før, er i ca 1 cm nå, skjuler det lett under trusa og den ruller ikke under lengre...
Trodde elastikken i huden var ødelagt, men det ser ikke sånn ut...

Noen med erfaringer?????

__________________


smilefjes:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 15:58   #2
mov
Medlem
 
mov sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 64
mov er på en erverdig vei

Sv: Oveheng

Kanskje dumt spørsmål, men hva er oveheng??

__________________
FØRSTE DELMÅL
7.november - 14. desember



mov er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 16:13   #3
smilefjes:)
Juniormedlem
 
smilefjes:) sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ville vestland
Alder: 44
Innlegg: 30
smilefjes:) er på en erverdig vei

Sv: Oveheng

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

Kanskje dumt spørsmål, men hva er oveheng??

Finnes ikke dumme spørsmål...
Overheng er at magen henger en del. Underdelen av magen henger over som et tjukkt teppe... vanskelig å forklare, men er så sjenert at jeg tør ikke legge med bilde...

__________________


smilefjes:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 16:19   #4
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: Oveheng

Er det "ølmage" du mener?

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 16:45   #5
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Oveheng

Hei.
Etter 2 svangerskap og en vektnedgang på 25 kilo så hadde jeg å et ganske så fint overheng. Å dette var noe det var umulig å tene bort.
Var hos legen med det og forklarte hvor stort problem det var ang. selvtillit ol.
Ble sendt til en klinikk for en konsultasjon. Han syntes det egentlig ikke var så veldig ille, men etter han fikk høre at jeg hadde gått ned 25 kilo så forandret han helt mening om det.
Så nå sitter jeg her med en superflat mage og er utrolig stolt.
La på med 10-12 kilo noen år etterpå, men magen er like flat (fettet legger seg på hoftene istede)
Mange meninger om slike inngrep, men har ikke angret en dag

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 16:52   #6
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Oveheng

Da jeg gikk ned gravidekiloene i 2006 fikk jeg et heng (var forøvrig 130 cm rundt magen siste uken før ungen kom). Dette trakk seg sammen over noen måneder og i steden for en hengemage ble det en litt ekstra myk del på kroppen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 18:11   #7
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oveheng

Ingen svangerskap bak meg, men hatt bukomfang på over 127 cm. Betraktelig mindre nå, men har enda litt ruggel på magen. Overheng har jeg også, men det blir mindre. Jeg masserer huden med lotioner daglig, og det hjelper. Tips fra plastikkirurg...

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 18:17   #8
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Oveheng

Tips til kva lotion som kan vere bra, da? Eg bruker for tida Botanics Body Sculpting Cream m centella og echinacea.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 19:09   #9
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Re: Oveheng

Opprinnelig lagt inn av Savagedlight, her.

Er det "ølmage" du mener?

Dette er overheng http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...p9acnGYsyIA3EQ

og dette er ølmage
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...QUP5_z0S8qUE3A

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 19:20   #10
Hildemor på slanking
Medlem
 
Hildemor på slanking sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Jeg bor i Dimmelsvik i Kvinnherad kommune
Alder: 53
Innlegg: 221
Hildemor på slanking er ny på veien

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes:), her.

Har noen av dere greid å Slanke/trene det helt bort????

Jeg ser nå at etterhvert som kiloene forsvinner, trekker overhenget seg inn også. Hos meg kom det som et resultat av 2 tette svangerskap, med stor vektoppgang. Jeg hadde tenkt å søke om å få dekket bukplastikk, men nå ser det ikke ut som jeg vil få det. Var 4-5 cm før, er i ca 1 cm nå, skjuler det lett under trusa og den ruller ikke under lengre...
Trodde elastikken i huden var ødelagt, men det ser ikke sånn ut...

Noen med erfaringer?????

Litt avhengig av hvor gammel du er ,hvor mange svangerskap,og genene dine selvfølgelig.
Etter to svangerskap tok jeg av veldig mange kg på kort tid når ungene var 10- 12 år- jeg var et par og tredve.
Jeg ble veldig slank/tynn og min store slappe mage trakk seg helt sammen.
Nå er jeg 39 år og har fått 2 barn til som nå er 3 og 5 og har igjen begynt på vekt nedgang og er veldig spent på resultatet. Har ikke noe veldig stort heng men klart litt er det etter 4 keisersnitt.
Jeg har vell det man kalle for eplefasong og kg forsvinner heldigvis jevnt over det hele når de forsvinner

__________________


Jeg er vel ikke overvektig- bare underhøy
Hildemor på slanking er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 19:37   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Nå måtte jeg pga. ekstrem vektnedgang fjerne magehud kirurgisk, det ble fjernet hele 2 kg hud, det hadde overhodet ikke gått an å ta det ved trening. Men når man ikke skal ned fullt så mye som meg, så må man jo bare se det an.

Jeg har endel løshud på lårene og puppene som jeg helst ville fått bort uten å ty til kirurgisk hjelp igjen, da operasjoner er noe jeg ikke makter tanken på flere ganger. Men jeg tviler på at det går an å få det bort uten.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 20:24   #12
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes:), her.

Har noen av dere greid å Slanke/trene det helt bort????

Jeg ser nå at etterhvert som kiloene forsvinner, trekker overhenget seg inn også. Hos meg kom det som et resultat av 2 tette svangerskap, med stor vektoppgang. Jeg hadde tenkt å søke om å få dekket bukplastikk, men nå ser det ikke ut som jeg vil få det. Var 4-5 cm før, er i ca 1 cm nå, skjuler det lett under trusa og den ruller ikke under lengre...
Trodde elastikken i huden var ødelagt, men det ser ikke sånn ut...

Noen med erfaringer?????

Jeg synes absolutt at henget er blitt mindre, men det tar tid

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 20:41   #13
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Jeg har et oveheng etter overvekt og tre svangerskap den plager meg enormt for jeg føler meg ikke slank når magen henger å disser.
Gikk en periode hos Klinikk Bergen "hudklinikk" som hadde en maskin som jeg kaldte for støvsugeren, den ruller flesket/huden sånn at blodomløpet blir igang satt og huden begynner å trekke seg sammen. Alt som fantes av celuitter forsvant etter noen få behandlinger og kroppen ble strammere overalt
Men magen min kunne de ikke stramme nok opp, den er for ødelagt så må på et eller annet tidspunkt nok under kniven og fjerne noen kg med hud som er full av strekkmerker, men må sparer sammen en del penger først for billig er det ikke.
For skal jeg gjøre det skal det gjøres skikkelig og jeg må få sydd sammen magemuskler da de er gått en del fra kvar andre.
Men først må jeg bevise overfor meg selv at jeg klarer å holde vekten, vil ikke legge ut en 36 tusen for så å ødelegge det med å spise en masse sjokolade igjen.

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:17   #14
1979
Medlem
 
1979 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 44
Innlegg: 174
1979 er på en erverdig vei

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av Happy girl, her.

Jeg har et oveheng etter overvekt og tre svangerskap den plager meg enormt for jeg føler meg ikke slank når magen henger å disser.
Gikk en periode hos Klinikk Bergen "hudklinikk" som hadde en maskin som jeg kaldte for støvsugeren, den ruller flesket/huden sånn at blodomløpet blir igang satt og huden begynner å trekke seg sammen. Alt som fantes av celuitter forsvant etter noen få behandlinger og kroppen ble strammere overalt
Men magen min kunne de ikke stramme nok opp, den er for ødelagt så må på et eller annet tidspunkt nok under kniven og fjerne noen kg med hud som er full av strekkmerker, men må sparer sammen en del penger først for billig er det ikke.
For skal jeg gjøre det skal det gjøres skikkelig og jeg må få sydd sammen magemuskler da de er gått en del fra kvar andre.
Men først må jeg bevise overfor meg selv at jeg klarer å holde vekten, vil ikke legge ut en 36 tusen for så å ødelegge det med å spise en masse sjokolade igjen.


Vet du hva den maskinen het?

__________________
1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:37   #15
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes:), her.

Har noen av dere greid å Slanke/trene det helt bort????

Jeg ser nå at etterhvert som kiloene forsvinner, trekker overhenget seg inn også. Hos meg kom det som et resultat av 2 tette svangerskap, med stor vektoppgang. Jeg hadde tenkt å søke om å få dekket bukplastikk, men nå ser det ikke ut som jeg vil få det. Var 4-5 cm før, er i ca 1 cm nå, skjuler det lett under trusa og den ruller ikke under lengre...
Trodde elastikken i huden var ødelagt, men det ser ikke sånn ut...

Noen med erfaringer?????

Fikk overheng da jeg gikk gravid med tredje og siste barnet som var nesten 5 kilo da hun ble født. Gikk ned ca 20 kg for 5(?) år siden, og masserte jevnlig med hampvott og smurte inn med bodylotion etterpå. Jeg syntes magen min ble kjempefin. Da var jeg ca 40 år, og magen var faktisk den jeg var mest spent på, på grunn av alderen og henget. Må legge til at jeg ikke har et eneste strekkmerke på magen, da. Så sånn sett har jeg vært heldig. Denne gangen er jeg enda mer spent på magen. Fyller jo 45 i år, og regner med at huden trenger tid på seg for å trekke seg sammen. Men jeg har tenkt å bruke hampvotten flittig som sist, så 'time will show'

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:38   #16
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Oveheng

Opprinnelig lagt inn av smilefjes:), her.

Finnes ikke dumme spørsmål...
Overheng er at magen henger en del. Underdelen av magen henger over som et tjukkt teppe... vanskelig å forklare, men er så sjenert at jeg tør ikke legge med bilde...


Haha..... morsom beskrivelse... måtte le høyt her :-)

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:39   #17
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Hadde litt etter vektnedgang og keisersnitt, men det fikk jeg strammet opp ved hjelp av pilates-trening.

hvor mye er det man skal ha til å kvalifisere til inngrep?

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:45   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Her er en tråd om Bukplastikk
En til
Og enda en

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 11:53   #19
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av 1979, her.

Vet du hva den maskinen het?

Kanskje det var salongversjonen av denne??

http://www.elysee.co.uk/ExtraImage.aspx?ProductID=44

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 19:39   #20
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

hvor mye er det man skal ha til å kvalifisere til inngrep?

Det varierer fra sykehus til sykehus (eller vel fra helseregion til helseregion). Helse Vest er utrolig strenge, faktisk latterlig strenge. De krever et vedheng under navlen som måler 7 cm, tror jeg det er. Jeg hadde knapt noe som hang ned, men derimot MYE over navlen. Jeg søkte meg direkte til privatklinikk (via fastlegen, så jeg fikk det dekket) og kirurgen innvilget operasjonen etter å ha sett på meg i 2 sekunder. I det offentlige hadde jeg ikke fått det innvilget, og jeg fjernet som sagt hele 2 kilo hud fra magen. Så jeg vil nok anbefale å søke direkte til privatklinikk som har en avtale med det offentlige, selv om det også er blitt mye strengere nå.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:03   #21
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Iset: Oi det var strengt ja!

Får håpe jeg unngår overheng etter dette svangerskapet også, ved å trene og lavkarbo!
Var ikke akkurat mye sist da, men lit slapt over snittet etter ks, så skal ikke klage.
Men lurte fordi en kamerat av meg har gått ned 60 kilo ved hjelp av lavkarbo som jeg fikk overtalt han til å prøve, han har MYE overheng, men legen hans sier det ikke kvalifiserer. Jasså, så det offentlige kjører ikke samme regler for slikt nei, lurer på hva som gjelder for mitt distrikt. Skal ihvertfall få han til å undersøke det, ettersom legen ikke har sagt noe.


Sist redigert av Fredrikke07 : 09-02-11 kl 21:04. Årsak: feil
Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:24   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Legen min ante overhodet ikke at det gikk an å søke andre steder enn på det offentlige sykehuset her, det måtte jeg selv fortelle ham.
Aleris i Oslo har en avtale med det offentlige om bukplastikk. Ikke t-snitt, som jeg fikk, det har de dessverre kuttet ut nå pga. innstramminger, men vanlig bukplastikk får man. Lurer på om Colosseum i Oslo har samme tilbudet. Legen skriver henvisning og sender den direkte til feks. Aleris, så får du brev fra dem og er i systemet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:29   #23
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Jeg kunne ikke gjøre det. Her i området var det Rikshospitalet som bestemte hvem som fikk eller ikke. Sa de nei, nyttet det ikke å gå omveier om man skulle ha det dekket.
Er ikke det samme om man har hatt vektoperasjon eller ikke, heller!

Uansett har det blitt utrolig strengt!

Må man betale selv, er det verdt pengene, altså! Har ikke angret et sekund! Selv om jeg av mange grunner har lagt på meg over 15kg etterpå, har jeg ikke heng i det hele tatt og kommer i følge kirurgen ikke itl å få det heller. Den "nye" huden er ikke ødelagt og har fortsatt elastisiteten i behold!

Håper jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 05:21   #24
smilefjes:)
Juniormedlem
 
smilefjes:) sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ville vestland
Alder: 44
Innlegg: 30
smilefjes:) er på en erverdig vei

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Tusen takk for svar Jeg håper å få trent bort det værste, her er det sagt at det må være minimum 5 cm overheng for å få det dekket. Blir nok aldri stram og fin da jeg har for mye strekkmerker til det, men får håpe det blir til det beste. Jeg hadde spart opp til bukplastikk, men bygger hus nå og det gikk jaggu med i det store sluket.

__________________


smilefjes:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 06:58   #25
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Mitt motto er at et STORT SMIL dekker over alle kroppslige 'lyter', i tillegg så gjør man også andre glade med det

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukrin, splenda, natreen osv – hva er best? Nesly Ketolysekuren 48 21-04-11 22:59
Slærkete bekken, – magnesiummangel? nellie Spørsmål og svar 24 14-01-11 19:43
Trene bort kh i ketose? Nike Ketolysekuren 5 07-07-08 23:20
trene? cindy Ketolysekuren 2 08-01-08 11:55
Brekkbønner i kremet tomatsaus – godt tilbehør xtra Middag 0 07-01-08 14:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no