Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-10, 18:50   #1
andreasshoel
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1
andreasshoel er på en erverdig vei
Smile

Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Sten Sture Skaldeman og Annika Dahlqvist er begge på Førkveld på NRK1 i dag kl 18! Begge stiller til nettmøte på nrk.no kl 18.15. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.7097554

Skaldeman og Dahlqvist er på vestlandsturné og skal holde seminarer i Bergen, Haugesund og Stavanger. Se http://www.lillemaane.no/lchf for mer informasjon og påmelding.

/Andreas Stranden Hoel

andreasshoel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Low Carb High Fat Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 19:29   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Jeg tok det opp, skal se det når begge ungene er i seng. Og jeg skal selvsagt på seminaret på torsdag, jeg og min bror skal dit.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 23:49   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Så bra!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 01:20   #4
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Jeg har sett det nå, og synes begge to gjorde det bra! Skulle ønsket de hadde fått enda mer tid på seg, men de fikk i alle fall noen minutter på norsk TV. Jeg gleder meg til å høre på forelesningene deres i Stavanger på torsdag.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 01:27   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Jepp, de gjorde det veldig bra, imøtekommende og hyggelige. Skaldeman ser så koselig ut, virkelig hyggelig fyr! Gleder meg til torsdag jeg også.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 01:33   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Ja, fine Skaldeman. "Du kan spise alt som rører seg. Finner du en gulrot som har rørt seg, ja da er det bare å spise den også".

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 01:35   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld



Jeg vil helst at det ikke skal røre seg MENS jeg spiser det da. Mest praktisk med mat som holder seg i ro på tallerkenen. Selv om svigerfar liker biffen sin så lite stekt og blodig at den nesten kan gjenopplives på tallerkenen! *fnis*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 01:48   #8
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Huff, jeg liker det ikke medium en gang. "Well done", takk. Medium går an å spise, men jeg foretrekker godt stekt. Rått i midten har jeg problemer med...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 02:04   #9
an_ta
Medlem
 
an_ta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 54
an_ta er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Hei hei,
tror det innslaget på Tv i går var veldig viktig, flere vil få et nytt liv, hurra. Skriv om hvordan foredraget var?

__________________


an_ta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-godt under 6BE Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nytt nettmøte i dag med Annika, på TV2 janmesi Lavkarbo generelt 16 19-11-09 13:08
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 21:45
Nettmøte med Gro Rugseth Spungeworthy Artikler 7 14-08-07 09:15
Godt nettmøte om pollenallergi mofe Fysisk og mental helse 0 10-05-06 18:08
Nettmøte vg idag Siljevanilje Nyheter / media 1 21-04-06 05:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no