Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon

Min Journal -> Min Blogg

Informasjon Informasjon fra administrasjonen.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-07, 20:33   #101
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Da gir jeg herved beskjed Du må vel kanskje slette den jeg har opprettet i dag da, men det går greit.

Slår dem sammen jeg!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 20:41   #102
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Slår dem sammen jeg!

Du er en engel!

  Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:58   #103
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Jeg ser flere steder at mange synes bloggingen er uvoersiktlig og forvirrende. Til det vil jeg bare komme med en kommentar.

Akkurat det er jo litt opp til oss som bloggeiere også da. Vi kan lage hvilke kategorier vi vil, og har vi orden der, så synes jeg ikke at det er så uryddig.

Hvis vi alle tenker på hvordan vi legger opp bloggen, så tror jeg det blir lettere for besøk som er innom.

Og som med alt som er nytt, så trenger man ofte litt tid for å venne seg til det.

__________________



Sist redigert av Tussa : 24-09-07 kl 16:26. Årsak: skrivefeil
Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56
Piskeklubb? Fjonken Trening 277 09-10-06 21:03
Hvorfor vil ikke familien min tro vitaminer er viktig ang kost Tidligere bruker Kosttilskudd 7 06-12-04 15:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no