Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-11, 11:29   #51
imtrying
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Alder: 34
Innlegg: 13
imtrying er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Supert at det går rette vegen - og du har så rett så rett; er mykje betre å finna fram til noko du kan leva med resten av livet, i staden for å "halda ut" som du seier. Gubben siterte frå eit blad her til meg for nokre dagar sidan, som Fedon hadde sagt: (fritt sitert!) Det er betre å vera 30% "flink" (med tanke på kosthaldsendring då...) resten av livet, enn 90% "flink" ei lita stund...!!! Og DET er dagens kloke frå meg... og Fedon... haha!

(ja, eg er i eit rart humør i dag, og eg veit ikkje kvar det kjem ifrå!!!)


Hehe) Hørtes meget klokt ut det ja)
Vi lagde lavkarbo-sjokolademousse i går vi og da ble jeg ca samme humøret Det er nok bare de fantastisk sunne og friske kroppene våre som gjør det Hva skal man med "vanligmat" når man kan spise lavkarbo som er like godt liksom??

imtrying er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomonert = Lavkarbodiett/myemindreennførkarbodiett Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 09:56   #52
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

...og helga pratar me IKKJE om... stikkord: masse besøk, bryllaup, lav viljestyrke... Rekn på det sjølv!

Eg har funne ut at mini er utroleg ved puppen når eg et høgkarbo. Det vil sei, eg skal gjera eit forsøk no når eg kjem attende i gjenge, følgja godt med på korleis han oppfører seg når han får mat, og så om eit par tre veker ha ein dag eller to med "vanleg mat og snop..." og sjå korleis han reagerer. Det verkar i alle fall som om han vert meir i ulage når eg er slepphendt...

Uansett, no er det back in action! Hehe! For helga snakkar me framleis IKKJE om
Lurer på korleis eg i det heiletatt kan vera inspirasjon for nokon som helst så vinglete som eg er.......... det viktigaste er no at eg er ærleg om at eg vinglar, og at eg gjer eit tappert forsøk kvar gong - nokon gongar er eg målbevisst og får ting til, andre gongar tråkkar eg galant i salaten. Men men, that's life, og eg er tross alt berre menneskleg eg som alle andre - ikkje laga av berre stål med andre ord

No skal eg laga meg ein knallgod knekkebrødfrukost, har allereie snart drukke ein halv liter med vatn. Merkeleg kor alt vatnet eg hiv innpå med forsvinn henn - ut puppen! Hihi! Eg går på do morgon og kveld, om eg er heldig får eg skvist ut litt midt på dagen - poden har dyvåte bleier ørti gongar om dagen! I dag tissa han på stellebordet òg...! Haha! Jaja, godt han får tilført godt med næring til systemet sitt - det er det viktigaste

Ha ein flott dag alle saman! No - frukost tid

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 09:57   #53
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av imtrying, her.

Hva skal man med "vanligmat" når man kan spise lavkarbo som er like godt liksom??

DET er heilt sant!!! (men ikkje alltid like lett å halda seg til, for min del i alle fall....!!!)

Ha ein flott dag!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 20:25   #54
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Då var det på tide med dagens:

Frukost: to knekk med pålegg (smør, gräddost, leverpostei og majones).
Lunch: ein yoghurt (tine...20g.karb...), eit knekk med gräddost.
Middag: heimemekka pizza med masse gr.saker på!
Kvelds: eit halvt beger yoghurt (tine...10g karb...)

I dag har eg ete lite, men har likevel fått i meg ein del karbisar frå yoghurten. Kanskje eg tek meg eit knekkebrød seinare, veit ikkje heilt enno. Eg sit no her med tekoppen og eit lite glas brus (zero), og veit ikkje heilt om eg skal le eller grina i dag. Er i eit utruleg rart humør.

Uansett, dett var dett!
Ha ein ypparleg kveld

Edit:
Kvelds - eit knekk med pålegg, litt is (FY!), eit halvt eple...

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!

Sist redigert av Konkelimonke : 23-08-11 kl 16:40. Årsak: Ekstra info... haha!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 16:45   #55
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Hey håoo!

Jadå, eg måtte jo berre spolera ting i går òg. Har vore alt for mange dagar på høgkarbo at kveldane er heilt forferdelege...! Har eit søtsug utan like, har mest lyst å dykka djupt nedi snopeskuffen....!

Uansett, i dag skal eg gjera eit tappert forsøk! Nabodama kom sjølvsagt med kakerestar i går kveld, som me har ståande i kjøleskapet... 4 stk... og i dag kjem mamma... så då er det liksom eitt stk på kvar... (jadå, der dukkar unnskyldningane opp!!!)...

Dagens:
Frukost: eit stk pizza frå i går
Lunch: ein tine yoghurt, ei lavkarboskive med smør, makrell-i-tomat og majones.
Middag: Kyllinggryta og ovnsbakte gr.saker.
Kvelds: Ulovlegheitene....... uff og uff og UFF!
Ulovlegheiter??: Eit kakestykke (FYYY!!!) og brunost på lavkarboknekk...

Eg fyller inn seinare, når dagen has come to an end

Ha ein finfin dag alle saman!

(ser forresten ut til at lillebror er rolegare ved puppen med ein gong eg et lavkarbo! Hihi! Forsking pågår framleis )

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!

Sist redigert av Konkelimonke : 24-08-11 kl 11:07. Årsak: update mat
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 11:10   #56
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Jaja, eg ligg no framleis på 75kg, men tenk kor mykje betre det hadde vore hadde eg IKKJE ete noko høgkarbo desse siste dagane?
Uansett, spist e spist...

Dagens:
Frukost: to lavkarboskiver med pålegg, eitt egg, 1 1/2 dl tropisk juice.
Lunch:eit knekk med baconpostei
Middag:Tacosalat
Kvelds:
Ulovlegheiter??: to knekk med brunost... sjokolade... uff uff og atter uff,,,

No skal eg vera litt småsosial med mor mi fram til ho skal gå.
Poden søv så mykje, både i natt og no i dag, at eg kjenner på sprengen allereie! FYRSTE dagen med spreng (ja, utanom dei fyrste dagane etter fødsel då...)

Ha ein flott dag vidare!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!

Sist redigert av Konkelimonke : 24-08-11 kl 22:27. Årsak: update
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 17:45   #57
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Eg er HÅPLAUS!

Knekkebrød med brunost.... OG sjokolade.....

NEI NEI NEI!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:28   #58
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Nei og nei - kvar har VILJESTYRKEN forsvunne??
Eg teng litt hjelp til å finna fokus att no, er det nokon som har tips?

Veit liksom ikkje heeeeeeilt kva som skal til for at eg skal finna att til den gode driven eg hadde her for litt sia... (ei veka sia)... Where has it gone?

*sukk*

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:49   #59
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Hvis du finner den så sleng over litt hit også....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 22:50   #60
koko75
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 79
koko75 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Synes du fra i morgen skal skrive alt du spiser i denne tråden. Hjelper kanskje at andre kan "se" dine synder?

koko75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ammetilpasning Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 11:02   #61
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Carisma: Ja, eg skal slenga eventuelt overskot av viljestyrke i din retning!

koko75: ja, eg får heller detaljera maten min her inne ei stund, så kanskje eg òg får meir oversikt over kva eg gjer gale...

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 11:03   #62
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Frå i dag av: full detaljert matoversikt! This can't go on!

Frukost: eit lavkarboknekk med smør og gräddost, eit beger yoplait vanilje (9,2 g karb)
Lunch: ei lavkarboskive med smør, leverpostei og majones.
Middag: steikt kyllingfilet, peanøttsaus, ovnsbakte gulrøter og squash.
Kvelds:.......tør eg skriva det? TO bollar med brunost!!! NEI NEI NEEEEI!!! FØKKINGS viljestyrke... jadå, eg berre lurer meg sjølv over på ein farleg sti.........

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!

Sist redigert av Konkelimonke : 25-08-11 kl 20:32. Årsak: update
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 15:46   #63
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

hei jeg ammer også, og vil bli kvitt kg etter svangerskapet.. men er fryktelig gla i brød... har du oppskrift på knekkebrød og brød? alt greit med amming under lavkarbo? ungen vokser fint?

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:30   #64
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av kjersti83, her.

hei jeg ammer også, og vil bli kvitt kg etter svangerskapet.. men er fryktelig gla i brød... har du oppskrift på knekkebrød og brød? alt greit med amming under lavkarbo? ungen vokser fint?

Heisann du!
Går veldig fint med lavkarbo og amming (ja, no er jo eg litt på kjøret dei siste dagane, men eg har vore flink fram til denne knekken...), og ungen legg på seg i forrykande fart Det vil sei, eg trur eg produserer kraftmjølk uansett høg eller lavkarbo, for jentungen på 6 la på seg i same tempo, og då var det høgkarbo som gjaldt...

Knekkebrød:
2,5dl sesamfrø
2dl solsikkekjerner
2dl finmalte mandlar
2ss fiberhusk
5dl vatn

Lat røra svella i ca 5 minutt slik at fiberhusken får gjort jobben sin. Del røra i to på to brett kledd med bakepapir og smør utover. Eg brukar eit bakepapir over for å stryka røra ut med hendene - skjønar?
Ha bretta i omnen, eit oppe og eitt nede. 160 grader varmluft. 30minutt.
Ta bretta ut, rut opp med pizzahjul eller anna, ha inni omnen att - denne gongen byter bretta plass. Ha dei inni i 35minutt til.

NAM!

Brød:
6 egg
4dl sesamfrø
2ts bakepulver
2ss fiberhusk
4dl riven ost

Bland alt utanom egga i ein bolle. Pisk egga lett saman og ha i. Ha i brødform (gjerne silikon!), 200grader i ca 45minutt.
Skjer opp i tynne skiver for å få flest mogleg ut av ein omgang

NAM!

Det er desse to oppskriftene eg svergar til Gubben er frelst

Lukke til, og berre meld på om det er noko du lurer på! Eg er på GOD veg til å skjerpa meg big time no etter nokre dagar på kjøret....

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 20:35   #65
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Eg lurer meg sjølv, så gruuuundig, for tida!
Eg klarer å halda meg unna snopeskapet, og i dag grov eg i frysen og fann KVEITEBOLLAR! nei og nei og nei....... kvifor i alle dagar har eg bollar (heimemekka) i frysen???

Og kva anna fann eg (som eg ikkje har tatt opp då vel og merka)?? MUFFINS!!!
Ja, det hadde vore fantastisk godt med muffins med MASSE glasur på........
Men nei, dei skal få lov å ligga i fred foreløbig.

Nei nei nei... eg må skjerpa meg BIG TIME! Elles kjem gravidkiloane på att før eg veit ordet av det...

*sukk*

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 23:31   #66
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

tuuusen takk for oppskriftene Da skal vi komme oss igang med lavkarbo i helga.. Like greit å IKKE vente til mandag, sånn som jeg har sagt nå i to mnd.. På mandag starter jeg... hehe, det skjer aldri..
Hvis du trenger inspirasjon til mat og oppskrifter, eventuelt søtsaker som ikke er sååå søt, så har gerd mange fine oppskrifter. søk på henne her inne
I morgen blir d knekkebrødbaking her i huset.. gubben er til og med interessert i å prøve

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 13:43   #67
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Heisann!! Lenge siden sist, lest meg opp litt her nå. Har bare lyst å si at du nettop har fått barn, du er egentlig ganske flink som greier å fokusere på kostholdet i det hele tatt. OG viktigst av alt når det kommer til det å gå ned i vekt for oss som behøver det-man kan ikke deppe over det som er spist, er ikke noe å gjøre med det. Spist er spist. HVER gang man bommer/glipper, må man bare brette opp armene og gå på igjen med krum hals. Om dette er flere ganger i uken, eller 2 ganger i året, gjelder samme regelen-legg det bak seg og gå påTil slutt blir det bra, til slutt kommer man i mål.


GOD helg!


streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:20   #68
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av kjersti83, her.

tuuusen takk for oppskriftene Da skal vi komme oss igang med lavkarbo i helga.. Like greit å IKKE vente til mandag, sånn som jeg har sagt nå i to mnd.. På mandag starter jeg... hehe, det skjer aldri..
Hvis du trenger inspirasjon til mat og oppskrifter, eventuelt søtsaker som ikke er sååå søt, så har gerd mange fine oppskrifter. søk på henne her inne
I morgen blir d knekkebrødbaking her i huset.. gubben er til og med interessert i å prøve

Spanande at du har fått med deg gubben, er mykje lettare når ein er to
Ja, Gerd har mykje godt - men eg er elendig på å sitta å lesa oppskrifter på nett... eg tyr som oftast til lettaste løysinga... så eg må kanskje verta litt flinkare til å tilrettelegga for meg sjølv - så Gerd skal søkjast opp og oppskrifter lesast og skrivast ned

Eg syns knekkebrøda vert best om dei steikjer liiiiitt for lenge, for då får solsikkefrøa litt "rista" smak - om du skjønar
Tvi tvi!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 26-08-11, 19:23   #69
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Heisann!! Lenge siden sist, lest meg opp litt her nå. Har bare lyst å si at du nettop har fått barn, du er egentlig ganske flink som greier å fokusere på kostholdet i det hele tatt. OG viktigst av alt når det kommer til det å gå ned i vekt for oss som behøver det-man kan ikke deppe over det som er spist, er ikke noe å gjøre med det. Spist er spist. HVER gang man bommer/glipper, må man bare brette opp armene og gå på igjen med krum hals. Om dette er flere ganger i uken, eller 2 ganger i året, gjelder samme regelen-legg det bak seg og gå påTil slutt blir det bra, til slutt kommer man i mål.


GOD helg!

Tusen takk for gode ord - eg tek dei til meg og jobbar mot å nå målet i enden av tunnelen Og ja, det er sant - eg har nettopp fått eit barn og har igrunnen mykje å gjera kvar dag - så det er bra at eg i det heiletatt har overskot til å tenkja over kva eg stappar i munnen! Så, takk for ein liten wake-up-call! Akkurat dette gjer at eg ikkje skal fundera så mykje over kvart feilsteg
Ha ei supergod helg du òg kjekt du stikkar innom

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 11:56   #70
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

DÅ var eg igang!
Eg har fått prata om ein del skvip i helga, det har gjort godt. Så no føler eg ein del har løsna, og eg kan fokusera på anna enn ting og tang som har grodd litt for fast i hovudet mitt.
Eg må nok halda fram med å prata om ting, for å få det meir ut av systemet, det er ikkje gjort i ei vending.

Anyway, no gjeld det lavkarbo, og eg skal skriva opp meir detaljert kva eg et:

Frukost: To lavkarboknekkebrød med smør og gräddost, 1/2 liter vatn, 2dl iste fersken sukkerfri.
Lunch:
Middag:
Kvelds:

No satsar eg på at eg klarer å halda fokus litt meir.

Ha ein flott dag alle saman
Livet er jo igrunnen ganske bra

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 23:10   #71
koko75
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 79
koko75 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Så flink du er! Teller du karber nå? Jeg har holdt på ei knapp uke og ligget mellom drøyt 20 og drøyt 60. Lillebror var litt urolig første par dagene, men det kan ha vært tilfeldig.

__________________




koko75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ammetilpasning Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 19:40   #72
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.


Knekkebrød:
2,5dl sesamfrø
2dl solsikkekjerner
2dl finmalte mandlar
2ss fiberhusk
5dl vatn

Lat røra svella i ca 5 minutt slik at fiberhusken får gjort jobben sin. Del røra i to på to brett kledd med bakepapir og smør utover. Eg brukar eit bakepapir over for å stryka røra ut med hendene - skjønar?
Ha bretta i omnen, eit oppe og eitt nede. 160 grader varmluft. 30minutt.
Ta bretta ut, rut opp med pizzahjul eller anna, ha inni omnen att - denne gongen byter bretta plass. Ha dei inni i 35minutt til.

Kan man bruke mandelmel fra funskjonellmat?? Har ikke hele mandler som jeg kan male her hjemme for øyeblikket nemlig

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 20:21   #73
koko75
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 79
koko75 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Mandelmel går fint.

__________________




koko75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ammetilpasning Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 10:35   #74
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av koko75, her.

Så flink du er! Teller du karber nå? Jeg har holdt på ei knapp uke og ligget mellom drøyt 20 og drøyt 60. Lillebror var litt urolig første par dagene, men det kan ha vært tilfeldig.

Eg tel ikkje karbisar nei...
Eg har ikkje heilt overskot til å gå maten så i saumane, men grovt rekna tenkjer eg eg ligg på mellom 50 og 100 ein plass. Nærare 50 enn 100 for å sei det slik. Kanskje under nokre dagar òg

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 10:38   #75
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Idamor, her.

Kan man bruke mandelmel fra funskjonellmat?? Har ikke hele mandler som jeg kan male her hjemme for øyeblikket nemlig

Mandelmjøl går bra, men ikkje ta 2dl, held lenge med litt over 1dl! 2dl heile mandlar utgjer jo ikkje 2dl når dei er ferdig malt... Pluss at mjølet er finare og sug til seg meir væske...

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar Lava Generell diskusjon 25076 17-03-15 21:31
Kombinasjonen "fest" og "lavkarbo"? hailtothethief Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 17-03-11 08:59
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 11:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 15:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 02:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no