Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hvilken blender?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-11, 08:43   #1
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Hvilken blender?

Jeg har ødelagt blenderen vår og ønsker meg ny til jul. Noen gode tips der ute - hvilken har du og er du fornøyd med den?

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 19:49   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Må bare si at jeg er så fornøyd med min "magic bullet" at jeg aldri vil bruke noe annet... Har hatt andre typer blendere, men denne er svært god, spesielt på å knuse smoothies med is/frosne varer i.

Du finner den faktisk på ellos (ps, vet at grotingeling har den samme, så det nemlig når hun var på Puls )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 22:47   #3
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Den har jeg også, dvs min er nok ikke ekte Magic Bullet, men den er fra Ellos

Men jeg synes den rommer for lite jeg da. Den er fin til små porsjoner, men ikke til større ting - da blir det vanskelig å få blandet alt og lett søl synes jeg ... Får f eks ikke plass til en hel porsjon med lime-kokossmoothie i den ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 07:27   #4
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilken blender?

Har hatt flere selv men liker denne veldig godt - philips HR2094
Den klarer å knuse det meste
http://www.pixmania.com/no/no/452990...&CodePromo=oui

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 08:06   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Den har jeg også, dvs min er nok ikke ekte Magic Bullet, men den er fra Ellos

Men jeg synes den rommer for lite jeg da. Den er fin til små porsjoner, men ikke til større ting - da blir det vanskelig å få blandet alt og lett søl synes jeg ... Får f eks ikke plass til en hel porsjon med lime-kokossmoothie i den ...

Ellos selger den ekte nå ser det ut til
Forsåvidt enig, men jeg er stort sett alene om å bruke den så jeg har ikke behov for større porsjoner... og jeg har tilpasset oppskrifter til mitt behov og glass-størrelsen. Det kuleste er jo når man kan lage strawberrie-daquiries rett i glasset som skal serveres uten å søle for DET er søl og lage med stor blender altså!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:21   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ellos selger den ekte nå ser det ut til
Forsåvidt enig, men jeg er stort sett alene om å bruke den så jeg har ikke behov for større porsjoner... og jeg har tilpasset oppskrifter til mitt behov og glass-størrelsen. Det kuleste er jo når man kan lage strawberrie-daquiries rett i glasset som skal serveres uten å søle for DET er søl og lage med stor blender altså!

Ja, det var det jeg så - at det var den ekte de solgte nå. Det kom nok litt dårlig frem hva jeg mente, var ikke meningen å trekke det du sa i tvil

Har brukt den til å male nøtter, det funker bra, lagd ting som hoummus, men syntes da den ble litt liten igjen. Men Strawberry Daquiri rett i glasset ... Hm, kanskje jeg har brukt den til feil ting, rett og slett? Takk for tips!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 15:28   #7
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Har hatt flere selv men liker denne veldig godt - philips HR2094
Den klarer å knuse det meste
http://www.pixmania.com/no/no/452990...&CodePromo=oui

Jeg har også denne og er svært glad i den. Har enda ikke gitt den en oppgave den ikke har fikset!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:04   #8
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hvilken blender?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Har hatt flere selv men liker denne veldig godt - philips HR2094
Den klarer å knuse det meste
http://www.pixmania.com/no/no/452990...&CodePromo=oui

Denne er god på utrolig mange måter og det er den jeg pleier å anbefale bort.

En annen er denne fra wilfa:

http://www.lefdal.com/product/hus-hj.../wilfa-blender

Personlig ville jeg valgt philips sin.

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 17:20   #9
ooops
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 2
ooops er på en erverdig vei

Sv: Hvilken blender?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg har også denne og er svært glad i den. Har enda ikke gitt den en oppgave den ikke har fikset!

Jeg har også den, fem år gammel, mye i bruk og fungerer fremdeles strålende

ooops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:42   #10
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken blender?

Takk alle sammen! Tror nok det blir Philips ja Magic Bullet så jo også kjekt ut, men jeg har 4 barn i huset som også er veldig glad i å få seg litt smoothie når jeg skal ha, og da er det greit med noe som tar litt større porsjoner...

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 19:59   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Takk alle sammen! Tror nok det blir Philips ja Magic Bullet så jo også kjekt ut, men jeg har 4 barn i huset som også er veldig glad i å få seg litt smoothie når jeg skal ha, og da er det greit med noe som tar litt større porsjoner...

Ser den. Men siden det tar 10 sekund og blende en smoothie, og den lages i koppen den skal drikkes av må jeg bare få reklamere for magic bullets fortreffelighet *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 13:50   #12
Makroman
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2014
Innlegg: 13
Makroman er på en erverdig vei

Sv: Hvilken blender?

Ser etter en blender som beholder så mye av næringsstoffene som mulig fra frukt og grønnsaker. Samtidig som den klarer å knuse så store frukt og grønnsaksbiter som mulig.

Noen tips?

Makroman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Proteinrik Svar med sitat
Gammel 27-09-14, 13:58   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken blender?

Anbefaler Nutribullet. Fantastisk blender.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken bok nå? Bjella Lavkarbobøker 7 11-07-11 10:25
Hvilken vei? siljesfremgang Spørsmål og svar 1 06-02-11 22:03
Blender!! Hyper Spørsmål og svar 19 14-10-06 11:48
Blender/hurtigmixwe Nooria Generell diskusjon 6 13-03-05 09:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no