Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo og hemorider?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 14:40   #1
rukv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 16
rukv er på en erverdig vei

Lavkarbo og hemorider?

Hei,

sliter med invendinge Hemorider innimellom. Noen andre lavkarbo`er som har tips i forbindelse med det?

Ser på hemorider.no at en skal kutte ut sukker (det er jo greit) med også animalsk fett?!?!? Kan jo ikke det. Men håper på noen tips her.

rukv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egemkomponert under 15 karb. Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 14:48   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og hemorider?

Lurer på hvorfor de anbefaler å kutte ut animalsk fett? Skriver de noe om det?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 14:55   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og hemorider?

Jeg stakk innom siden, og der stod det ingenting... men fett hjelper vel på fordøyelsen? Så jeg tror ikke du skal være redd for animalsk fett

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 20:31   #4
rukv
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 16
rukv er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo og hemorider?

ok, men finnes det noen gode tips til ting det går an å spise som er bra så en blir kvitt det? Finnes jo salver og slike ting. Men har noen lavkarbofolk erfaring med dette?

rukv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egemkomponert under 15 karb. Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:04   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo og hemorider?

Jeg aner ikke. Jeg visste ikke engang at det fantes matråd mot hemorider

Men om noe skulle hjelpe, så burde det jo være lavkarbo
Det virker jo som om det er hard mage som er et problem. Og at hvis det som kommer ut der nede er litt mykere, så vil kanskje hemoridene forsvinne?

Ikke vet jeg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 21:21   #6
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Lavkarbo og hemorider?

Opprinnelig lagt inn av rukv, her.

Hei,

sliter med invendinge Hemorider innimellom. Noen andre lavkarbo`er som har tips i forbindelse med det?

Ser på hemorider.no at en skal kutte ut sukker (det er jo greit) med også animalsk fett?!?!? Kan jo ikke det. Men håper på noen tips her.

Grunnen til at jeg kuttet ut lavkarbo sist var at jeg FIKK hemoroider av lavkarbo. Nå har jeg gardert meg med magnesium, cocosa og linfrø og det går veldig bra foreløpig

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 21:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no