Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-04, 01:45   #1
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel
Question

Hvilken Atkins bok bør jeg kjøpe!?

Etter å ha lest x antall innlegg her inne, vurderer jeg å kjøpe en Atkins bok (har nemlig fått med meg at det er mer enn en som har kommet!). Søkte på haugenbok og der hadde de 9 stykk! Hvilken bok har dere Atkinsere selv? Og hvilken vil dere anbefale meg å begynne med?

E.

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 15-11-04, 11:27   #2
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Nå har jeg bestilt en pakke med 4 bøker fra bokkilden! Gleder meg til den kommer!!

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 15-11-04, 22:26   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg anbefaler "Dr Atkins New Diet Revolution" - 2003 utgaven på engelsk - og "Atkins for Life" - også engelsk utgave. Årsaken til at jeg anbefaler disse fremfor de norske er at det er så mange feil i de norske. Overstelsefeil og slurvefeil - og generelle unøyaktigheter. Jeg har skrevet til forlaget flere ganger men aldri fått et pip tilbake. Det betyr vel at de ikke bryr seg om kundene sine.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-11-04, 13:27   #4
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Det er jo veldig dårlig at det er så mye feil i de nosrke! Jeg har bestilt en pakke, som er utgitt i 2004 (lenke under). Vetr ikke om det er disse du sikter til, Nille, eller om det er eldre tgaver... Håper det ikke er alt for ille
ansett så vil bøkene gi meg et godt innblikk i hva det dreier seg om!!

http://www.bokkilden.no/ProductDetai...alogName=Books

e.

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 16-11-04, 15:06   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Ikke tro på alt du leser i de bøkene der...

Anbefaler å bruke forumet som referanse sammen med de norske bokutgivelsene.

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 16-11-04, 16:07   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-11-04, 17:51   #7
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Har funnet et par tråder under atkins forumet, så jeg får korrigere selv når bøkene kommer! Regner med at det ikke kom svar på den mailen d sendte nille, siden det ikke står noe mer i tråden!?

Uff, jeg kan kankjse ikke klage over trykkleifer... innleggene mine er jo fulle av dem... Dessuten har Uen min en tendens til å streike!

Takk for flotte svar, har bestemt meg for å begynne etter jul, har ikke tid til å sette meg tilstrekkelig inn i dette akkurat nå! 1. janar, da begynner jeg!

E.

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 27-11-04, 23:28   #8
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jeg anbefaler "Dr Atkins New Diet Revolution" - 2003 utgaven på engelsk - og "Atkins for Life" - også engelsk utgave. Årsaken til at jeg anbefaler disse fremfor de norske er at det er så mange feil i de norske. Overstelsefeil og slurvefeil - og generelle unøyaktigheter. Jeg har skrevet til forlaget flere ganger men aldri fått et pip tilbake. Det betyr vel at de ikke bryr seg om kundene sine.....

Jeg finner 2002 utg på http://http://www.mao.no/cust/cdeplo..._walkin.en.htm . Finner ikke 2003 utg, er det veldig viktig?

Jeg har den norske utgaven av denne boken. Vurderer selv å kjøpe den pakka med 4 bøker i linken over her.

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-04, 01:22   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fikk ikke frem noe på den linken din.Men denne versjonen kom ut første gang i 2002-2003 så den er sikker ok !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-11-04, 03:45   #10
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Kort og enkelt sagt: Her på forumet er det så utrolig mange folk som har masse peiling, så det er bare å spørre. Men jeg anbefaler også Dr Atkins' New Diet Revolution. Helst på engelsk, selv om man må "omskrive" til norske forhold. Jeg irriterer meg alltid så grasat over dårlige oversettelser! (Har i fortiden jobbet i 8 år som oversetter..)

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-04, 15:58   #11
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

De har 2002 utgaven på engelsk til 100 kr på bokkilden

http://www.bokkilden.no/ProductDetai...yName=BIC_VFRD

Finner ingen 2003 utgave på atkins.com heller...

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no