Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Utskeielser

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-11-08, 10:06   #1
ElinPelin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oppland
Innlegg: 15
ElinPelin er på en erverdig vei

Utskeielser

Har gått på ketolyse noen måneder, er nå i mål med vekta og prøver å nærme meg Lindberg. Tror det funker, og har nok ikke gått opp selv om karboinnholdet i maten har økt. Ligger fortsatt lavt på karber, men er ute av ketose.

Så lurer jeg på en ting. MÅ jo bare innrømme at savnet etter en liten "fest" av og til er ganske stort. Har vært nesten totalavholds fra kaker, godteri etc i disse månedene. Har vært i mang en bursdag og lignende og takket pent nei til DE VANViTTIG FRISTENDE kakebordene. Hvor ofte kan man unne seg en utskeielse uten å risikere vektøkning? Vet jo det sikkert er store individuelle forskjeller her, men en pekepinn kan man jo få ut ifra andres erfaringer. Kan jeg f.eks spise noe godt en kveld i helga? Annenhver helg? eller....? Noen som har noen gode råd og erfaringer å dele?

ElinPelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 10:25   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Utskeielser

Hva med å lage en kake ut fra noen av oppskriftene her inne? Min personlige favoritt er Black Sunday!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 20:00   #3
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Utskeielser

Jeg har karbedag en gang i uka på fedon. Hveeeer lørdag spiser jeg nøyaktig det jeg vil, men selvfølgelig i kontrollerte mengder.. Har ikke gått opp i vekt pga det sålangt i allefall! Forrige lørdag var det både nachos og sjokolade på menyen, blant annet.. hehe

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 11:19   #4
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Utskeielser

Det er jo mange som mener at det er bra å ha en dag i uka hvor man spiser hva man vil, for å kickstarte forbrenningen igjen! Så dette har jeg begynt med også, og vekta går ned allikevel

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 11:30   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Utskeielser

Jeg vil være VELDIG forsiktig med å anbefale spisedag. Og da tenker jeg i særdeleshet på oss som er avhengig av å holde blodsukkeret i sjakk.
Det er heller ikke særlig snilt mot kroppen å forvirre den på den måten, så vær forsiktige, folkens.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når ser man helgens utskeielser på vekta? stinemarie Ketolysekuren 8 25-06-07 17:41
Utskeielser og innhenting igjen Ariel Lavkarbo generelt 3 04-07-06 13:52
Alternativer til utskeielser... HP Fysisk og mental helse 4 03-10-04 17:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no