Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Ørten kg opp!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-04-11, 20:43   #1
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Ørten kg opp!

SERIØST!

Nå er jeg en smule sint, sur, grinete, what not! Jeg regna med at jeg kom til å gå opp når jeg var syk i ukesvis og for det meste lå, og det gjorde jeg også! For tre uker siden når jeg begynte å trene igjen veide jeg 5 kg mer! Nå veier jeg TI jæ....la kg mer enn jeg veide i januar, enda jeg faktisk er MINDRE i størrelse. Seriøst! Er det meg eller er det ekstrapassasjeren som drar så innihampen med vekt? Dette går bare ikke an!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:46   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Ørten kg opp!

Det er nok 90% deg og 10% ekstrapassasjeren

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-04-11, 20:48   #3
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Ørten kg opp!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er nok 90% deg og 10% ekstrapassasjeren

BLÆÆÆH

Nei her blir det altså smalahans framover! NIKS utenom!

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 23:05   #4
karbofrøken
Juniormedlem
 
karbofrøken sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 41
karbofrøken er på en erverdig vei

Sv: Ørten kg opp!

Er du 8 uker på vei? (tickeren din...)
I så fall vil jeg si det er merkverdig at du har lagt på deg 10 kg allerede. Normalt legger en på seg 0-3 kg de første 12 ukene, og dette er stort sett bare fett som skal spares til senere. Ville kanskje tenkt litt over hva og hvor mye du spiser og beveger deg?

Har det skjedd noe annet i samme periode som kan forklare vektoppgangen? Har du mye vann i kroppen?

karbofrøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 00:02   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ørten kg opp!

Det er sikkert vann pga hormonendringer, drit nå i vekta siden du har fin størrelse! Stress er ikke bra - spis god sunn ren lavkarbomat, drikk vann og vær i aktivitet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 00:08   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ørten kg opp!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er sikkert vann pga hormonendringer, drit nå i vekta siden du har fin størrelse! Stress er ikke bra - spis god sunn ren lavkarbomat, drikk vann og vær i aktivitet!

Ja, og gled deg over det lille nurket du bærer på!!
Men det gjør du jo sikkert

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 00:38   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ørten kg opp!

Jeg gikk opp fire kg første uka jeg var gravid (visste ikke at jeg var det da), så det har nok endel med det å gjøre ja

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 00:54   #8
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Ørten kg opp!

Opprinnelig lagt inn av karbofrøken, her.

Er du 8 uker på vei? (tickeren din...)
I så fall vil jeg si det er merkverdig at du har lagt på deg 10 kg allerede. Normalt legger en på seg 0-3 kg de første 12 ukene, og dette er stort sett bare fett som skal spares til senere. Ville kanskje tenkt litt over hva og hvor mye du spiser og beveger deg?

Har det skjedd noe annet i samme periode som kan forklare vektoppgangen? Har du mye vann i kroppen?

Jada, jeg har ligget på sofaen siden ca midten av januar til midten av mars pga sykdom. Bortsett fra fjorten dager hvor jeg ikke spiste NOE, så spiste jeg stort sett bare drit for jeg måtte spise det jeg fikk ned, så jeg vet jo hvorfor noen av kgene er der, men 10 kg liksom. Jeg veide 5 kg mer ca. akkurat da jeg ble gravid, så de 5 ekstra har kommet etterpå

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:06   #9
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Ørten kg opp!

Jeg gikk opp ca 5 kilo i løpet av de 5-10 første ukene av svangerskapet som må ha vært mest vann og ... ehhh ... luft (selv om luft ikke akkurat veier så mye). Jeg gikk rundt som en levende prompepute i 9 måneder Og så la jeg på meg fryktelig mye på slutten, hvorav mye av det var vann (jeg fikk voldsomme ødemer til slutt). Midt mellom der var jeg relativt stabil i vekta. Så det kan være graviditeten, men da i form av mest vann og selvsagt ikke fordi den lille klumpen veier stort

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg tenker å prøve ut LCHF-dietten og har ørten spørsmål! Bærtolina Andre dietter 10 12-08-09 16:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no