Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

10 kg eller mindre?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-02-09, 22:00   #126
Vekt 76
Medlem
 
Vekt 76 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Hedmarken
Innlegg: 74
Vekt 76 er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

Drikk masse vann i stedet! Det er også bra for forbrenningen. Kostholdet ser vel ok ut, men selv spiste jeg bare "rene" produkter i starten: Altså div. kjøtt med salat til lunsj og div kjøtt og grønnsaker til middag, egg & bacon eller proteinshake til frokost, omeletter etc. Pass på å få i deg nok riktig fett. Det er en vikitg kompensasjon for mindre karbs. Lapper, nøttebrød og liknende holdt jeg meg helt unna. Men nå, som jeg lever lavkarbo og kun skal holde vekta, unner jeg meg mer slikt. Jeg tror det kan være lurt å følge en filosofi. For meg var det i alle fall det som måtte til. Men det er andre her inne som er mye flinkere enn meg på dette området. Jeg kan kun snakke ut fra meg selv. Når det gjelder uren hud, opplevde jeg det motsatte. Har hatt kjempefin hud hele veien. Har også lest her inne at det skal være en av fordelene på lavkarbo.

Ja vann drikker jeg mye av. Glemte bare å føre det opp. På jobb drikker jeg bare vann. Er på kveldene jeg drikker noe annet. I går hadde jeg min første pepsi max frie dag på leeenge. Håper det hjelper etterhvert. Disse lappene inneholder jo bare egg, cottage cheese og litt ost. Og d er vel ja mat? Jeg har bestilt ketolyseboka. Skal sette meg mer inn i det når jeg får den

__________________



Vekt 76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men heller vel mot Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 06:27   #127
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Bare 40 gram den siste uken, men nå er jeg hvertfall over halveis- woho

Mamma87: jeg er 166 og har som mål 65 kg, ser mange på min høyde som skal ned mye mer. Vi er alle forskjellige, jeg vet at min kropp trives best på ca 65, jeg er litt tung i skrotten, men vekta er ikke så viktig, mer hvordan en føler seg og ikke minst, hvordan klærne passer

Nå kommer du snart under 70... Det er stooooooort :-D Hurra!

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 11:14   #128
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: 10 kg eller mindre?

jeg vil også under 70! buuhuuu. vekta rikker seg ikke og i tillegg har jeg mens! :grine: nejda, dette går så fint så. Kanskje jeg bygger muskler med all treningen min, men det minker jo ikke akkurat på cm heller da. Iallefall ikke der jeg vil det skal minke! les: lårene. mye vil ha mer!

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 13:39   #129
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 10 kg eller mindre?

Ja gleder meg til å komme under 70 igjen, harikke hvert der på 3 år. Det som undrer meg hver gang jeg går ned i vekt er hvor smale hofter jeg faktisk har, er der det legger seg, og først forsvinner.

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 13:57   #130
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Mellon, her.

Ja gleder meg til å komme under 70 igjen, harikke hvert der på 3 år. Det som undrer meg hver gang jeg går ned i vekt er hvor smale hofter jeg faktisk har, er der det legger seg, og først forsvinner.

Jeg husker kjempegodt da nåla første gang viste 69 komma ett eller annet. Det var lissom første målet mitt, og det var heeerlig! Ikke snakk om å gå over 70 igjen nå.....

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 13:57   #131
Sandy
Medlem
 
Sandy sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 156
Sandy er ny på veien

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av fjanni, her.

jeg vil også under 70! buuhuuu. vekta rikker seg ikke og i tillegg har jeg mens! :grine: nejda, dette går så fint så. Kanskje jeg bygger muskler med all treningen min, men det minker jo ikke akkurat på cm heller da. Iallefall ikke der jeg vil det skal minke! les: lårene. mye vil ha mer!

Hvor langt er du unna da?

__________________




Sandy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 15:28   #132
fjanni
Seniormedlem
 
fjanni sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 529
fjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snillfjanni er virkelig snill

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

Hvor langt er du unna da?


ca 3,5 kg vel... mer enn jeg var før jul desverre. da var jeg bare 2 og noe... grrrr.

fjanni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/fettfestivalen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Torkil: 20 gram karbohydrater/dag for menn - mer eller mindre? raleksan Ketolysekuren 2 01-04-08 09:03
Har klesstr. blitt mindre eller større? mam Generell diskusjon 15 28-04-07 12:19
Når man har mindre å ta av en 10 kg.... Borealis Lavkarbo generelt 7 10-08-06 11:39
Insulinresistens kan den bli mindre. pysa PCOS og karbohydratkontroll 7 18-05-05 21:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no