Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

kostholdsfilosofi

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-04-11, 00:07   #1
wobblyface
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 14
wobblyface er på en erverdig vei

kostholdsfilosofi

Jeg er på min tredje uke med å lavkarbodietten, foreløpig så er min "egenkomponert". Jeg var veldig usikker på hva jeg skulle velge så jeg trykket egenkomponert. Så langt har jeg sørget for å få i meg maks 25gram med karbohydrater hver dag, og har gått ned 2kg på tre uker. Etter å ha lest litt her på forumet så tenkte jeg at kanskje jeg burde følge et program ordentlig, eller kan jeg fortsette med det at jeg bare spiser maks 25gram hver dag, og sørger for å få meg nok med vann, fett og proteiner?
Målet mitt er å gå ned 35kg til og med mer, for å nå idealvekta mi. Jeg føler jeg er i en liten fase hvor jeg er usikker på om jeg gjør ting riktig. Jeg trener i tillegg to-tre ganger i uken.

Er det galt av meg å følge en "egenkomponert" eller burde jeg følge et skikkelig program? i såfall, hvilken anbefaler du?

wobblyface er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 09:07   #2
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: kostholdsfilosofi

Hvis det fungerer for deg så er det jo helt topp Du går jo ned, og hvis du samtidig føler deg bra er det bare dumt å endre på noe som fungerer

Du kan jo fortsette slik du gjør nå, samtidig som leser litt mer om de ulike retningene? Regner med du har lest nybegynnertrådene?
LCHF på 3 minutter er en veldig fin oversikt å følge Du har kanskje sett på den allerede.

Anbefaler deg å lese boka "Bedre uten brød". Informasjonen i den boka er nyttig uansett hvilken retning man følger og man lærer masse om hvordan kroppen fungerer, og alle helsefordelene med et karbohydratredusert kosthold.

Lykke til

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Svar

Emneord
kostholdsfilosofi


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken kostholdsfilosofi har jeg? Lissi80 Lavkarbo generelt 8 31-01-11 16:59
Hvilken kostholdsfilosofi? Hannach Spørsmål og svar 5 22-02-10 21:25
Å velge en kostholdsfilosofi Bambolona Spørsmål og svar 13 25-01-09 20:04
Bytte kostholdsfilosofi?? Nett Spørsmål og svar 7 12-05-06 12:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no