Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-08, 22:41   #1
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Begynte forrige Tirsdag på ketolyse kuren, fredag var jeg i ketolyse! Lørdag var jeg syyyykt dårlig! Som å være veldig fyllesyk! Hadde flimringer i øynene og beina ville svikte under meg :-( Hva er det? Tok meg da en brødskive og etter 1/2-1 time var jeg myyyye bedre igjen! Tenkte jeg skulle prøve på nytt nå og se hvordan det går! Har kjøpt vitaminer :-) Håper på bedre forsøk denne gangen da :-)
Andre som har opplevd dette?

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:45   #2
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Huff, oii :-(

Dette er karbohydratabstinenser og er en reaksjon på at kroppen er i ferd med å skru på fettforbrenning i stedenfor glykoseforbrenning.

Det er helt vanlig og ikke farlig. Pøs på med vann og vær bestemt på å komme deg igjennom denne fasen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:46   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Huff, oii :-(

Evt ta deg en ostebit og ikke nødvendigvis en brødskive. Husk å få hele 20kh i form av grønnsaker! Og for all del ta ketolysetablettene...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:47   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Huff, oii :-(

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Dette er karbohydratabstinenser og er en reaksjon på at kroppen er i ferd med å skru på fettforbrenning i stedenfor glykoseforbrenning.

Det er helt vanlig og ikke farlig. Pøs på med vann og vær bestemt på å komme deg igjennom denne fasen.

Helt sant det Georgine sier her

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:51   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Hei! Endra på tittelen din jeg, så folk lettere ser hva du lurer på

Først: Velkommen hit! Helt riktig som Gerd og Georgine sier!
Jeg lurer på om du tar kosttilskuddene? Når du er i ketose (ikke ketolyse), så er leggkramper ett ganske vanlig symptom, det varer nok ikke så lenge, men det kan være en stor fordel å ta tilskudd av mineralet magnesium. Dette følger med i ketolysetablettene som du kan bestille fra nettsiden.

Håper du ikke gir deg. Når karbolagrene dine er tomme, så blir det nok en del lettere, og etter en stund, når fettforbrenningen har fått satt ordentlig i gang så vil du antagelig også oppleve økt energi, bedre søvn etc.

Lykke til

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:01   #6
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

hehe :-)
Skal nok klare det, men ble ganske så redd Lørdag! Er de så vanlig å bli så dårlig? Hvor lang tid tar det å komme over den fasen da? Har ikke kjøpt ketolysetablettene, men eget av kalium, krom og den andre der :-p D må da være like bra? Hadde ikke disse forrie uke da jeg forsøkte! Starter igjen i morgen, tar da disse talettene så fr vi se hvordan det gå :-)
Tusen takk for svar :-) Trodde seriøst en stund Lørdag at jeg måtte på sykehus.......hoho Men nå vet je det er bare noe jeg må komme over :-)

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:05   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Kan vare fra et par dager ++

Bare vær flink å spis varierte grønnsaker til hvert måltid ( du trenger all næringen fra grønnsaker) , drikk masse vann og ikke vær redd for å bruke fett.
Dette kommer til å gå bra vettu

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:15   #8
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Da kommer jeg jo til å gå i svima noen dager da
Så det er greit om jeg tar disse tilskuddene?
Joda, går nok bra :-p dør jo ikke av dette

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:30   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Så lenge de er kjøpt på helsekost så funker de sikkert like godt altså! Poenget med ketolysetablettene er at de er sammensatt til kuren.

Har du kjøpt boka? Å lese den er en god støtte i starten, der står det aller meste du lurer på.

Hvor ille du føler deg i overgangen fra karbo/blandingsforbrenning til fettforbrenning avhenger av flere ting, om hvordan du spiste før f.eks. Det er individuelt hvor lenge det varer, men ta tilskuddene dine, og følg ellers Gerds råd om grønnsaker og vann (om du klarer å få i deg et minimum på 2-2,5 liter jevnt i løpet av dagen) så vil det hjelpe mye

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 23:55   #10
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Ok :-)

Har alltid spist mye karbohydrater Er kanskje derfor det føltes så ille? Nei, nå når jeg kommer i ketose igjen skal jeg bare la det gå sin gang :-)

Tuuuuuuuusen takk for at dere tar dere tid å svare meg

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:00   #11
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Er ikke 17.5 lavt i BMI??

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:39   #12
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Ikke for meg! Er kraftig bygd og endel mage som skal bort! Er forkjell på alle sin kropp

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 01:11   #13
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Jeg tror nok at 17 i BMI er lite uansett.

Råder deg ihvertfall til å gå denne vektreduksjonsveien i samråd med en lege.

lykke til

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 01:20   #14
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Er ikke det! Kan jeg sende priv bilde til dem som ønsker å se det?
Om jeg kan, så trenger jeg veiledning hvordan For jeg er ikke liten, bruker 38 i klær, kun få i 36.
Synd at noen skal tro det uten og ha sett person

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 01:27   #15
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

jeg sier det ikke for å være ufin altså, men skal ikke bry meg mer.

ønsker deg bare godt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 01:41   #16
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Tusen takk
Men syntes bare det er feil av andre å dømme uten og egenlig vite hvofor

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 01:44   #17
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

jeg har ikke dømt, jeg har sagt jeg TROR uansett det er lite, derfor tenkte jeg at du kunne ha behov for oppfølging av lege for en lege vil jo helt sikkert vite hva som er bra for deg og passe for deg,

det er ikke så lett for andre på ett forum å dømme, men vi kan komme med velmenende råd

det er hva dette er ment som

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 01:58   #18
Hønemor
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 21
Hønemor er på en erverdig vei

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg har ikke dømt, jeg har sagt jeg TROR uansett det er lite, derfor tenkte jeg at du kunne ha behov for oppfølging av lege for en lege vil jo helt sikkert vite hva som er bra for deg og passe for deg,

det er ikke så lett for andre på ett forum å dømme, men vi kan komme med velmenende råd

det er hva dette er ment som

Lytter godt til dere som kommer med det :-))
Er veldig glad for å få råd :-p De tar jeg med meg :-) Liker ikke legen min, så går dit minst mulig Er legesekretær selv, så kan litt da, men selfølgelig så kan kke jeg finne ut *sånnhvasomerbest*

Takk for svar

__________________


Hønemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 08:23   #19
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg har ikke dømt, jeg har sagt jeg TROR uansett det er lite, derfor tenkte jeg at du kunne ha behov for oppfølging av lege for en lege vil jo helt sikkert vite hva som er bra for deg og passe for deg,

det er ikke så lett for andre på ett forum å dømme, men vi kan komme med velmenende råd

det er hva dette er ment som

Jeg er enig med Distrea. Jeg ville anbefalt deg å kontakte lege for evnt vektreduksjon, for en BMI på 17 er jo meget lite. Kanskje det er derfor du ble sårlig også, fordi kroppen ikke har noe fett å forbrenne?

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 08:34   #20
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose



kan bare si meg enig med de andre....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 11:17   #21
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Opprinnelig lagt inn av Hønemor, her.

Lytter godt til dere som kommer med det :-))
Er veldig glad for å få råd :-p De tar jeg med meg :-) Liker ikke legen min, så går dit minst mulig Er legesekretær selv, så kan litt da, men selfølgelig så kan kke jeg finne ut *sånnhvasomerbest*

Takk for svar

Når man går ned i vekt ved hjelp av ketose så forbrenner man det fettet man har på kroppen. Når man har BMI under normalnivået så er det ikke noe fett å forbrenne. Du kan faktisk oppleve at du vil legge på deg om kroppen mener at den er undervektig eller at den ikke trenger å gå ned i vekt.

Det er ikke sikkert at kroppen din vil spille på lag med deg i dette tilfellet.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 11:41   #22
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Huff, oii, føler meg dårlig i ketose :-(

Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.

Er ikke 17.5 lavt i BMI??

Opprinnelig lagt inn av Hønemor, her.

Ikke for meg! Er kraftig bygd og endel mage som skal bort! Er forkjell på alle sin kropp


jeg mente ikke å være frekk! Beklager hvis du følte det slik, jeg skal ikke snakke for høyt, for jeg har og lav BMI som mål, men litt høyere enn deg da

Jeg legger meg ikke bort i om du jobber sammen med legen heller, jeg har ikke snakket med min om dette, så det bryr jeg meg ikke om.

Du kjenner din kropp, og vet hva du vil.
Så jeg ønsker bare lykke til

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 12:23   #23
Anina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 45
Innlegg: 22
Anina er på en erverdig vei

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Kjære Hønemor!

En BMI på 17,5 er for lavt. En ung frisk jente skal ikke ha en BMI under 18,5 (da helst nærmere 19). Er BMI under det kan du ikke forvente at kroppen vil fungere som normalt. Det er viktig å ha en viss vekt for å opprettholdt hormonbalansen i kroppen slik at du får en jevn menstruasjon og ikke utvikler benskjørhet. Det skal også sies at BMI kanskje ikke er den beste måten å måle overvekt på. Muskler veier som kjent mer enn fett. Dersom du har "endel mage som skal bort" bør du kanskje trene og heller fokusere på å få sterkere muskler. Fettet forbrenner og du sitter igjen med mer muskler men samme BMI. Håper du forstod dette.

Lykke til videre!

Anina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 17:00   #24
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Jeg har selv gått på ketolysekuren siden forrige tirsdag og føler meg akkurat like ille. Er i ketose og tror jeg spiser ganske rett. Masse varierte grønnsaker og drikker masse vann. Likevel går jeg rundt og følermeg fyllesjuk. Svimmel, tomsete, hjertebank og urolighet. Regner med at det er forbigående

medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 01:29   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Huff, jeg føler meg dårlig i ketose

Opprinnelig lagt inn av Hønemor, her.

For jeg er ikke liten, bruker 38 i klær, kun få i 36.

Ehm, unnskyld meg. Jeg bruker en til to str større klær enn deg, og jeg er IKKE overvektig. Jeg vet ikke helt hva du vil fram til, for dette er størrelser for normalt slanke personer!!

Men uansett om man er slank eller ikke, så er lavkarbo sunt for de aller fleste. Men ketogene dietter er primært anbefalt for folk som skal ned minimum ti til femten kg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
Om utroskap AnnaV Generell diskusjon 42 14-02-08 12:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no