Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 10-04-10, 20:16   #1776
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg sverger til tempur-kopiene de har hos Jysk, de er faktisk overraskende bra til den prisen! Er avhengig av sånn som gir støtte under nakken pga nakkeprobelmer, men de har "vanlige" firkantede også. De former seg akkurat passe mye etter hodet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-04-10, 20:37   #1777
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Enig med Carisma, memory foam putene på Jysk er bra! Har ei slik med nakkestøtte heime i Norge. Har ein annan type "kopi" av Tempur her, nydeleg pute! Såg forresten ein test ein eller annan gong, at Tempur va det dyraste og dårlegaste alternativet.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 10-04-10, 21:43   #1778
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det sies at "øl er det samme som flytende brød",
så derfor lurer jeg på hvor mye "brød" er det i en lite øl. evt kontra en vanlig øl,
feks type Tuborg

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 10-04-10, 23:16   #1779
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg sverger til tempur-kopiene de har hos Jysk, de er faktisk overraskende bra til den prisen! Er avhengig av sånn som gir støtte under nakken pga nakkeprobelmer, men de har "vanlige" firkantede også. De former seg akkurat passe mye etter hodet.

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Enig med Carisma, memory foam putene på Jysk er bra! Har ei slik med nakkestøtte heime i Norge. Har ein annan type "kopi" av Tempur her, nydeleg pute! Såg forresten ein test ein eller annan gong, at Tempur va det dyraste og dårlegaste alternativet.

Og jeg elsker min variant av denne Jysk- puten og drar den med meg over alt. Det samme gjør min datter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 10-04-10, 23:49   #1780
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Det sies at "øl er det samme som flytende brød",
så derfor lurer jeg på hvor mye "brød" er det i en lite øl. evt kontra en vanlig øl,
feks type Tuborg

Aner ikke! Sjekka karboinnholdet på vanlig øl på matvaretabellen, men der stod det 3,2, noe jeg syns høres veldig lite ut! Kan ikke skjønne at det kan stemme? Litt dumt at det skal være så vanskelig å finne næringsinnholdet i alkoholholdig drikke. Men: Syns uansett du skal drikke tuborg liten din med god samvittighet


Og så har jeg et spørsmål om dette. På diett.no, for eksempel, så er det en egen rubrikk for alkohol i energifeltene, altså blir det regnet kh, fett, protein og alkohol. Gir alkohol kalorier? Hvor mye da?

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 11-04-10, 00:02   #1781
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

0,5l Ringnes Lite - 5g karbo
0,5l vanlig øl - 17g karbo

Selges det "lite" øl på pub'er og restauranter?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-04-10, 09:20   #1782
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Photo; panel-lakk blandes i et utall farger, og jeg synes den er mye bedre å jobbe med enn lakkbeis

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 11-04-10, 13:05   #1783
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Finnes det kaffeerstatninger uten karbohydrater? Jeg brukte barley tidligere,men den har karbo, så nå har jeg blitt usunn igjen og drikker vanlig. Det er jo ikke noe bra.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 11-04-10, 13:10   #1784
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan du ikke bare drikke vanlig kaffe?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-04-10, 13:45   #1785
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Max, her.

Hvorfor begynner jeg plutselig å få gnagsår på beina av joggeskoene mine? De ble kjøpt sensommeren i fjor, og har passet foten min perfekt hele veien! Begynner de virkelig å bli utslitte? :snufse:

Løsning: Kjøpte nye innleggssåler i går, og i dag ble det mye bedre Så de var nok slitt på en del plasser gitt

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
Gammel 11-04-10, 14:51   #1786
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Vi tenker på å kjøpe nye hodeputer, men jeg har så ofte gjort bomkjøp der. Er det noen som har en type de kan anbefale? Ønsker en som ikke klumper, som holder fasongen og som er litt fast

Meiner også at Ikea har slike memory foam puter. Har i alle fall funne det her i Belgia. Eg hadde allereie kjøpt mi for €65 på ein eller annan fancy sengebutikk, etter å ha leita etter rette puta lenge. For så å fare på Ikea nokre veker seinare, der dei har omtrent same greiene, for ein mykje billegare penge! Svigers kjøpte dei på Ikea, og dei er kjempenøgde. Trur dei fins i ein mjuk versjon og ein litt hardare.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-04-10, 15:10   #1787
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

Selges det "lite" øl på pub'er og restauranter?

Det er ikke veldig utbredt dessverre, og hvis de følger prismodellen som butikkene har, så blir det vel en hundrings for halvliteren eller 0,4. Jippi...

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 11-04-10, 19:33   #1788
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

kjøpte dei på Ikea, og dei er kjempenøgde. Trur dei fins i ein mjuk versjon og ein litt hardare.

Jeg hadde de før jeg fant Jysk sin, men de blir veldig fort "slappe" i skummet i forhold.

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Det er ikke veldig utbredt dessverre, og hvis de følger prismodellen som butikkene har, så blir det vel en hundrings for halvliteren eller 0,4. Jippi...

Vet om et par festivaloer som har prøvd å kjøpe, men siden de ikke kunne garantere for at de solgte et visst antall bokser så fikk de ikke selge det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 11-04-10, 19:44   #1789
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg brukar mi frå Jysk berre når eg er i Norge på ferie, så har ikkje fått sjekka kor haldbar ho er. Men ho er kjempegod, det er sikkert! + Svigers kjøpte sine for under 2 månader sidan. Men kanskje like greit eg kjøpte den dyre likevel då. Greit å vite!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-10, 12:48   #1790
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Det er ikke veldig utbredt dessverre, og hvis de følger prismodellen som butikkene har, så blir det vel en hundrings for halvliteren eller 0,4. Jippi...

Det er synd, for når vi har spleisefester, så er det alltid lavkarboølet som forsvinner først. Det virker som om de fleste av mannfolka merker at de er bedre i magen (?) etter å ha drukket LITE-øl (Ha, ha, her ble det jo et morsomt ordspill )

Men er LITE-øl så mye dyrere enn vanlig øl? Jeg trodde vi betalte mindre, men det kan jo være at jeg blingser litt når vi er ute på fest... (Meget mulig, når jeg tenker meg om...)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 12-04-10, 14:46   #1791
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

...en jeg kjenner drikker helst LITE-øl, for han blir ikke så oppblåst av det

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse
Gammel 12-04-10, 16:19   #1792
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Får man kjøpt LITE-øl i alle vanlige butikker ?

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 12-04-10, 16:34   #1793
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ja det får man

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-10, 18:47   #1794
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Om jeg steker bacon i kveld, smaker det like godt i morgen tidlig uten at jeg varmer det?

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-10, 19:19   #1795
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Smak og behag vettu, må vel nesten prøve selv, tror jeg. Jeg syns det er best nystekt.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!
Gammel 12-04-10, 21:26   #1796
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eg steiker som regel egg og bacon kvelden før og har det til frukost når eg kjem på jobb om morgonen. Men det blir mikrovarma. Det smakar heilt fint.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 12-04-10, 21:36   #1797
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ana, her.

Om jeg steker bacon i kveld, smaker det like godt i morgen tidlig uten at jeg varmer det?

Jeg synes det er best varmt. Men steker ofte en hel pakke, og tar litt i salaten. Det er digg med bacon i salat!

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse!
Gammel 14-04-10, 09:07   #1798
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Spørsmål til folk som tek ein del tog i Norge. Eg ser det står på NSB sine sider at ein må rekne minst 30min tid om ein skal bytte lokaltog i Norge, og 60 min på regiontog.
Eg har sikta meg inn på eit tog som kjem til Dombås 12.07 og så gå det andre toget vidare til Åndalsnes 12.15. Fins det noko slags policy på NSB å vente på det første toget? Eg ser jo det står på heimesidene at ein må legge inn ein times venting. Men på Dombås blir det jo over 6 timar til neste tog! Kva i all verda skal ein gjere på Dombås i over 6 timar på ein søndag?? Men eg veit ikkje heilt om eg torer å gamble på dei 8 minutta. Kjipt om ein misser toget. Nokon som veit?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-04-10, 09:48   #1799
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg ville ringt nsb og spurt dem. Noen ganger har jeg sett at konduktørene kan være snille og ringe til det andre toget for å holde igjen, men det er sikkert ikke mulig i alle tilfeller pga hvordan en forsinkelse kan forplante seg etc. Det kan jo være noe med hvordan disse togene krysser hverandre som gjør at det ene må vente på det andre, men det er ikke godt å si! Jeg er heller ikke kjent i området. Nsb har jo en tendens til å somle noe veldig til tider da, og det er slett ikke uvanlig med noen minutters forsinkelse, som jo kan skje med begge tog... Vanskelig!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 14-04-10, 21:25   #1800
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Flere som ser på Bedre Puls og synes så synd på han Jostein?? Han burde pelle seg vekk fra hun derre såkalte ernæringsrådgiveren og komme hit istede!
Hun minste og tynneste dama har gått ned mest... Så for henne funker lite fett, mye trening, mens stakkars Jostein som definitivt trenger å gå ned maange kilo, har gått ned lite i forhold til treningsmengden.

Løsningen for han? Trene 3 timer om dagen og spise enda mindre...

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no