Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ingen vektoppgang julen 2011!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-12, 08:12   #126
Parrot
Juniormedlem
 
Parrot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Rælingen
Innlegg: 11
Parrot er på en erverdig vei

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg har ikke gått opp og ikke ned i vekt i jula - får vel være fornøyd med det. Det ble en del mer karber enn planlagt. Nå gleder jeg meg til hverdagen med faste måltider

__________________


Parrot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:30   #127
Maissa89
Medlem
 
Maissa89 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 122
Maissa89 er ny på veien

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Da kom veiedagen. Den viste en nedgang på svimlende -300 g siden før jeg tok juleferie. Og det er jeg kjempefornøyd med! Endelig en jul hvor jeg ikke har gått opp i vekt

Maissa89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:32   #128
Albatross
Seniormedlem
 
Albatross sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Sørlandet
Alder: 40
Innlegg: 724
Albatross er en juvelAlbatross er en juvelAlbatross er en juvel

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Vekta holdt seg helt stabil gjennom hele julen Idag er den ned 400 gr!

__________________
Albatross er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kaloribegrenset lavkarbodiett Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:52   #129
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg har veiedag i dag, og fikk sjokk da jeg gikk på vekta. 1 kg NED i jula Fatter ikke hvordan det er mulig, jeg har jo virkelig spist masse god mat og kost meg med masse lavkarbogodt. Nå ble jeg glad Snikveide meg i går, og trodde jeg hadde gått noen hundre gram opp, men det var nok bare vannvekt kombinert med mens og treg mage, for i dag var den plutselig 1,5 kg ned. O'lykke

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 11:59   #130
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg har heller ikke gått opp i vekt i jula, så målet er oppnådd denne gangen. :-)

Har ikke skeiet nevneverdig ut i år heller vil jeg si.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 12:12   #131
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg føler at jeg har kost meg masse, men må jo si meg enig i min mor i at jeg knapt har spist i år ift tidligere år Kost meg har jeg uansett, men det var jo lavkarbogodteri og -kake. Høykarbo har jeg knapt puttet i kjeften, kun 1 skal riskrem m/saus, hjemmebrygget øl og litt brunsaus noen dager.

Det som overrasker meg mest er at det finnes så mye lavkarbogodt jeg kan spise. Har spist mye hjemmelaget sjokolade, kransekakestenger, hjemmelaget lys gløgg og karamell (nam!!), så jeg har ikke engang savnet sjokolade, potetgull, brus og kaker. Utrolig

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 12:58   #132
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg har mistet 0,7 kg i løpet av jul og nyttår..og det er jeg kjempefornøyd med Målet var å ikke gå opp, og jeg har virkelig kost meg med masse god lavkarbomat!

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 18:00   #133
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

Jeg har mistet 0,7 kg i løpet av jul og nyttår..og det er jeg kjempefornøyd med Målet var å ikke gå opp, og jeg har virkelig kost meg med masse god lavkarbomat!

så flott Malice!!! Bra jobba! You go girl!! hehe

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 08:03   #134
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Takk Marella )) Jeg er veldig fornøyd, og faktisk litt overrasket. Har ikke skeiet ut, men har spist mer enn hva jeg vanligvis gjør, lavkarbodessert og kanskje en lavkarbokake til kaffen, og allikevel gått ned. Tror det er første julen jeg ikke har lagt på meg Ser at du også har vært råflink! Stå på, du er faktisk en inspirasjon for meg

__________________


Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:40   #135
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jeg har ikke veid meg på en stund nå, men vekta har svingt litt i jula. Tenkte å trippe oppå vekta når jeg føler meg mer i gjenge igjen og har fått fruktsalater og andre småting ut av systemet.. Har ikke fråtset, men litt småspising her og der.. Tror jeg uansett tar meg inn igjen og at jeg har funnet frem til en måte å spise på i løpet av høsten som fungerer ok for meg på lengre sikt. Håper... Og etter at jeg lagde lavkarbomarsipan med sukrin og stevia og 87-% plamilsjokolade med litt kokosolje så fikk konfekteskene høyt oppå skapet stå helt i fred for meg. Syns det minnet masse om marsipanbrød med mørk sjokolade. Sååå digg! Har alltid likt det mye bedre enn jule-og påskemarsipanen med lys sjokolade som smaker altfor søtt uansett. Den skal definitivet lages igjen og igjen! Var jo også så enkelt å lage med ferdigskoldede malte mandler fra allergimat (på tilbud før jul).

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:50   #136
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Nei, se der! Jeg har gått ned en halvkilo i jula, gitt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:55   #137
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, se der! Jeg har gått ned en halvkilo i jula, gitt!

Grattis!
Så mange som har klart seg bra! Supert!

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:05   #138
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Gikk opp 0,1 kg i julen. Fornøyd med det! Har allerede tatt det av igjen

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:09   #139
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Grattis!
Så mange som har klart seg bra! Supert!

Takk! Men bortsett fra litt ost og rømme og frøbriks så har jeg i grunn bare spist som jeg pleier, altså. Så ingen overraskelse egentlig. Har vel aldri gått opp i jula, tror jeg?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:25   #140
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Var jo også så enkelt å lage med ferdigskoldede malte mandler fra allergimat (på tilbud før jul).

Er disse veldig finmalte ? Altså mer finmalte enn jeg fikk mine etter 2 runder i mandelkverna ? Laget marsipan jeg også, men synes den ble litt for grov.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 18:40   #141
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Malice, her.

Takk Marella )) Jeg er veldig fornøyd, og faktisk litt overrasket. Har ikke skeiet ut, men har spist mer enn hva jeg vanligvis gjør, lavkarbodessert og kanskje en lavkarbokake til kaffen, og allikevel gått ned. Tror det er første julen jeg ikke har lagt på meg Ser at du også har vært råflink! Stå på, du er faktisk en inspirasjon for meg

ååå, så uttrolig koselig å høre!! Nå ble jeg glad!! Kjempebra at du ikke gikk opp i jula, og når man tenker på det du vanligvis bruker å gå opp som du sier, så har du jo egentlig gått ned mye mer enn 0,7, you see? Stå på fortsatt, så til sommeren er livet helt anneledes! Jeg heier på deg!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 09:09   #142
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Er disse veldig finmalte ? Altså mer finmalte enn jeg fikk mine etter 2 runder i mandelkverna ? Laget marsipan jeg også, men synes den ble litt for grov.

Hm, vanskelig å si for jeg har ikke prøvd å kjøre mandler to ganger i mandelkvern. Men jeg tror kanskje de er en smule grove altså, men jeg liker veldig godt den grove konsistensen på marsipanen og var sjeleglad for å slippe å skolde og male mandlene selv så lenge prisen var overkommelig.

Hm nå fikk jeg lyst på mer marsipan. All gone...

Jeg kan vel ikke skryte på meg null oppgang i jula heller, men det var greit å ha det å strekke seg etter. Kanskje det hadde vært verre resultat uten noe mål i det hele tatt. Så takk for utfordring, trådstarter! Jeg gikk vel opp rundt en kilo tenker jeg... Og jeg er fortsatt ikke helt i gjenge igjen når det gjelder enkelte matvarer. F.eks. pinnekjøtt i går fikk tilbehør av både rødkål, saus (med hvetemelsjevning) og litt tyttebærsyltetøy... Noen karboreduserte muffinser som ungene ikke likte (typisk!!! ) spiste jeg to av - og det var nok bortimot 15 karber pr muffins. Og da er er sukkermengden halvert og røra tilsatt litt stevia i stedet. Jeg syntes jo de ble nydelige og saftige. Kokosmel i stedet for hvetmel og et halvt egg pr muffins. Hadde jeg lagd til meg selv ville jeg eksperimentert videre med null sukker. Irriterende at ungene ikke sluker alt jeg lager..

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 09:17   #143
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Jepp jeg har gått NED
Så for første gang 7-tallet først når jeg veide meg i går, og det er 2 år siden sist.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 13:16   #144
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Jepp jeg har gått NED
Så for første gang 7-tallet først når jeg veide meg i går, og det er 2 år siden sist.

Hurra for deg!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 16:44   #145
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Jepp jeg har gått NED
Så for første gang 7-tallet først når jeg veide meg i går, og det er 2 år siden sist.

Gratulerer!!!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-01-12, 21:47   #146
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Takker - uvant "bivirkning" av jula

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 03:12   #147
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Midt i jula gikk jeg ned, hurra! Men rett over nyttår gikk jeg opp det jeg gikk ned i jula, hurra!

Dvs jeg er der jeg var FØR jula. Kanskje like greit fordi nå 1 uke etter nyttår, ja da gikk jeg ned ytterligere en kilo. Er nå nede på 68 tallet. Har ørlitegrann underhudsfett jeg skal bli kvitt på magen, så en kilo til kan gjøre susen.

Etter at jeg begynte mer målrettet styrketrening så har jeg faktisk gått inn i midjemål ift de bildene jeg la ut i "Bildetråden" for et par uker siden også.

Så jeg er fornøyd med meg selv jeg. Tror jeg har stort sett kun gått opp ifm tidligere juler med unntak av de julene jeg var aktiv idrettsutøver da.....men det er maaange år siden det gitt.

  Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 08:19   #148
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Gikk ned 1 kg over jul.
*Klappe seg selv på skuldra ja.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-12, 11:59   #149
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Midt i jula gikk jeg ned, hurra! Men rett over nyttår gikk jeg opp det jeg gikk ned i jula, hurra!

Dvs jeg er der jeg var FØR jula. Kanskje like greit fordi nå 1 uke etter nyttår, ja da gikk jeg ned ytterligere en kilo. Er nå nede på 68 tallet. Har ørlitegrann underhudsfett jeg skal bli kvitt på magen, så en kilo til kan gjøre susen.

Etter at jeg begynte mer målrettet styrketrening så har jeg faktisk gått inn i midjemål ift de bildene jeg la ut i "Bildetråden" for et par uker siden også.

Så jeg er fornøyd med meg selv jeg. Tror jeg har stort sett kun gått opp ifm tidligere juler med unntak av de julene jeg var aktiv idrettsutøver da.....men det er maaange år siden det gitt.

Så bra du er fornøyd Hypah! Ingenting er bedre enn det! Gratulerer!!

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Gikk ned 1 kg over jul.
*Klappe seg selv på skuldra ja.

Gratulerer

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vanlig kost, ingen diett, ingen utskeielser BitTorres Andre dietter 17 19-07-11 14:29
Utskeielse i julen viet60 Ketolysekuren 13 19-12-09 00:35
julen ? stinasol Lavkarbo generelt 31 26-10-06 00:37
Julen er over Summer Generell diskusjon 0 02-01-06 21:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no