Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-11, 12:54   #126
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Ha, ha, ha, jeg har da fått meg blått og svart arbeidstøy som står både til hår og make-up

Jahh, da såhhh

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 13:09   #127
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Men farger synes jeg er vilt vanskelig. Jeg har "alltid" antatt ut fra det jeg leste at jeg var en sånn typisk nordisk type som skal ha lyse farger og i alle fall ikke kle seg i svart, uten at jeg brydde meg noe særlig om det, hehe. Men så begynte jeg å tenke over det, for jeg ser faktisk (sammenligningsvis) ganske bra ut med svart mot ansiktet, så nå har jeg lest meg til at jeg sannsynligvis er "kald og dus". (Jfr denne hjelpsomme bloggen )

Jeg er lys og kald, og guiden har helt rett i at jeg ikke kler særlig varme farger. F.eks varme lillafarger, det funker ikke lenger etter at jeg ble lys igjen, så det var noen klær som fikk fyken . Jeg kler grått mye bedre nå også. Men at jeg skal helst ha lyse og mellomtoner i klærne, og særlig ikke mørke farger opp mot ansiktet blåser jeg en lang marsj i. Jeg synes jeg ser dødsbra ut i svart fortsatt, og at det gir en fet kontrast til porselenshuden og det nesten hvite håret mitt . Men jeg er jo så dramatisk av meg, atte .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 31-01-11, 20:26   #128
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)

Jeg fikk faktisk sånn fargeanalyse gratis ved en tilfeldighet da jeg gikk på ungdomskolen. Skulle bare sitte stille og rolig og vente på at mora mi ble ferdig på møte med demonstrasjon av det, men så trengte de en som var sommer. Så da ble jeg dratt opp på scenen, dandert full av tøystykker i riktige farger og sminka. Sånn bortsett fra at det var åttitallsminke har det fakitsk hjulpet mye både fargeguiden jeg fikk og tipsene generellt. Bortsett fra det med svart da, det gir jeg flass i......

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pære sara Dr Lindbergs 1 17-09-09 21:07
Pære sara Lavkarbo generelt 4 17-09-09 20:17
Hvilken kroppsform har du? Vibeke-67 Livets lyse side 5 14-04-09 17:15
Yoghurt naturell med druer Selma Dr Lindbergs 4 24-01-08 11:59
Eple og skinke Marianne Mellommåltider 0 31-12-04 10:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no