Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

nesten bare frukt, og i bøttevis

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-05-13, 23:25   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

nesten bare frukt, og i bøttevis

http://youtu.be/8UK-aX0_fAw

http://youtu.be/Ei0lv8f9GJo

Denne jenta påstår hun spiser store mengder frukt daglig og gikk ned i vekt med det også. Er det mulig? Hun prøver å si at andre bør prøve det, men det der funker vel bare på ytterst få? Hun får i seg svært mange kalorier til sammen så hvordan kan det være mulig å holde seg så slank da? Hun er aktiv, men likevel neppe nok til å forbrenne så mye. Er det løgn? Hun sier hun ikke teller eller begrenser kalori-inntaket men ber seerne regne ut hvor mange kalorier de trenger pr dag før de setter i gang med hennes diett. Eh??

__________________
Do what you like!

Sist redigert av Yrla : 17-05-13 kl 23:54.
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 23:30   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: nesten bare frukt, og i bøttevis

Frukt inneholder jo (for det meste) bare sukker og vann, så om hun ikke inntok noe fett ved siden av er det sikkert mulig. Sundt? Neppe.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-05-13, 23:55   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: nesten bare frukt, og i bøttevis

Hvordan er det mulig? Det blir likevel mange kalorier.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 00:15   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: nesten bare frukt, og i bøttevis

Fordi det ikke er kalorier som er det viktigste?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 00:35   #5
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: nesten bare frukt, og i bøttevis

Det er litt Aussie dette her, men jeg fikk med meg "I'm an athlete" og "I'm training for a marathon".

Energidrikker, f.eks. Gatoraid, inneholder jo fruktose med vilje fordi det er bra MENS du trener HARDT. Ikke bra hvis du sitter å ser andre løper på TV. Det går an å ha et aktivitetsnivå der du kan spise hva som helst uten å bli feit (dog du kan øke i vekt for å bygge muskler). F.eks. idrettutøvere må ha i seg 5000kcal+ for å ikke bli mindre under et sykkelritt og skigutta/jentene ligger sikkert på det og under sesongen.

Den dagen trente hun ikke.. Det er sikkert lurt å ha en dag i uke med hvile. Dog folk flest som hviler hver dag kan nok ikke livnære seg på bananer.

"Veganer" er en politisk/religiøs tittel og er mer om teologi enn mat. Disse videoene er religiøs propaganda for både raw food og etisk vegetarkost.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)

Sist redigert av sylwester : 18-05-13 kl 00:46. Årsak: hvile + veganer
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 18-05-13, 00:46   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: nesten bare frukt, og i bøttevis

ja, det er nok forklaringen, Sylwester.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 21:59   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: nesten bare frukt, og i bøttevis

Jeg testet hennes kosthold like godt, jeg og fant ut etter et år at det passer ikke alle kroppstyper. Jeg var slankere på høyfett enn høykarbo. Synd hun sier det passer alle bare fordi det funka for henne. Hun sier i en video at hun la på seg av lavkarbo før hun gikk over til høykarbo, der ser man hvor forskjellige våre kropper er.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bare måå smake, bare en liten bit! Anos Lavkarbo generelt 10 25-05-11 01:17
Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk! Iset Lavkarbo generelt 94 18-09-10 00:36
Bare 3 kilo igjen! Bare Tre! wollafruen Livets lyse side 8 21-08-10 09:38
Nesten 4 kg ned på ei uke :) Huldra72 Lavkarbo generelt 6 04-04-10 21:41
Nesten mål martina Dr Lindbergs 0 18-03-10 23:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no