Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-14, 23:05   #951
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Rörgast" av Johan theorin.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 10-01-14, 04:13   #952
Perdita
Seniormedlem
 
Perdita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 672
Perdita er en juvelPerdita er en juvelPerdita er en juvel

Sv: Hva leser du nå?

Bridget Jones, "mad about the boy".

__________________
Min journal: Perditas verden og minskende midjemål



Mamma til tvillinggutter født mars 2010
Perdita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-01-14, 11:19   #953
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Huset ved moskeen - Kader Abdolah. Røsket med fra lydbokhylla litt i panikk da jeg trengte noe annet enn skandinavisk krim.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-01-14, 00:20   #954
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

"Här ligger jag och blöder" av Jenny Jägerfeld

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 15-01-14, 15:10   #955
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå?

"Jo fortere jeg går, jo mindre blir jeg" av Kjersti Annesdatter Skomsvold kommer i posten (forhåpentligvis) i morgen, gleder meg som et barn til å begynne på den!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.
Gammel 15-01-14, 15:18   #956
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

De få utvalgte av Peter Høeg.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 16-01-14, 15:47   #957
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

I et annet liv av Jill Mansell.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 19-01-14, 11:09   #958
Ruggleif
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 22
Ruggleif er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå?

"23.11.63" roman av Stephen King

Ruggleif er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 19-01-14, 17:21   #959
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå?

Jeg leser A Clash of Kings, bok nummer to i A Song of Ice and Fire (Game of Thrones på tv) av George RR Martin.

__________________


Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf
Gammel 20-01-14, 06:39   #960
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Favorite Wife: Escape from Polygamy - Susan Ray Schmidt.

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 20-01-14, 06:43   #961
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Analfabdten som kunne regne av Jonas Jonasson

Like bra som 100-åringen?

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 20-01-14, 07:37   #962
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

I dag leser jeg Clive Cusslers Dødsbølgen, lørdag og delvis søndag leste jeg Clive Cusslers Nemesis og før det leste jeg og så en Clive Cussler som jeg utrolig nok har glemt navnet på, enda jeg brukte hele 5 dager på å lese den.
Jeg har alstå begynt på å lese gjennom Clive Cussler og leter gjennom bokhyllene etter alle jeg har. Det er blitt en del med årene, pocketversjoner fra div kiosker på div. sykehus. Og Clive Cussler er akkurat passe spennende til at jeg ikke legger fra meg boka og fint klarer å starte hvor som helst om jeg blir avbrutt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 20-01-14, 08:20   #963
mereo
Seniormedlem
 
mereo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Buskerud
Innlegg: 804
mereo har en fantastisk aura rundt segmereo har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

I dag leser jeg Clive Cusslers Dødsbølgen, lørdag og delvis søndag leste jeg Clive Cusslers Nemesis og før det leste jeg og så en Clive Cussler som jeg utrolig nok har glemt navnet på, enda jeg brukte hele 5 dager på å lese den.
Jeg har alstå begynt på å lese gjennom Clive Cussler og leter gjennom bokhyllene etter alle jeg har. Det er blitt en del med årene, pocketversjoner fra div kiosker på div. sykehus. Og Clive Cussler er akkurat passe spennende til at jeg ikke legger fra meg boka og fint klarer å starte hvor som helst om jeg blir avbrutt.

NUMA-files bøker? Clive Cussler er veldig lett å lese fordi de er fengende
Veldig glad i bøkene hans jeg også

__________________
Mereo,
Min Journal.
mereo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Generell lavkarbo.
Gammel 23-01-14, 20:34   #964
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Av jord er du kommet av Chris Tvedt.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 30-01-14, 00:09   #965
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Har vært en uke i Spania, og har lest Kong Oidipus av Sofokles, Macht und Rebel av Abo Rasul (Mathias Faldbakken) og Innsirklinger 2 av Carl Frode Tiller. Leser nå en søt liten sak, On Cats av Doris Lessing.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 30-01-14, 00:27   #966
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Begynte på pixley Mapogo av Tore Renberg, men ser ikke for meg at dette blir noe langt bekjentskap om det ikke tar seg kraftig opp snart!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 30-01-14, 20:52   #967
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Tusenfryd av Kristina Ohlsson.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 31-01-14, 09:33   #968
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

"Særlig sensitiv" av Elaine Aron. Forstår plutselig masse om meg selv

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish
Gammel 31-01-14, 10:22   #969
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Jonathan Tropper - Boken om Joe

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 31-01-14, 12:48   #970
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Mary Roachs Spook: Science tackles the afterlife.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 01-02-14, 12:40   #971
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Forskningsliteraturen til the 'encoding-retrieval match' (del av Encoding specificity principle) og 'memory as discrimination'. Gøy.

For å oppsummere det pent: ERM sier at jo mer omstendighetene rundt "lagring" av et minne matcher omstendighetene når man prøver å huske disse minnene, jo mer/bedre husker man.

MAD sier at joda, det er forsåvidt rett, men det fordrer at omstendighetene er ganske unike for det minnet. La oss si at du var i et bestemt rom da du lærte noe, og å være i det rommet hjelper deg å lettere gjenkalle minnet. Men hvis du har lært en rekke andre ting i det samme rommet vil jo disse minnene konkurrere med det du prøver å huske.

Tørt som flatbrød.

Men jeg koser meg litt ved tanken på et Thinking Fast and Slow er på anbefalt-lesning-liksompensum for 'Judgment and decision making' faget jeg skal ta dette semesteret!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 01-02-14, 12:54   #972
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Synes faktisk det der høres spennende ut jeg, Ziltoida! Minner en del om prinsippene man bruker for mnemoniske metoder som tankepalass og sånn?!

Har også nesa i pensum. Leser om veien til språknormering i Norge i boka Innføring i norsk språkhistorie, akkurat nå om hvordan f.eks. bergensere som jobbet ved Bryggen i hansatiden, og som i prinsippet ikke hadde flere lese- og skrivekunnskaper utover å skrive kvitteringer og regninger, både kunne bruke norsk og nedertysk og gjerne skrev i en slags ortografisk stil (å skrive ting som de uttales).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 01-02-14, 13:51   #973
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Men jeg koser meg litt ved tanken på et Thinking Fast and Slow er på anbefalt-lesning-liksompensum for 'Judgment and decision making' faget jeg skal ta dette semesteret!

Den har jeg avtalt som en "buddy read" denne måneden. Gledeseg!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 01-02-14, 16:01   #974
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Synes faktisk det der høres spennende ut jeg, Ziltoida! Minner en del om prinsippene man bruker for mnemoniske metoder som tankepalass og sånn?!

Har også nesa i pensum. Leser om veien til språknormering i Norge i boka Innføring i norsk språkhistorie, akkurat nå om hvordan f.eks. bergensere som jobbet ved Bryggen i hansatiden, og som i prinsippet ikke hadde flere lese- og skrivekunnskaper utover å skrive kvitteringer og regninger, både kunne bruke norsk og nedertysk og gjerne skrev i en slags ortografisk stil (å skrive ting som de uttales).

Ja det kan i hvertfall forklare hvorfor tankepalassmetoden (som jeg bruker til eksamen selv) ofte feiler om man bruker de samme stedene til flere minner. For eksempel om jeg brukte mammas hus for begge eksamenene jeg hadde i januar.

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Den har jeg avtalt som en "buddy read" denne måneden. Gledeseg!

Gøy! Jeg begynner å lukte på å ta videre utdannelse (master og kanskje doktorgrad en vakker dag) i det området. Spennende!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 01-02-14, 16:41   #975
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Ja det kan i hvertfall forklare hvorfor tankepalassmetoden (som jeg bruker til eksamen selv) ofte feiler om man bruker de samme stedene til flere minner. For eksempel om jeg brukte mammas hus for begge eksamenene jeg hadde i januar.

Godt poeng! Selv har jeg kommet på at det er en god idé gjerne en dag eller to før eksamen ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no