Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Krf-reklamen på dagbladet.no

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-05, 06:58   #26
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Leit jeg ikke....

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Og en annen ting er at det likegodt kan være Dagbladets folk som har gjort dette. En gang jeg hadde skrevet et leserbrev til Aftenposten, hadde de gått gjennom alt og rettet det ihht sine retningslinjer. De hadde da fått flere skrivefeil som jeg ikke hadde hatt

... så denne diskusjonen da den var het siden reklame er mitt fag og politikk er min lidenskap (eller skulle jeg si liden skap *hihi*).

Må bare forsvare Dagbladet i denne saken - for det er nemlig slik at oppdragsgiver eller byrå leverer et ferdig produkt i et format som er uomformelig for avisen. Det er ikke dagbladets ansvar å lese korrektur på annet enn sine egne innlegg - resten må kundene stå for. Men JA det er under en hver kritikk at et byrå har sluppet fra seg en slik annonse - og når så er sagt så syns jeg budskapet var greit med layout elendig (så fikkk jeg kritisert litt jeg også *fnis*)

  Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 07:40   #27
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Jeg synes de knallblå øynene til Høybråten er vakre jeg og jeg må innrømme at jeg tror du også ville sett annerledes på saken om han ikke hadde vært en politiker som står for noe du misliker.

Jeg er forresten veldig for kontantstøtten, i likhet med flertallet av norske småbarnsfamilier

Hva skulle jeg sett annerledes på? Er det spøken min om å bruke barn/hundevalper/eldre i reklamen og at jeg synes øynene til Høybråten er skumle du sikter til? Eller tror du at jeg ikke ville gjort narr av skrivefeilen hvis det var SV? Om det er noen av de tre jeg har nevnt vil jeg hevde at du tar veldig feil. Jeg spøkte med SV i samme slengen også..


Det jeg reagerte på i denne saken var at en grov skrivefeil sto "på trykk" i en av landets største nettaviser. HVA eller HVEM reklamen var for var ikke hovedsaken her.

Sitat:

Og en annen ting er at det likegodt kan være Dagbladets folk som har gjort dette. En gang jeg hadde skrevet et leserbrev til Aftenposten, hadde de gått gjennom alt og rettet det ihht sine retningslinjer. De hadde da fått flere skrivefeil som jeg ikke hadde hatt

Jeg har da vel ikke lagt skylda for feilen på verken Krf, Dagbladet eller reklamebyrået! Jeg tviler på at det er Høybråten som har sittet og lest korrektur på dette, de har sannsynligvis ikke hatt ideen til reklamen eller noe som helst annet med den å gjøre heller. Slikt overlater man til reklamebyrået.

Jeg påpekte en skrivefeil, og at den var pinlig. KIart at det er pinlig for KRF å ha en sånn skrivefeil i reklamen sin, slik det ville vært for f.eks TINE hvis reklamen hadde vært for dem.

Å ta det at jeg spøkte litt med en skrivefeil som et angrep på partiet eller kontantstøtten sånn generelt var da unødvendig. Det kom noen innlegg om det etterpå, men de var ikke signert meg. Da får du heller svare de som skrev det.


Sist redigert av Sugarpill : 09-09-05 kl 07:54.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 08:17   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Jeg er forresten veldig for kontantstøtten, i likhet med flertallet av norske småbarnsfamilier

Jeg og.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 08:45   #29
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg er imot kontantstøtten jeg.

  Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 09:09   #30
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Jeg er imot kontantstøtten jeg.

Hvorfor det? Fordi pengene burde vært brukt til barnehageplasser? Det kan de vel fikse selv om de har kontantstøtten, det har Norge råd til! De som har ungene i bhg får jo sponset plassen med flere tusen kr i måneden, faktisk mer enn det som blir utbetalt i kontantstøtte. Jeg syns det er flott at vi i et av verdens rikeste land kan få litt støtte for å oppdra barna våre selv istedetfor å måtte ha dem på "institusjon" fra de er under året gammel. Hadde det ikke vært for kontantstøtten hadde jeg måttet jobbe fullt fra jenta mi var 11 mndr gammel. Da hadde jeg heller sultet ihjel. Jeg ville ikke vært vekke fra barnet mitt så lenge hver dag.
Jeg er så takknemlig for kontantstøtten at jeg holder på å grine bare jeg tenker på den.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 09:24   #31
studentberta
Medlem
 
studentberta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 297
studentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlysstudentberta er et fyrlys

Sorry, men jeg skjønner ikke helt hva politikk og diskusjon av dette har å gjøre inne på dette forum..........

__________________
Hilsen Studentberta

studentberta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 09:30   #32
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av studentberta

Sorry, men jeg skjønner ikke helt hva politikk og diskusjon av dette har å gjøre inne på dette forum..........

Åh? Vi kan veldiskutere alt mulig her inne. Det er jo derfor vi har kategorier som "Generell diskusjon".

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 10:38   #33
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hadde det ikke vært for kontantstøtten hadde jeg måttet jobbe fullt fra jenta mi var 11 mndr gammel..........Jeg er så takknemlig for kontantstøtten at jeg holder på å grine bare jeg tenker på den.

Når kontantstøtten blir brukt på den måten du beskriver er jeg den første til å bifalle den, og da er jeg gjerne med på å øke den også. Grunnen til at jeg er imot den er at kun en brøkdel av de som mottar kontantstøtten bruker den slik den er ment og faktisk tilbringer mer tid med barnet sitt. Resten finansierer svart dagmamma og utnytter systemet på det groveste. DET liker jeg ikke i det hele tatt. Derfor vil jeg heller endre systemet slik at de som faktisk er hjemme får betalt for det, og snylterne må betale for barnepass på lik linje med alle andre.

Når det er sagt vil jeg også påpeke at kontantstøtten oppmuntrer innvandrere til å være hjemme med barna sine når de strengt tatt burde ha vært i barnehage for å få sosialisering og språktrening.

  Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 11:38   #34
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Ja jeg er jo enig i at disse punktene er bekymringsverdige og at noe bør gjøres med dette. Jeg tror allikevel ikke det er det beste å FJERNE støtten slik at det går utover mange "uskyldige" som bruker den slik den er ment for å brukes.

Men om de allikevel vil fjerne den, kan de for pokker ikke bare ta den bort mens det er så få barnehageplasser. Først må de skaffe nok barnehageplasser til ALLE, SÅ kan de heller evt. fjerne den. Selv om jeg håper de aldri fjerner den, da vet jeg ikke om jeg vil ha flere barn. I så fall må jeg spare opp masse penger først så jeg kan slippe å jobbe fulltid, for jeg nekter å ha et liite barn i fulltidsbarnehage, det syns jeg er grusomt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 12:39   #35
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Som jeg skrev, så er jeg for å endre systemet. Men trangsynte politikere er jo så gode til å gjette hvordan vanlige folk har det at de vil vel ikke forbedre noe eksisterende. De vil vel bare fjerne den helt.

  Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 13:11   #36
hønni
Juniormedlem
 
hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 50
Innlegg: 12
hønni er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Nooria


Jeg er forresten veldig for kontantstøtten, i likhet med flertallet av norske småbarnsfamilier

Jeg er småbarnsmor og er helt i mot kontantstøtten slik den er i dag. Om det hadde vært barnehageplasser til alle kunne kontantstøtten være et godt alternativ, men i dag er det mange som ikke har annet valg enn å motta kontantstøtten. KRF bruker antall kontantstøttemotagere som et tall på hvor mange som ønsker den. Hallo??? Og hva er 3500,-?

Jeg har tvillinger og mottok kontantstøtte da jeg ikke fikk bhg plass. Fordi jeg fikk støtte for to barn gikk det rundt på et vis, men det var jammen ikke noen penger til utskjeielser som godt kjøtt og treningskort...

Da vil jeg heller ha gode ordninger som gjør at foreldre kan jobbe redusert, uten at det går ut over pensjonspoeng og andre goder! Barn har bare godt av barnehage, og hvis mor og far jobber redusert får man en god hverdag. Det er nå min mening...


Og skrivefeilen på reklamebanneret er rettet opp...

__________________
Hønni, som ønsker alle en god dag!

Sist redigert av hønni : 09-09-05 kl 13:27.
hønni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 4M- /Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 16:38   #37
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Når kontantstøtten blir brukt på den måten du beskriver er jeg den første til å bifalle den, og da er jeg gjerne med på å øke den også. Grunnen til at jeg er imot den er at kun en brøkdel av de som mottar kontantstøtten bruker den slik den er ment og faktisk tilbringer mer tid med barnet sitt. Resten finansierer svart dagmamma og utnytter systemet på det groveste. DET liker jeg ikke i det hele tatt. Derfor vil jeg heller endre systemet slik at de som faktisk er hjemme får betalt for det, og snylterne må betale for barnepass på lik linje med alle andre.

Når det er sagt vil jeg også påpeke at kontantstøtten oppmuntrer innvandrere til å være hjemme med barna sine når de strengt tatt burde ha vært i barnehage for å få sosialisering og språktrening.

Du er godt oppdratt av venstrefløyen ser jeg

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 16:42   #38
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av hønni

Og skrivefeilen på reklamebanneret er rettet opp...

Ja jeg sendte en mail til generalsekretæren i KRF.....

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 17:15   #39
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

*sensurert*

  Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 17:35   #40
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

*sensurert*

*fnis*

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 17:40   #41
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Enkelte ting egner seg ikke på trykk.

  Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 17:42   #42
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Skjønner deg Albertine..

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 17:47   #43
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Enkelte ting egner seg ikke på trykk.

JOO! ALT egner seg på trykk. Kom igjen, her skal ingenting sensureres. Erru feig eller?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 17:50   #44
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Ja...

  Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 17:53   #45
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

:snøft:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 19:10   #46
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Enkelte ting egner seg ikke på trykk.

Vi er da voksne mennesker, og vi lever i et fritt land der alle kan mene hva de vil ...

Sensur er en uting .

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 07:56   #47
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Zen

Hva skulle jeg sett annerledes på? Er det spøken min om å bruke barn/hundevalper/eldre i reklamen og at jeg synes øynene til Høybråten er skumle du sikter til? Eller tror du at jeg ikke ville gjort narr av skrivefeilen hvis det var SV? Om det er noen av de tre jeg har nevnt vil jeg hevde at du tar veldig feil. Jeg spøkte med SV i samme slengen også..


Det jeg reagerte på i denne saken var at en grov skrivefeil sto "på trykk" i en av landets største nettaviser. HVA eller HVEM reklamen var for var ikke hovedsaken her.



Jeg har da vel ikke lagt skylda for feilen på verken Krf, Dagbladet eller reklamebyrået! Jeg tviler på at det er Høybråten som har sittet og lest korrektur på dette, de har sannsynligvis ikke hatt ideen til reklamen eller noe som helst annet med den å gjøre heller. Slikt overlater man til reklamebyrået.

Jeg påpekte en skrivefeil, og at den var pinlig. KIart at det er pinlig for KRF å ha en sånn skrivefeil i reklamen sin, slik det ville vært for f.eks TINE hvis reklamen hadde vært for dem.

Å ta det at jeg spøkte litt med en skrivefeil som et angrep på partiet eller kontantstøtten sånn generelt var da unødvendig. Det kom noen innlegg om det etterpå, men de var ikke signert meg. Da får du heller svare de som skrev det.

Alt jeg skrev var ikke et svar til deg. Jeg uttalte meg om flere ting i samme innlegg...... altså kommenterte flere av de temaene som ble tatt opp i tråden. Mulig det var uklart.....

Det som var et svar på ditt hovedinnlegg var at feilen i reklamen ikke nødvendigvis var KRF sin feil. Ja det er pinlig med slike feil, og derfor fikk jeg et helt naturlig behov for å forsvare partiet jeg stemmer på Ellers så reagerte jeg jeg på at du beskrev øynene til Høybråten som ville, og jeg antydet at du kanskje ikke hadde beskrevet dem slik dersom du ikke hadde vært uenig med han politisk.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 08:03   #48
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av hønni

Jeg er småbarnsmor og er helt i mot kontantstøtten slik den er i dag. Om det hadde vært barnehageplasser til alle kunne kontantstøtten være et godt alternativ, men i dag er det mange som ikke har annet valg enn å motta kontantstøtten. KRF bruker antall kontantstøttemotagere som et tall på hvor mange som ønsker den. Hallo??? Og hva er 3500,-?

Jeg tror ikke det er noen sammenheng mellom barnehageplasser og kontantstøtten. Det er kommunene som er treige med å bygge ut barnehageplasser, mens det er staten som utbetaler kontantstøtten.

I f.eks. den kommunen jeg bor, blir ikke utbygging av barnehager prioritert til tross for at Stortinget har bevilget penger til det. Det er ikke automatikk i at kommunene bygger ut raskt selv om Stortinget vedtar og bevilger penger til det.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 11:48   #49
Strutsen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Må bare....

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Det som var et svar på ditt hovedinnlegg var at feilen i reklamen ikke nødvendigvis var KRF sin feil. Ja det er pinlig med slike feil, og derfor fikk jeg et helt naturlig behov for å forsvare partiet jeg stemmer på .

... som fagperson få si at det ALLTID er oppdragsgiver/kundes ansvar å lese siste korrektur enten oppdragsgiveren er en privatperson, et firma eller KrF. Og selv om jeg VET at dette opprinnelig var et innlegg om stygge skrivefeil i store annonser - så må jeg bare påpeke dette faktum Sånn litt for å forsvare bransjen min - men på en annen side så er feilen så gresselig og tydelig at den burde vært oppdaget lenge før den kom til siste korrektur !

Nå syns jeg vel egentlig denne debatten ble temmelig partipolitisk i stedet for en debatt om skrivefeil Og hva gjelder politikk og politiske holdninger så er det mange av oss som tar kritikk av partiet vi stemmer på som personlige angrep.... Nå tror jeg ikke at det har vært noens mening å såre hverken de som stemmer på KrF eller de som ikke gjør det -selv ved å kritisere øynene til Høybraathen .......

  Svar med sitat
Gammel 11-09-05, 11:54   #50
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Nooria

...og derfor fikk jeg et helt naturlig behov for å forsvare partiet jeg stemmer på

Så du fant det derfor for godt å gå løs på andre som ikke stemmer det samme som deg?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Et magisk produkt ( i følge reklamen) Begod Kosttilskudd 11 21-01-05 14:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no