Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Går opp i vekt på LCHF ...

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-09-12, 13:47   #26
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Småtjukk med den høyden og vekten er du ikke. Du får heller trene og bli fastere i fisken, for når man når normalvekt på lavkarbo er det mange som ikke går ned mer.


Hehehehe - ja trening er nødvendig og viktig.

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 20:39   #27
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Må bare si at jeg gikk ned fra 64 til 56 (er 170 cm høy) da jeg begynte på lavkarbo, og både jeg og andre reagerte over at jeg ble ganske så tynn! Var smått urolig en liten stund, men nå har jeg gått opp igjen og vekten har stoppet opp på 61-62 kilo! Jeg har riktig nok økt mye i muskelmasse grunnet styrketrening, men at lavkarbo er vektregulerende tror jeg absolutt Kroppen min trives veldig godt nå. Ikke stress over vekten.. folk går vel ikke rundt og løfter på deg hele tiden? Tren styrke og stram opp om du er misfornøyd

  Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 16:40   #28
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Laelli, her.

Må bare si at jeg gikk ned fra 64 til 56 (er 170 cm høy) da jeg begynte på lavkarbo, og både jeg og andre reagerte over at jeg ble ganske så tynn! Var smått urolig en liten stund, men nå har jeg gått opp igjen og vekten har stoppet opp på 61-62 kilo! Jeg har riktig nok økt mye i muskelmasse grunnet styrketrening, men at lavkarbo er vektregulerende tror jeg absolutt Kroppen min trives veldig godt nå. Ikke stress over vekten.. folk går vel ikke rundt og løfter på deg hele tiden? Tren styrke og stram opp om du er misfornøyd

Hehehe, nei jeg blir ikke løftet hele tiden, men kan bli noen få ganger i uken ja..

Flott at du har funnet en trivselsvekt og har fått det bra både med deg selv og rutinene dine. Ingenting er jo bedre enn å kunne finne balansen og velværen i seg.)

Tusen takk for trøstende ord både til deg og dere andre som har svart på tråden. Er litt frusterende å gå opp i vekt sånn på den måten, men det virker som det er ca. 60 kg jeg er ment å veie og da bør jeg jo heller begynne å forholde meg til det, slik som dere skriver, istedetfor å kjempe meg ned i vekt.

Kan jo kanskje muligens hende at hvis jeg slutter å tenke på saken så løser saken seg av seg selv, enten det gjelder å begynne trene mer eller spise annerledes eller hva som helst. Har hørt at det går an nemlig.

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 23:25   #29
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Har vel endelig funnet en slags metode for å stabilisere/gå littegrann ned i vekt.. tror jeg.. Fokusere på proteinmat, kaloritelling og trene mer fokusert på styrke/utholdenhet. Jeg lever altså ikke nå lenger på streng lavkarbo, men har gått over til moderat/liberalt lchf-kosthold. Får trim i en eller annen form nesten hver dag (ikke bestandig i helgene) og bruker ofte boken "Mat for muskler"-boken til Kristine Weber + diverse lavkarbo-oppskrifter på nettet, i tillegg til å føre inn det jeg spiser og forbrenner på www.diett.no. Resultatet er bedre oversikt, mer energi, bedre holdning.. ikke så voldsomt mye vektnedgang men det er jo naturlig i og med at jeg prøver å bygge litt muskler (PRØVER). Jeg fant også ut at jeg spiste for lite noen dager i forhold til aktivitetsnivået og det er jo morsomt å finne ut at en kan legge inn et mellommåltid ekstra i løpet av dagen. Magen er fremdeles såkalt slapp, men det kommer seg helt sikkert med mer trening. Jeg har vært operert for blindtarm for mange år siden og fikk høre fra legen av musklene ble avkuttet og ikke kunne trenes opp, men om det er riktig i dag, vet jeg ikke. Er faktisk utrolig deilig å ha funnet noe som gjør at ting løsner, og jeg håper for alt i verden at det fortsetter i denne tralten. Hvis ikke, må jeg finne på noe annet .. igjen. Jeg spiser fortsatt hel-produkter og mest grønnsaker over jorden og bær, og ligger unna hvetemel, pasta, ris og poteter og har absolutt planer om å fortsette med det resten av livet. Er jo ikke mangel på noen ting bare man klarer å orientere seg i jungelen av "lovlige" matvarer.

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 07:43   #30
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Så flott at du har funnet noe som fungerer for deg. tenkte bare og gi deg litt motivasjon til å fortsette trening (og gjerne tung styrketrening) og ikke fokusere så mye på hvilke tall vekta viser:



Lykke til

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 10:19   #31
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Så flott at du har funnet noe som fungerer for deg. tenkte bare og gi deg litt motivasjon til å fortsette trening (og gjerne tung styrketrening) og ikke fokusere så mye på hvilke tall vekta viser:



Lykke til


gosh, de bildene taler for seg selv! Er dette samme dame?

Bare å trene mer skjønner jeg.

Bonjævel: Jeg er like høy som deg, men ikke i særlig god form etter at trening ble nedprioritert etter at tre barn kom til verden. I tillegg har jeg passert 45 - og det gjør jo sitt... Tipper du er en god del yngre?
Ser jo klart at det er MYE å hente på å komme i form igjen.
Jeg trives også best med 55-56 kg når jeg ikke har flust av muskler, var der for et år siden, men ligger i dag på rundt 60. Små utskeielser her og der gjør at jeg ikke klarer å holde den laveste vekta om jeg ikke er veldig bevisst og skjerpet. På 60-61 kilo uten mye muskler er det både mage-rumpe-lår med litt ekstra å ta i uten at jeg føler meg overvektig, men trives ikke med det.
Jeg, som deg, var heller ikke overvektig før jeg la om til lavkarbo og kunne fint både skeie ut og ta meg inn igjen uten å øke. Men jeg var også yngre, hadde ikke barn, var mye mer fysisk aktiv, så det er ikke direkte sammenlignbart. Men å spise høykarbomat igjen i det daglige kunne jeg aldri tenkt meg.

Interessant å lese om dine erfaringer. Flott at du har funnet frem til noe som fungerer for deg!!!

Jeg har satt som mål å være fysisk aktiv med NOE hver eneste dag i 100 dager (inspirert av Qlio her inne). Håper det gir bedre vaner fremover.


Lykke til videre!

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 12:30   #32
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Skal være samme dame dette her ja, i følge Fitnessbloggen,og ikke at jeg er i nærheten av dette men jeg ser noe av det samme på meg selv. Går ikke ned i vekt men blir fastere i fisken og går stadig ned i klesstørrelse pga av tung styrketrening.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 20:06   #33
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Klart du kan trene opp muskler som har blitt kuttet! De gror jo igjen! Jeg har til og med røklet en hel muskel, den kan fin trenes opp likevel!

Jeg har til sammen hatt noe sånt som 12 arr på magen, et av dem fra blindtarmoperasjon, men kan da fint trene magemusklene uansett!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 20:11   #34
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skal være samme dame dette her ja, i følge Fitnessbloggen,og ikke at jeg er i nærheten av dette men jeg ser noe av det samme på meg selv. Går ikke ned i vekt men blir fastere i fisken og går stadig ned i klesstørrelse pga av tung styrketrening.

Det høres tilfredsstillende ut. Noe annet hadde jo vært om man bygde muskler uten at fettet tok kvelden... Men mine firefem kilo er myke... og jeg bytter de gjerne i muskler...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 21:37   #35
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Det høres tilfredsstillende ut. Noe annet hadde jo vært om man bygde muskler uten at fettet tok kvelden... Men mine firefem kilo er myke... og jeg bytter de gjerne i muskler...

Signerer den! Blir rett koselig å se på en litt strammere versjon av magen t sommeren, enn det jeg ser nå. Ja.... det er ihvertfall det jeg vil

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 21:39   #36
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Klart du kan trene opp muskler som har blitt kuttet! De gror jo igjen! Jeg har til og med røklet en hel muskel, den kan fin trenes opp likevel!

Jeg har til sammen hatt noe sånt som 12 arr på magen, et av dem fra blindtarmoperasjon, men kan da fint trene magemusklene uansett!

Takk!!! Ja, det ante meg at teorien i fra 1993 ikke holder helt vann i dag..

Stakkar du har hatt mange operasjoner da, håper du har kommet deg vel fra alt sammen

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 21:44   #37
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skal være samme dame dette her ja, i følge Fitnessbloggen,og ikke at jeg er i nærheten av dette men jeg ser noe av det samme på meg selv. Går ikke ned i vekt men blir fastere i fisken og går stadig ned i klesstørrelse pga av tung styrketrening.

En klesstørrelse ned gir gjerne 200 ganger mer lykkefølelse enn 1 kg på vekta.. etter min mening da. Knallbra jobba av deg å klare å trene opp . Også så mange fordeler som det gir med styrketrening.

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 21:46   #38
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

gosh, de bildene taler for seg selv! Er dette samme dame?

Bare å trene mer skjønner jeg.

Bonjævel: Jeg er like høy som deg, men ikke i særlig god form etter at trening ble nedprioritert etter at tre barn kom til verden. I tillegg har jeg passert 45 - og det gjør jo sitt... Tipper du er en god del yngre?
Ser jo klart at det er MYE å hente på å komme i form igjen.
Jeg trives også best med 55-56 kg når jeg ikke har flust av muskler, var der for et år siden, men ligger i dag på rundt 60. Små utskeielser her og der gjør at jeg ikke klarer å holde den laveste vekta om jeg ikke er veldig bevisst og skjerpet. På 60-61 kilo uten mye muskler er det både mage-rumpe-lår med litt ekstra å ta i uten at jeg føler meg overvektig, men trives ikke med det.
Jeg, som deg, var heller ikke overvektig før jeg la om til lavkarbo og kunne fint både skeie ut og ta meg inn igjen uten å øke. Men jeg var også yngre, hadde ikke barn, var mye mer fysisk aktiv, så det er ikke direkte sammenlignbart. Men å spise høykarbomat igjen i det daglige kunne jeg aldri tenkt meg.

Interessant å lese om dine erfaringer. Flott at du har funnet frem til noe som fungerer for deg!!!

Jeg har satt som mål å være fysisk aktiv med NOE hver eneste dag i 100 dager (inspirert av Qlio her inne). Håper det gir bedre vaner fremover.


Lykke til videre!

Takker og neier!

Liker tanken din om å gjøre noe aktivt hver dag, for da åpner du deg for masse forskjellig istedenfor å sette deg i bås om at si og sånt må det være. Lykke til, til deg også

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 21:51   #39
Bonjævel
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2012
Innlegg: 60
Bonjævel er ny på veien

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Så flott at du har funnet noe som fungerer for deg. tenkte bare og gi deg litt motivasjon til å fortsette trening (og gjerne tung styrketrening) og ikke fokusere så mye på hvilke tall vekta viser:


Lykke til

Jeg blir like imponert over de bildene hver gang jeg ser dem. Hun har virkelig klart å jobbe seg opp. Trodde først det var tre forskjellige personer på de bildene, men skjønner jo nå at det går faktisk an å endre seg sånn med trening, for ETT menneske

Gav motivasjon det der!!

Bonjævel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og fokus på proteinkost Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 07:37   #40
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Bonjævel, her.

Jeg blir like imponert over de bildene hver gang jeg ser dem. Hun har virkelig klart å jobbe seg opp. Trodde først det var tre forskjellige personer på de bildene, men skjønner jo nå at det går faktisk an å endre seg sånn med trening, for ETT menneske

Gav motivasjon det der!!

Samme her, så jeg pleier å dra de frem når hverken treningsmotivasjon eller matmotivasjon er på topp. Jeg kan og jeg vil....

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 09:33   #41
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Skal være samme dame dette her ja, i følge Fitnessbloggen,og ikke at jeg er i nærheten av dette men jeg ser noe av det samme på meg selv. Går ikke ned i vekt men blir fastere i fisken og går stadig ned i klesstørrelse pga av tung styrketrening.

Men hva er det som ligger på vektene under bildene? På vekta til høyre er det vel en indrefilet eller noe sånt, men hva i all verden er den gule gugga til venstre? Ah - det er vel fett til venstre og muskler til høyre?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 09:51   #42
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Men hva er det som ligger på vektene under bildene? På vekta til høyre er det vel en indrefilet eller noe sånt, men hva i all verden er den gule gugga til venstre? Ah - det er vel fett til venstre og muskler til høyre?

Jupp. Man kan jo sammenlikne størrelsen på 1kg infrefilet med 1kg smør... Den er ikke like slående - er nok forskjell på hvor kompakt ulike typer fett er også, men forskjell er det.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 12:52   #43
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jupp. Man kan jo sammenlikne størrelsen på 1kg infrefilet med 1kg smør... Den er ikke like slående - er nok forskjell på hvor kompakt ulike typer fett er også, men forskjell er det.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 14:14   #44
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Fett disser, det gjør ikke muskler og rent kjøtt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 14:41   #45
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Går opp i vekt på LCHF ...

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Fett disser, det gjør ikke muskler og rent kjøtt

Det er også sant - og dessuten har de en tendens til å legge seg på forskjellige steder, muskler og fett.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekt som ikke viser vekt ... NinaOp Generell diskusjon 18 28-02-12 22:07
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Mensen, vekt og LCHF Sorgfri LCHF 7 12-10-11 10:40
Hvordan unngå/stoppe å gå ned i vekt med LCHF? Mariann S Livets lyse side 11 14-08-11 13:53
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no