Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Forskjellen på ketolyse og atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-06, 22:17   #51
dolcevita78
Juniormedlem
 
dolcevita78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Helgeland
Alder: 45
Innlegg: 17
dolcevita78 er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Takk takk!
Får bare håpe det fortsetter å rase nedover - men det ville vel være for godt til å være sant

__________________
Vips was here
dolcevita78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse;) Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 20:41   #52
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Hei
Gratulerer med de første 5 kilo på ketolysekuren, jeg håper det fortsetter nedover for deg og. Husk at det kan gå i rykk og napp og stå stille i perioder og.
Det med å svinsje synes jeg ikke noe om. Det finnes mange slankekurer som virker, men skifter man eller blander kurer i eningen kan det gå motsatt vei av det man ønsker.
Lykke til videre
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 21:30   #53
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Soyaprotein ser jeg går igjen en del her. Men hvor får jeg tak i det?

Nette[

quote=Iset]Det er denne, hentet fra Ketolyseboka.

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...41&postcount=1[/quote]

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 22:31   #54
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Nette

Soyaprotein ser jeg går igjen en del her. Men hvor får jeg tak i det?

Nette[

quote=Iset]Det er denne, hentet fra Ketolyseboka.

http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...41&postcount=1

[/quote]

Hei
Hmmm, kremt www.ketolyse.no har vel ganske rimelig soyaprotein. ?
Vennlig Hilsen
Torkikl

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 18-01-06, 23:12   #55
Nette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 46
Innlegg: 23
Nette er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Helt objektivt sett ja! Jeg så det. Men bare for nysgjerrighetens skyld; selges ikke dette på helsekosten f.eks?

Nette

Hei
Hmmm, kremt www.ketolyse.no har vel ganske rimelig soyaprotein. ?
Vennlig Hilsen
Torkikl[/quote]

Nette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 14:45   #56
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Hei. Har akkurat bestilt boka, men har kjøpt soyaprotein på ketolyse og bruker den til å lage pannekaker/lapper. Helt nyyyydelig. Skal lage brød og pizza m.m. etterhvert. Men hva er det dere har oppå pizzaen? Det står sikkert i boka, men er litt nysgjerrig på det

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 19-01-06, 14:47   #57
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Nette

Helt objektivt sett ja! Jeg så det. Men bare for nysgjerrighetens skyld; selges ikke dette på helsekosten f.eks?

Nette

Hei
Hmmm, kremt www.ketolyse.no har vel ganske rimelig soyaprotein. ?
Vennlig Hilsen
Torkikl

[/quote]

På helsekosten i sandefjord har de nettopp fått inn soyaprotein, den kosten over 300 kroner, til forskjell for kteolysesyn på ca 90!!!!!

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 14:32   #58
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av dolcevita78

Jepp, jepp, jepp! Nå har vi gått ti dager på ketolysekuren, og jeg har tatt av 5 kg!!!! Vekta er for første gang på mange år, nede på 75 tallet. Samboer har også tatt av, 3 kg
Men synes det er så merkelig hvor kjapt et halvt kg kommer og går! Den kan være på 75,5 på dagen, men 76 om kvelden .
Vet man ikke skal veie seg så mye, men synes det er så utrolig gøy å slippe å se 80 tallet lyse mot meg med stor gjeip!
Er forresten i ketose hele tiden, er det normalt???

Hei
Det stråler jo glede ut av ditt innlegg, og det gleder meg veldig mye. Det er ikke noe så motiverende for meg som fornøyde brukere.
Stixen kan det være lurt å bruke litt i starten, etterhvert bruker man den bare av og til, kanskje for å se om man fortsatt er i ketose.
Ketolysekuren bygger på at man er i ketose over lenger tid.( Uker-måneder)
Og for 117. gang; fargen på stixen er ikke viktig, bare det er farge. ( rosa til lilla) enkelte kan likevel være i ketose selv uten det er utslag på stixen men det er unntak.

Lykke til med deres fremgang.

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-01-06, 18:02   #59
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av dolcevita78

Jepp, jepp, jepp! Nå har vi gått ti dager på ketolysekuren, og jeg har tatt av 5 kg!!!! Vekta er for første gang på mange år, nede på 75 tallet. Samboer har også tatt av, 3 kg
Men synes det er så merkelig hvor kjapt et halvt kg kommer og går! Den kan være på 75,5 på dagen, men 76 om kvelden .
Vet man ikke skal veie seg så mye, men synes det er så utrolig gøy å slippe å se 80 tallet lyse mot meg med stor gjeip!
Er forresten i ketose hele tiden, er det normalt???

Hei hei. I løpet av en dag kan man faktisk gå opp et par kilo pga væske (drikke) m.v., så det er nok lurt å veie seg om morgenen, etter å ha vært på toalettet, da blir du ikke så forvirret Lykke til videre

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 14:15   #60
dolcevita78
Juniormedlem
 
dolcevita78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Helgeland
Alder: 45
Innlegg: 17
dolcevita78 er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Promille av Ketolyse???
Hjelpe meg, hvorfor får man utslag på promillekontroll når man går på ketolyse?


Ellers ned 6 kg på 20 dager - dette er så bra

__________________
Vips was here
dolcevita78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse;) Svar med sitat
Gammel 23-01-06, 19:30   #61
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av dolcevita78

Promille av Ketolyse???
Hjelpe meg, hvorfor får man utslag på promillekontroll når man går på ketolyse?


Ellers ned 6 kg på 20 dager - dette er så bra

Hei
På billige "hjemmeutstyr" kan kjemien ikke skelne mellom alkohol og ketoner som jo begge er løsemidler. Gjelder det Politiets utstyr ?

NEI - ikke lenger. Men med ballong kan det komme et utslag etter et par minutter. Etter politiet har fått nytt utstyr til å måle promille med, er det ikke lenger noe problem. Jeg har vært i ketose og for en sikkerhets skyld prøvd noen av de nyeste typer og de slår ikke ut.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-01-06, 11:53   #62
dolcevita78
Juniormedlem
 
dolcevita78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Helgeland
Alder: 45
Innlegg: 17
dolcevita78 er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Hehe, ok - måtte bare høre

__________________
Vips was here
dolcevita78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse;) Svar med sitat
Gammel 08-05-06, 12:49   #63
dolcevita78
Juniormedlem
 
dolcevita78 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Helgeland
Alder: 45
Innlegg: 17
dolcevita78 er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Ups... Nå er det lenge siden jeg har vært her, en del reising og andre begivenheter har ført til grundig svikt i mitt strenge ketolyse program. Da vi begynte å slakke av mer og mer - hadde jeg tatt av 6,5 kilo og samboer 9 kg. Dette på litt over en mnd. Vi tippet at kiloene ville rase på igjen så snart vi begynte å spise som før - men nei. Vi står akkurat på det samme 2 mnd etter vi sluttet kuren. Nå har jeg begynt på igjen, og allerede tatt av 2 kg på få dager. Kjempedeilig å være tilbake!

__________________
Vips was here
dolcevita78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse;) Svar med sitat
Gammel 08-05-06, 13:41   #64
Heiko
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 47
Heiko er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Så bra!!!! Er det ikke deilig å finne ut, at noe faktisk virker!!!! Kjekt i vite at man bare kan ta noen uker, og sette alle kluter til!!!

Fortsett den gode jobben, og ha en riktig god sommer!!!!!

Heiko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-06-06, 17:38   #65
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Torkil

... mange brukere har gjort meg oppmerksom på at kuren dessuten gir masse energi og humør, ...

... Mange føler seg veldig bra og får et utrolig godt humør, ...

Hvordan skal det da gå med meg??? Jeg som i utgangspunktet er ei glad og trivelig "jente"? Kommer jeg virkelig til å "sprudle" enda mer? Stakkars folk rundt meg Detta skal bli gøy!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 15:09   #66
rel0ad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 35
rel0ad er på en erverdig vei

kjempe bra tråd. kommer man i ketose vist man ungår å spise mye karbohydrateR? ny her så håper på svar.)

rel0ad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: low carbo Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 15:27   #67
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av rel0ad

kjempe bra tråd. kommer man i ketose vist man ungår å spise mye karbohydrateR? ny her så håper på svar.)

JA, men vær klar over at det å være i ketose ikke nødvendigvis gir vekttap. Mye annet som må stemme også. Råder deg til å lese endel om inntak av fett og fettets virkning på kroppen. Samt alt du kan finne om kosttilskudd og slikt. Og husk en ting til.. De tre gyldne reglene:

Velg en kostfilosofi
Les boka grundig
Lev etter prinsippene i boka

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-09-06, 23:38   #68
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Kan jeg som har insulin resistans bruke denne kuren? Har tenkt å få tbl, å om jg ikke leste feil da så kunne jeg ikke bruke dem sammen med kuren eller?

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:39   #69
Sanne:)
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: nordland
Alder: 40
Innlegg: 15
Sanne:) er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Hvor går du raskest ned? Atkins eller ketolyse? eller er det stortsett det samme?

Blir jo veldig inspirert,men gir lett opp hvis det går for tregt. Gikk på en kur igjennom friskhuset nettopp der vi måtte komme i ketose fasen. Men da drakk vi pulver tre ganger daglig i tre uker pluss trenning. dette var nok lavkalori og lav karbo pluss lite fett.

Vil gjerne ned 10 kilo til, kanskje du kan fortelle meg hvor lang tid det ca vil ta med ketolyse? ca atkins?

Sanne:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:17   #70
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Hei
Jeg hadde 50 kursister som i snitt gikk ned 14,7 kg på 6 uker på ketolysekuren, men spredningen var stor fra 5-46 kg. Mange på 8-20 kg. Jeg tror ikke forskjellen er så veldig stor, uten at jeg kjenner tall for Atkins.
Generellt går menn mer ned enn kvinner, de tyngste mer enn de lette og ikke mindst de som aldri har gått på noen kur går mer ned enn de som forsøker den tolvte kur.

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:20   #71
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Signerer Torkil her. Samme farta !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 01:58   #72
Lykke
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 51
Innlegg: 9
Lykke er på en erverdig vei

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Signerer Torkil her. Samme farta !

Hei!
Har nettopp meldt meg inn i klubben! Blei introdusert for lavkarbo av Merete A. Har gått på lavkarbo uten å følge noen spesiell kur i 5-6 uker. Med utskeielse i 3 dager i forbindelse med egen fødselsdag. Har hatt det mye bedre psyisk, og har gått ned i ca. 2 kilo i uka i tiden jeg har vært i ketose! Det er så DEILIG! Har 25 kg til å ta av... Men slike resultater gir jo pågangsmot

Lykke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bedre uten brød Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 00:01   #73
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei

Det er lov å drikke sukkerfri brus, alkohol ( vin , lavkarboøl, sprit) men man tåler ikke så mye alkohol.

heisann! jeg følger generelle lavkarboprinsipper og er egentlg ganske streng med meg selv. men de gangene jeg drikker alkohol, så må jeg si: jeg har blitt fryktlelig billig i fylla! tåler kanskje tre glass vin. hoho! så ikke bare er lavkarbo bra for helsen, det er bra for økonomien hva angår festvaner også

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:29   #74
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Hei
Dolcevita. Gratulerer med pangstarten. Ikke vei deg så ofte, det ødelegger motivasjonen. Det er ikke fett som kommer og går det du ser i løpet av en dag.
Flott med ketose hele tiden! Etter en stund vil de fleste slutte å sjekke urinen, de ser resultatene, kjenner velværet og er trygge på ketolysekuren.
Vennlig Hilsen
Torkil

Hmmm... dette kom vel ikke der jeg trodde, men det gjelder fortsatt.

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:49   #75
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

heisann! jeg følger generelle lavkarboprinsipper og er egentlg ganske streng med meg selv. men de gangene jeg drikker alkohol, så må jeg si: jeg har blitt fryktlelig billig i fylla! tåler kanskje tre glass vin. hoho! så ikke bare er lavkarbo bra for helsen, det er bra for økonomien hva angår festvaner også

Der kjenner jeg meg VELDIG igjen!!
Tåler FOR lite...drukket 3 ganger siden jeg startet LK, og har blitt for full hver gang...tåler mye mindre enn jeg gjorde...dropper hele alkoholen, jeg...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 09:08
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 12:13
Kanskje noen kan forklare.... uhan Lavkarbo generelt 4 14-04-05 10:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no