Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Inspirert av bildetråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-02-09, 10:12   #1
Vimpane
Medlem
 
Vimpane sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 44
Innlegg: 115
Vimpane er på en erverdig vei
Smile

Inspirert av bildetråden

WOW...sier jeg bare. For noen forskjeller....helt sinnsykt. Så utrolig flotte dere har blitt (er jo seff flotte fra før av og da....). GRATULERER SÅ MYE FOLKENS!!!

Må virkelig si at jeg fikk masse motivasjon nå....dette SKAL jeg få til og....

Men....hvordan blir huden på "problemområdene"...altså mage, lår, armer osv.....blir den forholdsvis stram, eller henger huden bare der.....

Det hjelper kanskje å trene styrke....

__________________
Herbalife sin Weight Loss Challenge (bruker ikke shaker, spiser kun lavkarbomat og mat med lav gi)
99 98 97 96 95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80
Vimpane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ny start på ketolyse. Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:44   #2
Nitja
Medlem
 
Nitja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 203
Nitja er på en erverdig vei

Sv: Inspirert av bildetråden

Opprinnelig lagt inn av Vimpane, her.

WOW...sier jeg bare. For noen forskjeller....helt sinnsykt. Så utrolig flotte dere har blitt (er jo seff flotte fra før av og da....). GRATULERER SÅ MYE FOLKENS!!!


Signerer den jeg :-)

__________________
Nitja
Start 04.01.09



Nitja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 11:09   #3
jannemor
Juniormedlem
 
jannemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordland
Alder: 41
Innlegg: 37
jannemor er på en erverdig vei

Sv: Inspirert av bildetråden

Helt enig.Utrolig flotte resultater Men jeg har også tenkt litt på det med huden? om den trekker seg sammen igjen liksom?

__________________



jannemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 15:34   #4
monstermarihone
Medlem
 
monstermarihone sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 154
monstermarihone er på en erverdig vei

Sv: Inspirert av bildetråden

Det jeg har hørt er at så lenge man går ned sakte så trekker huden seg tilbake, men noen får mye løs hud. Det kommer litt an på elastisitet i huden, som igjen har med alder å gjøre. Vet ikke helt hvor jeg har det fra, men det er det jeg har hørt ihvertfall. Noen får mye løs hud, men det kan man da operere bort.

monstermarihone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 16:04   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert av bildetråden

Jeg har fått mye løshud, men så gikk jeg ned 30 kg de første 90 dagene også da, det raste ned. Så det er ikke så rart. Men jeg tror de fleste svært overvektige ender opp med løshud uansett altså. Det skal vanskelig la seg gjøre å unngå det. Omfanget er individuelt da. Nå tok jeg bukplastikk for 1 år siden og har verdens flateste, smekreste mage i dag, så det går an å få hjelp.
Jeg har grevinneheng på armene men i helt greie mengder. Puppene ser utrolig rynkete ut, jeg synes det er pinlig å vise dem i fellesdusjer og sånt, men jeg tror ikke jeg orker flere operasjoner altså. Så jeg får heller muligens leve med dem. Jeg har født to barn og er ikke 18 heller, er godt gift med en mann som forguder meg uansett hvordan jeg ser ut, og puppene kan heldigvis skjules i fine, løftende BHer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:18   #6
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Inspirert av bildetråden

Jeg er så "gammel" at jeg får løs hud overalt. Sjøl på leggene mine "disser" det når jeg går. Lurer på hvordan jeg ser ut en gang i framtida når jeg har tatt 30 - 35 kg til.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:27   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert av bildetråden

Kommer nok også an på hvor flink man er til å ta vare på huden sin til en viss grad!
Har 2 venninner som har vært STORE og som har vært kjempeflinke til å gå ned i vekt, begynt å trene litt og holder vekten fint, men.....
begge to har fått utrolig stygg hud i ansiktet. Det de har felles er nemlig en stor forkjærlighet for SOL, både inne og ute. Begge to har rynkete, stygg hud på kinnene som liksom knudrer seg fra kinnbena og ned til haken!
Slett ikke lækkert og de er ikke mer enn 35 og 40 år gamle!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:58   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert av bildetråden

Mye (og da snakker vi mye) sol og feks. røyking er jo killere for huden. Røykere får oftere løshud enn ikke-røykere, det kommer vel bla. av mangel på C-vitamin som jo er viktig for hudens elastisitet. Jeg har kun fått løshud på disse typiske "kvinneområdene", altså rumpe, mage, lår og pupper. Ja og overarmene da. Men ikke noe som helst i ansikt, hals og ellers på overkroppen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 13:47   #9
tingelinge
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4
tingelinge er på en erverdig vei

Sv: Inspirert av bildetråden

hvor er bildetråden, trenger motivasjon !!

tingelinge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarb Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:00   #10
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Inspirert av bildetråden

Opprinnelig lagt inn av tingelinge, her.

hvor er bildetråden, trenger motivasjon !!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25121

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oopsie-inspirert pizzabunn! Kristin_B Middag 225 17-05-11 22:46
Pizzabunn (inspirert av Ingi) SusieBlues Middag 4 14-03-08 16:19
sydlandsk inspirert gryte dingpot Middag 4 06-12-04 16:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no