Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-06, 12:16   #451
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Ser at dere har jobbet iherdig med tusentråden siden sist jeg var innom, så flinke dere er. Jeg har kommet i skikkelig høstmodus og leser og leser , sover ikke om nettene og har nesten ikke tid til å spise . Fikk et lass med bøker fra bokkilden og blir nok litt fjern noen dager til ja. Har begynt på en Koonz bok, the WATCHERS men måtte legge den fra meg for jeg ble så mørkeredd, skulle ikke tro at jeg var 44 år

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 12:41   #452
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er nå snart ferdig med å male jeg..Alle delene ligger til tørk i stua...Skuffer og skap..Gleder meg til å sette ting på plass seinere i dag...Vil gjøre litt nytte for meg...
Nå ønsker jeg meg MASSE stearinlys til jul...i lyse, sarte farger...Lyserosa(gammelrosa), lyseblå, lysegrønne, beige, og kanskje noen brune..
Jeg eeelsker stearinlys, og har nettopp bestilt mange muffinsformer i forskjellige former og mønstre fra nettet, som jeg skal bruke som telysholdere...(disse er av metall, og gir kjempefint lys!!)

HÅPER jeg får dette før jul...

Har bestilt advents"stake" også, men den får jeg nok ikke før søndag...
Har bestilt et fint "sølv"fat, og pynt som skal henge på lysene, med tallene 1-2-3-4 på....Så legger jeg noen julekuler rundt på fatet, og kanskje noen nøtter*tada*

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 13:59   #453
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

åååå er det jul ???

Har ikke tenkt å gjøre så mye ut av det. Har ingen barn boende hjemme, sambo er allergisk for nåletrær og kunstig tre er uaktuelt. Dermed blir det ikke tre. Vi har et par julekranser og en julelysestake min svigerinne blomsterdekoratøren har laget. Et par små keramikknisser ved peisen og en svær stygg nisse ute i gangen. Det er alt. Jeg har dessuten vakt og skal jobbe mesteparten av jula og romjulen.

Skal "spise ute" hos andre både julaften og 1. og 2. dag. Skal ikke lage middager og ikke ha gjester. Selv spiser vi lite kaker og snop. Men jeg skal lage marsipan og sjokolade konfekt fra juletråden til Marianne & Guro. Skal vise de på jobben at det går an å spise "sunn" julenop også

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 15:40   #454
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

På tide med ett innlegg her igjen. Dagen i dag har vært sove dag.. Sto ikke opp før kl 13.30... la meg i 01-tiden så jeg har hatt mine 12 timers søvn i natt/dag...

Kjente det gjorde godt, kansje jeg nå har litt energi til kvelds sånn at jeg får gjort ferdig advendskalenderen til Mari.. Har kjøpt sånn pakke med 24 papirposer.. så slipper jeg å sitte å pakke inn 24 små pakker..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:11   #455
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Har kjøpt en kalkun i dag med tanke på søndagsmiddag - så er det bare å finne en lavkarbostuffing til den da. Før fylte jeg alltid kalkunen med frukt og nøtter - nøttene er OK men frukten blir det verre med, det blir ikke aktuelt med druer, tranebær og clementiner (men godt var det ). Kanskje jeg skulle lage noe med kjøttdeig? Må visst ta meg en tur ut på nettet

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:32   #456
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg skal opp på loftet og hente eske i dagjeg også. Jeg har en juleeske og en adventseske, og det er adventseska som skal ned i dag. der har jeg stjerne til vinduet, adventsstake til fire lilla lys (den har pappa smidd) og sånn omvendt V til å ha i vinduet. og så klart adventskalenderen min som består av 24 små bøker som tilsammen blir Charles Dickens "en julefortelling" og jeg har boka "julemysteriet" av Jostein Gaarder der. fast tradisjon å lese et kapittel av hver av disse frem til jul

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 16:38   #457
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I dag kom endelig den innebygde komfyren jeg har ventet på. Kjøkkenet ser nesten ferdigt ut men elektrikeren kommer først på mandag, benkeplatene om en drøy uke og vasken om 10 dager!

Nå skal jeg ut å plukke ut fliser til veggene mellom skapene

De blir grå for å binde sammen det hvite kjøkkenet og de sorte flisene på gulvet

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 17:16   #458
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Og jeg har "pussa opp" soverommet de siste dagene..Malt kommoden jeg har undertøyet mitt i ..Det har blitt hvitt..Samme med nattbordet mitt..
Jeg har malt over ene vinduskarmen (Den var malt med ETT strøk bare...Vi leier her..), malt ett strøk til på en av dørene inn til soverommet...
Jeg har tatt ned gardinene, og gardinstengene og lagt disse vekk (Vi har persienne, og rommet ble heeelt annerledes uten gardiner..MYE finere og større)

Jeg har rydda i garnet mitt, som jeg har i en kurv på soverommet, jeg har henta ut alle julegavene som er klare til å pakkes inn, og jeg skal ta bilder av håndarbeid, som jeg skal legge ut for salg på QXL..
Og jeg har nesten ikke vært på nettet i dag...Før nå

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 19:26   #459
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Har jula tatt helt av her inne ? Er jo 25 dager til høytiden starter....eller er det slik at man fremdeles slakter og vasker ned huset ? Jeg NEKTER å starte jula før vi har kommet til den 24 desember. Synes det har blitt for mye av det gode, på alle måter. Ikke rart at alle slankekurer sprekker nå før jul

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:52   #460
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Og jeg er på TV har nettopp vært på lerkendal og sett tufte il mot rosenborg. Jeg har ei veninne i kjernen, og hun skaffet oss gratisbiletter. Og for dere som ser, så står jeg rett bak målet rosenborg skal skåre på i første omgang pr-kåt som jeg er skal jeg se kampen nå for å se om jeg ble med..

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:53   #461
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Når blir den sendt??

Lite ikke jeg skal se om du er på TV, da Jada, denne gangen oppdaget jeg helt på egenhånd hvilken tråd jeg var i (etter jeg hadde trykket send )
Jeg har spist min fantastiske kikert-kyllinggryte idag, men jeg hadde kanskje for lite spisskummin i?

Hei og hå!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:56   #462
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

nå...
og dette er fortsaatt tusentråden, så vi må vell skrive litt mere?
I dag har jeg vært på bytur, og i trondheim har vi fått indiska. kjempe mye fint å kjøpe der... og så dro vi en tur på solsiden etterpå.

nå skal jeg se tuftekamp på tv norge

har sikkert over 50 ord nå...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:07   #463
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg vil ha indiska i Bergen!!! Den finnes jo i Drammen, for fillern
Digger å titte på alt de har der Burde hatt et superstort hus, så jeg kunne få plass til alt krimskramset jeg har lyst til å kjøpe

Men da må jeg altså først bli rik.. Små problemer
Men det trenger jeg jo ikke bekymre meg om før indiska er i Bergen

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:18   #464
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

viss ikke kan du jo alltids flytte til Drammen... eller Trondheim..."vår" indiska kom nå og har kanskje vært åpen ei lita uke eller noe sånt... og de hadde masse fint der, så om man skal innrede et hus så har de masse stilig... men jeg kjøpte faktisk ingenting da. Holdt meg hard, og var flink...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:20   #465
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er imponert!! Ellers så er indiska glimrende til gaver
Finner alltids ett eller annet som faller i smak Har ikke fått helt fot for klærne deres, men så har jeg bare prøvd et par plagg

Liker meg på HM, jeg Vet på en måte hva jeg får. Apropos, det ligger pakke til meg på posten nå med bl annet yogamatte Så nå må jeg jo fortsette med treninga!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:23   #466
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Indiska er kuuuult! Må alltid innom når jeg ser en sånn butikk jeg.. ender alltid opp med et eller annet - skulle hatt mye større hus ja! Og nå har jeg satt opp adventsstaker, hengt kranser i vinduene og i morgen skal jeg se om jeg får liv i lysene ute i den svære grana vår - den er så stor at vi bare lar lysene sitte på, for stor jobb å ta lysene av og på hvert år (var det noen som nevnte latskap ?).
Og så er pakkekalendrene kommet opp og gavene hengt på....

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:33   #467
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

jeg skal vaske og rydde og få leiligheten min i orden her i morgen. Jeg gikk på en måte i dekning mens jeg jobbet med eksamen, og har derfor ikke akkurat prioritert husarbeid... men i morgen skal teppene ut, sofaen støvsuges og alt gjøres advents-koselig her

gleder meg!!

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:36   #468
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Også kan jeg gledelig melde at vi har skrevet 20 innlegg i denne tråden idag (21 med denne ) Og vi ligger over dagsgj snittet som må til Juhu!

Vi klarte det sist, så jeg tror vi klarer det nå Sist så satt vi og tastet for harde livet på nyttårsaften Tihi, men det funket

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:17   #469
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

vi må være flinke så vi greier det, for jeg blir hjemme med mamma og pappa i jula, og da får jeg ikke skrevet her, for de har ikke internett...

jeg begynner å få litt vondt i hodet, og satser på å få sove litt mere i natt enn den natta som har vært.

nå har jeg i allefall sett tuftekampen på TV også...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 00:34   #470
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg skal prøve å være flink jeg og..og passe på å skrive NOK...Hihi..Ikke så greit alltid gitt..
Indiska ja..Skulle jeg gjerne hatt!!!Jeg elsker sånne dille butikker...Og jeg kjøper alltid noe!!...Også elsker jeg stearinlys!!Hvor kan jeg få kjøpt billige stearinlys i Bergen da tro?Tips anyone?Legger kanskje ut en tråd en annen plass og...Skal ut og shoppe litt i morra..

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 01:25   #471
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

kan alltids skrive ett innlegg til i dag.. Gjøre opp for at jeg ikke har skrevet her på lenge.. jeg sitter bare å nyter at nå er det 1. desember og julegalskapen i meg kan endelig få slippe løs.. Så nå skal det bakes, lages og pyntes i 24 dager til ende.. hærlig...har nettopp blitt færdig med å henge opp Maris pakke- kalender.. mange spennede pakker samt en Linus i svingen kalender..

ho-ho.. nå kan nissene begynne å titte frem..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 10:01   #472
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg var helt utslått i går, så jeg fikk ikke gjort noe fornuftig, annet enn å få til å få dusjet og kledd på meg klokken fem på ettermiddagen. Men i dag er jeg bedre, så nå har jeg ryddet litt, og HP har funnet frem julekassen. SÅ jeg har lovet poden advendtskalender når han kommer hjem fra bhg (han visste ikke han skulle få, jeg skulle overraske ham, så det gjør ingenting om den ikke var ferdig til i morges).

NÅ skal jeg rydde litt til, og pynte med adventsstake og duker og engler og kose meg skikkelig. Juleforberedelser er bare veldig koselig.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 10:18   #473
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Åh, blir så glad av å lese om alles juleforeberedelser!..
Jeg bare elsker denne tiden av året..Og disse dagene må nytes, for "selve jula" går fort!...
Jeg pynta allerede i går jeg, men tente ikke stjerna i vinduet før i dag..Første jeg gjorde da jeg stod opp
Så koselig atte..
Har litt lite julepynt da...Har vel egentlig aldri tenkt på å pynte så veldig før i år, siden jeg drar hjem i jula..(Ikke før 23. desember da.)
I år skal jeg hjem 21, men jeg vil ha det litt julete her også..Er jo så kooos!
Spørs om jeg ikke må kjøpe mer juleting i byen i dag..
Skulle vært på IKEA og...får ta det til uka igjen tenker jeg...
Trenger juleduk blant annet....Og voksduk!Så jeg kan gjøre hobbyting uten å ødelegge det stakkars bordet som er under (eller gulvet)

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 10:32   #474
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg er ikke glad i nisser før jul jeg da, så her blir det adventstjerne og stake, pluss sånn stake med fire lilla lys, og noen lilla duker. Nissene og julepynten får vente til den 20 desember. Jeg blir så innmari lei av de om de skal frem før. Jeg elsker adventstiden jeg. men det jeg koser meg med er mandariner, gløgg, julemusikk osv. Jeg bruker å samle veninnene mine til gløgg, mandariner og pepperkaker en kveld på desember. Og adventstidens høydepunkt er så klart adventskalenderene mine. I år har jeg fire, pluss at jeg MÅ se barne TV og kalenderne på tv2 og tv norge.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 10:40   #475
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Ny dag og nye muligheter. Savner snø og kaldt stabilt vær. Orker ikke å gjøre noe fornuftig når tåka henger helt nede i hodet på meg. Men skal prøve å være flink etter at jeg har fått dusjet og kledd meg, idag skal jeg pusse vinduer og gå over potteplantene mine. Julekaktusenen mine har helt misforstått hele greia så de står i full blomst....tror ikke jeg får de til å holde helt til den 24 desember....og det er jo da det er JUL....IKKE SANT?

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no