Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-11, 15:53   #1
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Du trenger: Koteletter
Gulrøtter
Minimais
Squash
Hvitløk
Chili
Rødløk
Sjampinjong
1 boks hakkede tomater

Salt, pepper og annet krydder (jeg brukte koriander og basilikum)



Forvarm ovnen til 200 grader. Kutt grønnsakene i passe store biter, og legg disse i en ildfast form. Ha over litt olje og krydder du liker. Sett disse i ovnen i cirka 20 minutter. Stek kotelettene raskt i en varm stekepanne, cirka 1,5 minutt på hver side. Salte og pepre.


Når grønnsakene har stått i 20 minutter, ta de ut av ovnen, hell over boksen med hakkede tomater, og legg kotelettene oppi. Stek videre i 20 minutter til.


__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 16:27   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Åhhh, elsker alt-i-et-middager!

Og trengte et godt forslag til middag på Gubbens bursdag! Takk!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 16:37   #3
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Åhhh, elsker alt-i-et-middager!

Og trengte et godt forslag til middag på Gubbens bursdag! Takk!

Åh, jeg digger begrepet "alt - i - ett - middager" Jeg lager ofte mat som faller i den kategorien, eller "mat - som - lager - seg - selv" - kategorien Håper det faller i smak hos gubben, det gjorde det her! Det er noe med mannfolk og koteletter.. eller det at de får gnage på et bein

__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 12:26   #4
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Nam nam, dette blir dagens middag her i det sure og kalde høstregnet men hiver litt blomkål opppi og siden jeg har noen jeg må få brukt
Blir spennende
Så veldig godt ut iallefall

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 12:51   #5
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

dette så knall godt ut skal testes en dag ja

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 20:21   #6
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Hmm ble veldig godt og da meiner jeg veldig godt, herlighet kor mange gode smaker
Jeg hadde oppi, sopp, mini mais, rødløk, hvitløk, chili, gulerøtter, blomkål (brukte blomkål i stedenfor squas da jeg ikke er så veldig glad i de)
Brukte to bokser med hakkede tomater med basilikum og organo og når koteletter kom i ovnen tok jeg bacon på toppen men neste gang blir det kun en boks tomater.
Veldig godt og mannen ble jublende glad når der akkurat var nok til hans lunsj på jobb imorgen
Denne blir laget flere ganger

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:01   #7
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Opprinnelig lagt inn av Happy girl, her.

Hmm ble veldig godt og da meiner jeg veldig godt, herlighet kor mange gode smaker
Jeg hadde oppi, sopp, mini mais, rødløk, hvitløk, chili, gulerøtter, blomkål (brukte blomkål i stedenfor squas da jeg ikke er så veldig glad i de)
Brukte to bokser med hakkede tomater med basilikum og organo og når koteletter kom i ovnen tok jeg bacon på toppen men neste gang blir det kun en boks tomater.
Veldig godt og mannen ble jublende glad når der akkurat var nok til hans lunsj på jobb imorgen
Denne blir laget flere ganger

Så gøy å høre!! Jeg vil også ha i blomkål neste gang!

__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:03   #8
Dangerous Nan McGrew
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 144
Dangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt segDangerous Nan McGrew har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)

Opprinnelig lagt inn av Bøtt, her.

dette så knall godt ut skal testes en dag ja

Dooooo iiiit! Du kommer ikke til å angre!

__________________
Finn oppskriftene mine på bloggen min:
http://www.mariesmatmisjon.blogspot.com

Eller på facebook.

Dangerous Nan McGrew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - tilpasset meg selv/ min kropp/ mitt blodsukker :) Svar med sitat
Svar

Emneord
grønnsaker, kotelett, koteletter, tomater


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ovnsbakte grønnsaker ... Nannah Middag 0 15-01-11 19:30
Høstkos--Ovnsbakte epler! krølltoppen Kake/dessert og snacks 3 11-01-11 06:24
Ovnsbakte grønnsaker med pastasaus klarasophie Middag 4 05-02-09 11:40
Pinjekjernekarbiser m fetakrem og ovnsbakte grønnsaker Sivensvans Middag 8 24-09-08 21:37
Koteletter og grønnsaker i ovn bocca Middag 2 15-01-08 10:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no