Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Blir ikke mett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-01-10, 21:50   #1
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Blir ikke mett

Hva er galt med meg?
Jeg blir ikke mett og er sulten etter jeg har spist middag,
Til middag i dag spiste jeg:
Kyllingfile med ost og skinke, jukeris(i mikro med smør) stor porsjon, itt brokkoli og litt saus. Jeg er såååå sulten!

Resten av dagen har jeg spist:
2 stekt egg med litt taffel os
3 knekkebrød av taffel ost (de var dobble) med kyllingpålegg, majones og litt salat
1 supeduper god pannekake (fløte, jbk mel, egg) med to bacon skiver

vann vann vann vann

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 21:51   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Nettopp begynt på kuren?

Spiser du deg mett til hvert måltid?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:04   #3
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Blir ikke mett

Begynte lørdag, var sulten sist og husker jeg.
Nei, blir jo ikke mett.

Er sååååå sulten nå

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:07   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Mer fett, mer fett, mer FETT!!!

Tommelfinger regel:
Når du tror du har fått nok fett, ta litt mer!!!

Ellers er det ikke uvanlig å være litt ekstra sulten i begynnelsen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:11   #5
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Jeg har fortsatt dager hvor jeg er sååå sulten! Spiser og spiser og..... Da steker jeg meg en nakkekotelett eller to feks, lovlig og full av fett. Tillater meg selv å spise til jeg blir mett for jeg vet det går over Inbiller meg at om man blir stresset og misfornøyd av konstant sultfølelse er det mer negativt for vekta enn å stoooorspise noen dager

Kylling blir jeg mindre mett av enn entrecote/nakkekotelett feks, kanskje det fungerer for deg også med "tyngre" og skikkelig feit mat?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:12   #6
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Blir ikke mett

Jeg synes du rett og slett skal spise til du blir mett jeg! Om du ikke har helt ødelagte spise-antenner (om du kjenner at det er mett/sulten du er og ikke noe annet altså), så justerer det seg fort nok.
Men mer fett kan nok gjøre susen.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:17   #7
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Blir ikke mett

Hei,
På ketolyse så skal du spise når du er sulten og da skal du spise deg passe mett. Noen opplever noe sult følelse til å begynne med før man kommer i skikkelig fettforbrenningsmodus. Husk å få i deg nok fett, kylling er langt i fra fett nok.
Knekkebrød? Håper det er en hjemmelaget lavkarbovariant du har spist.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:19   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Knekkebrød? Håper det er en hjemmelaget lavkarbovariant du har spist.

Det sto at det var type Taffelostknekkebrød

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:23   #9
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Blir ikke mett

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det sto at det var type Taffelostknekkebrød

He, he... leste med og ikke av jeg da... tyder på at kroppen er litt sliten!

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:31   #10
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

He, he... leste med og ikke av jeg da... tyder på at kroppen er litt sliten!

Hehe, det er ikke sååå ofte jeg er sikker på at jeg har fått med meg alt som er skrevet så jeg måtte passe på å utnytte anledningen

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:34   #11
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Blir ikke mett

Nakkekotlett er faktisk det eneste jeg ikke spiser av all mat. Det klarer jeg ikke å spise (sitter hardt i fra barndommen). Noe annet jeg kan trø ned? Har kjøpt entrecot til middag i morgen.

Tusen takk for mange fine svar, det hjelper meg veldig.

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:38   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Opprinnelig lagt inn av Bindi, her.

Nakkekotlett er faktisk det eneste jeg ikke spiser av all mat. Det klarer jeg ikke å spise (sitter hardt i fra barndommen). Noe annet jeg kan trø ned? Har kjøpt entrecot til middag i morgen.

Tusen takk for mange fine svar, det hjelper meg veldig.

nakkekoteletter er da ti ganger bedre enn en entercot!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 23:42   #13
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Opprinnelig lagt inn av Bindi, her.

Nakkekotlett er faktisk det eneste jeg ikke spiser av all mat. Det klarer jeg ikke å spise (sitter hardt i fra barndommen). Noe annet jeg kan trø ned? Har kjøpt entrecot til middag i morgen.

Tusen takk for mange fine svar, det hjelper meg veldig.

Da steker du den, slenger oppi bittelitt løk/purre, event litt sopp/paprika/chilli/bacon og surrer det i fløte Og steker det i masse meierismør!
Skinkestek er en gjenganger her, billig og greit. Skjærer litt tykke skiver og spiser med smør eller majo, salt og litt paprika/agurk.
Vanlig koteletter skjærer jeg ofte opp i biter og steker med mye av det samme jeg bruker til entrecote, kjøttdeig i alle varianter med masse fløte/kokosmelk osv osv. Finnes masse god mat!

Eller så er ost og skinkeruller med majo eller meierismør godt som snacks om du blir sulten igjen. Eller et kokt egg med masse majo

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 01:52   #14
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Blir ikke mett

Spis ribbe

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 09:01   #15
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Blir ikke mett

stek kjøttdeig med masse smør,sopp,fløte og ost =)
egg og bacon er også mektig mat man blir mett av

men tror det er normalt å være ekstra sulten i begynnelsen av kuren,det var jeg og

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp ... Jeg blir IKKE mett! anonymen Spørsmål og svar 11 23-08-11 14:05
Matlei, blir ikke mett, spiser ikke nok Mellon Lavkarbo generelt 1 27-04-09 10:26
Blir ikke mett - hjelp! Lys Spørsmål og svar 8 06-03-09 08:36
Hjelp. Hvordan blir jeg mett, samtidig som at jeg ikke vil spise for mye protein? Lollypop! Ketolysekuren 86 15-09-07 21:56
Blir så fort mett Tittentei Ketolysekuren 7 24-08-07 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no