Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

NORDISKE Lavkarbo NETTBUTIKKER?!!??

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-06, 22:24   #1
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

NORDISKE Lavkarbo NETTBUTIKKER?!!??

Finnes det ingen norske nettbutikker?svenske?har funnet èn dansk...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-08-06, 23:40   #2
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Hei!

Har googlet litt i kveld og komt over noen få sider, der de selger noen lavkarbo produkter. Du får se over dem, og sjekke om noen er interessante. (jeg har ikke sett så veldig nøye på de )


http://www.giboden.se/gi/produkter.a...=1&kategori=26

http://atkinsprodukter.se/

http://www.carbzone.se/online_order.htm

Her tror jeg de har bare noen få produkter, søk på low carb
http://www.dietshop.e-butik.se/

Her hadde de vertfall en lavkarbo sjokoladekake:
http://www.proteinfabrikken.no/aspx/...aspx?plid=2068

Håper dette hjelper deg litt på veg!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 12:44   #3
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Tusen tusen takk!
Atkinsprodukter.se hadde mye jeg ville ha!
Thank YOU!!!
Og takk for dette forumet!!
En BRA start på dagen!!
Og jeg fant salt lakris!!weeee

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 12:53   #4
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Men, du...

Vær litt forsiktig med maltinol-snop. Åt ca 1/3 pk med Peppermyntedrops frå DeBron i går, og fekk skikkeleg vondt i magen + diarè... Kjenner faktisk at det "rumler" i magen i dag også pga dei dropsa...

Og atkinsbutikken likte eg og, skal bestille frå den ja

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 12:59   #5
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Forresten, viss du ikkje har sett det så har fleire helskostbutikkar også litt lavkarbo produkter. På SunKost her, selger de vertfall endel av De Bron sitt godteri + Cavalier sjokolader!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 13:16   #6
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Burde ikke si det men... på mix kioskene har de maltitolvingummi i smågodt hyllene

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 13:21   #7
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Opprinnelig lagt inn av Melania

Burde ikke si det men... på mix kioskene har de maltitolvingummi i smågodt hyllene

Hehe... Har prøvd de, for sikkert 2 år siden, ante ikke noe om hverken lavkarbo eller maltitol da, og ble ganske så dårlig i magen da også... Så det har jeg aldri mer tenkt å kjøpe. Skal faktisk i det store og hele ikke spise malitol snop tenker jeg... Bare en og annen atkins bar, for de merker jeg ingenting av...

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 13:23   #8
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Opprinnelig lagt inn av Melania

Burde ikke si det men... på mix kioskene har de maltitolvingummi i smågodt hyllene

Nei fy, det skulle du ikke sagt bort

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 14:04   #9
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Här är också en butik http://www.carbzone.se/
De har några produkter på postorder. Har inte testat de och vet inte om de sänder till Norge.

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 14:47   #10
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Opprinnelig lagt inn av monkey

Här är också en butik http://www.carbzone.se/
De har några produkter på postorder. Har inte testat de och vet inte om de sänder till Norge.

Den var alt tatt med

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-06, 15:36   #11
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Sorry, såg inte den...

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-08-06, 20:38   #12
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Tusen takk for all respons..
Jeg får prøve meg litt fram..har hørt at folk blir dårlige i magen av dette her ja...
Jeg får smake meg fra, og kan jo rapportere her om hvordan det har gått

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 14:03   #13
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Måtehold føler jeg er veldig mye lettere med slikt snop og slikt kosthold, derfor kan jeg gjerne ha godteri liggende og bare ta en bit nå og da uten å få vondt i magen. Denne var visst ikke med, og den er norsk:

http://www.sukkerfritt.com/

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 25-08-06, 23:13   #14
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Her er forresten en til...

http://www.buyhelse.no/aspx/produkte...282&g0=3&g1=48


Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 01:49   #15
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Nå har jeg lest dette, og snart skal jeg sjekke ut alle adressene - men jeg må bare si en ting: Klart vi blir syke i magen og får diarre hvis vi spiser for mye sukkeralkoholer!

Kjære folk, vi holder på å legge om kostholdet, dermed skal vi ikke spise sjokolade i hytt og vær. . . En liten bit innimellom når lysten blir alt for stor, det skal og bør være nok!

Ellers har Coop (i alle fall Mega og Obs) fruktkarameller med Splenda. OG Splenda.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 02:04   #16
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Har nå sjekket, og så at her fantes f eks ikke (tror jeg) dialife.dk . . Vet ikke hvordan jeg gjør det til en klikke-greie..sorry.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-08-06, 14:31   #17
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Opprinnelig lagt inn av nalana

Måtehold føler jeg er veldig mye lettere med slikt snop og slikt kosthold, derfor kan jeg gjerne ha godteri liggende og bare ta en bit nå og da uten å få vondt i magen. Denne var visst ikke med, og den er norsk:

http://www.sukkerfritt.com/


Hmm...Kan vi spise dette ?

Kan vel være karber i .selv om det ikke er sukker?...
Vet du karbo innholdet i disse?

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 00:39   #18
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Opprinnelig lagt inn av Hyper

Hmm...Kan vi spise dette ?

Kan vel være karber i .selv om det ikke er sukker?...
Vet du karbo innholdet i disse?

"Vi har erstattet sukker med Maltitol, som er et naturlig søtningsstoff som utvinnes av korn. Maltitol gir en like god smak som vanlig sukker, men inneholder bare halvparten så mange kalorier. Maltitol er tannvennlig, har minimal innvirkning på blodsukkeret og er garantert glutenfritt."

(Hentet fra nettsidene)
Er altså et såkalt sukkeralkohol.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 10:53   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Det er helt korrekt at sukker fritt ikke nødvendigvis betyr karbefritt eller lavkarbo.

Det var jo mer enn bare sjokolader på denne siden.
Selv om det er maltitol istedenfor sukker - kan det i kjeksene være en del karber. De ville jeg iallefall vært litt forsiktig med å spise.....

eller er det en flott side !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 27-08-06, 11:50   #20
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Hei Hyper

Har du linken til den danske side du snakket om i første innlegg?

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 15:36   #21
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Wink

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Regner med det er denne du tenker på?
http://www.dialife.dk/shop/

Jeg venter på varer derfra nå, og er fryktelig spent!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 15:42   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Atkins Adtantage Mocha Crunch-bar er helt nydelig.
Jeg har brukt den med hell i hjemmelaget iskrem. Hakket smått opp. Det blir faktisk som cookies 'n cream-iskrem!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-08-06, 16:12   #23
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs
Smile

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Åh..nam!!

Jeg har snart bursdag, og har ønsket meg blender...
*Krysse fingrene*..

Da skal jeg prøve meg på hjemmelaget is og den blomkålmosen!!!!

Can't Wait!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 14:09   #24
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Jippi!!!

I dag fikk jeg pakke i posten fra buyhelse.no, og kan tro jeg lever opp til nicket mitt i dag!!!!!

Jeg bestilte:

en pose med colaflasker (sånne vingummi ting vet dere...)
en pose med gummibjørner
en pose med salt lakris
en pose med søt lakris (Ja, jeg elsker lakris...helst salt..)

en pose med pecan/caramel sjokoladegreier...

Jeg har nå smakt en salt lakris.....HIMMELSK!!!Farlig farlig...men klarte p ta bare en...og de skal ligge i skapet leeenge...og jeg skal vite at de er der, og skikkelig KOOOSE meg, hver gang jeg tar en bit...noe som ikke skal bli ofte...disse skal vare...

Smakte en colaflaske og, og det smaker akkurat som hvilke som helst andre colaflaser, selv om det er uten sukker!

Resten ligger uåpnet i skapet, men jeg skal si ifra hvordan det går...
Både med smakingen og evt. "bivirkninger"....

Kjøpte Lindberg sine barer på helsekosten i går og...tok et liiite hjørne, og smaken var ok den...konsistensen var veldig klissete og seig, men den luktet utrolig godt da...

Kanskje det holder?hehe...og bare sniffe litt inn i skapet innimellom?*lov å håpe*

Men uansett...www.buyhelse.no er et tips...15 kroner betalte jeg vel for "smågodt" posene, og litt mer for sjokoladene..
Verdt en titt!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 14:10   #25
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: NORDISKE Lav karbo NETTBUTIKKER?!!??

Beklager alle skrivefeilene forresten...
Går litt kjapt unna her noen ganger, og spesielt i dag...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Langvarig lavkarbo skadelig? Fast-i-fisken Lavkarbo generelt 6 08-12-06 00:12
Oversikt over lavkarbo-nettbutikker Siljevanilje Spørsmål og svar 15 19-08-06 23:29
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? Helene Lavkarbo generelt 17 25-10-05 22:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no