Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Dag 5 - og endelig har jeg fått den etterlengtede metthetsfølelsen!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-12, 20:25   #1
EchoElin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Stavanger
Alder: 42
Innlegg: 2
EchoElin er på en erverdig vei

Dag 5 - og endelig har jeg fått den etterlengtede metthetsfølelsen!

Å lykke!
Til frokost i dag tilberedte jeg 114 g hjemmelagede karbonader (2 stk), 2 ramser med bacon, litt salat og meierismør til steking.
Alle (for jeg har jo holdt på så lenge!) tidligere måltider har jeg slitt med sultfølelse, men i dag snudde vinden - etter bare (!) en karbonade med tilbehør, sa kroppen STOPP! Jeg klarte rett og slett ikke å spise mer
Ble pent nødt til å legge den siste karbonaden i kjøleskapet.

Dette er allerede en flott dag, og ikke nok med det overstående - vekta viser nesten -3 kg! (Jeg vet at det bare er vann, men motiverende likevel).

Så nå er det ut med min noe motvillige lille hund.

__________________


EchoElin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ser ut som en blanding mellom Ketolyse og skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 01:30   #2
EchoElin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Stavanger
Alder: 42
Innlegg: 2
EchoElin er på en erverdig vei

Sv: Dag 5 - og endelig har jeg fått den etterlengtede metthetsfølelsen!

Jeg tror egentlig det er det samme som jeg føler, men jeg er bare ikke helt vandt til å ikke bli stappmett. Jeg kjenner jeg savner det litt. Men jeg er overbevist om at når det har godt en stund så blir ikke dette et problem lenger

__________________


EchoElin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ser ut som en blanding mellom Ketolyse og skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Denne metthetsfølelsen som alle snakker om? Lil@ Lavkarbo generelt 30 09-07-11 11:27
Nå har jeg fått lest "bibelen" og har fått tablettene men sliter med å få de ned Hildemor på slanking Ketolysekuren 11 09-02-11 13:37
Endelig fått mikro, hva nå? matitt Spørsmål om matvarer og oppskrifter 13 08-07-09 12:15
Jeg har endelig fått innlegget mitt på trykk!! Iset Generell diskusjon 5 22-02-06 12:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no