Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fast-food

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-08, 18:50   #1
Ludviginne
Juniormedlem
 
Ludviginne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 46
Ludviginne er på en erverdig vei

Fast-food

I dag har jeg vært på kurs, og det har gått i et. Da jeg kjørte hjem (ca 1 times kjøring) kjente jeg hvor sulten jeg var, og det ble selvsagt bare verre og verre. Begynte å bli svimmel, og hadde jeg ikke vært på kur, ville nok en hamburger blitt slukt. Men det kan jeg jo ikke spise. Til slutt måtte jeg bare stoppe og kjøpe meg baconsvor og pepsi max. Hva gjør dere i slike tilfeller? Er det evt noe vi kan spise?

__________________
Ludviginne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:01   #2
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Fast-food

Hamburger med ost, uten brød og ketsjup (men gjerne med majo) er HELT LOV. Løvbiff har mange steder. Og lov, skipp dressingen. Vet ikke om MacD har salater hjemme, om de har det, jeg spiser ofte den med grilla kylling og majo isteden for salatdressing, gubben skulle spise der forleden, han bestilte det samme, samt en dobbel cheeseburger (uten dressing) og delte den oppi salaten, kasta bollen, ba om ekstra majo. Amnamnamnam...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:49   #3
0,1 tonn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 51
Innlegg: 12
0,1 tonn er ny på veien

Sv: Fast-food

Du kan kjøpe ei pølse (f.eks baconpølse) uten brød.
Varme kyllinglår på et bra supermarked er også ypperlig

0,1 tonn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Skaldeman Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 20:37   #4
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Fast-food

Jeg kjøper ofte en pakke med ferdig oppskjært ost og en pakke skinke. Ruller sammen en bit av hver Deilig snacs når det kan bli for lenge å vente på mat når man er ute å farter.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:50   #5
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fast-food

Opprinnelig lagt inn av 0,1 tonn, her.

Du kan kjøpe ei pølse (f.eks baconpølse) uten brød.
Varme kyllinglår på et bra supermarked er også ypperlig

Kan man spise baconpølser som er kjøpt på f.eks bensinstasjoner? Eller vanlig hamburger (uten brød)?? Trodde det var en del av fy-siden...

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 09:01   #6
Tittentei
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Alder: 53
Innlegg: 749
Tittentei har en fantastisk aura rundt segTittentei har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fast-food

De første månedene turte jeg ikke spise noe. Men nå i det siste så best. jeg løvsteik med salat uten brød, tar meg en ostepølse med bacon uten brød. Har også vært på Burger King med ungene og da spiste jeg en Fedon burger. Vet ikke om dette er "lov", men det har ihvertfall gått bra, sikkert fordi det har vært så sjelden

__________________


Tittentei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 13:13   #7
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fast-food

Det kan jo være greit å vite at/om det er ok å spise slikt hvis en ikke har tilgang til annen mat. Jeg har tydd til Atkinsbar når jeg har vært på tur og ikke rekker å spise. Og skal jeg bli mett, må jeg nesten spise hele, men da blir jeg til gjengjeld kvalm Den blir så mektig synes jeg. Tror jeg heller hadde foretrukket å spise en eller annen pølsevariant.....så lenge det er "lovlig" mat da

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 13:27   #8
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Fast-food

Jeg har også en Atkinsbar liggende i veska, synes den metter for en stund. Men det har bare skjedd et par ganger at jeg har måtte ty til den. Når vi skulle ut på langtur forleden, puttet jeg noen nøtter i en liten boks, kriseløsning det også. Ellers synes jeg at masse drikke metter nok for en stund, men nå sliter jeg litt også med å spise ofte nok, da jeg sjelden er sulten på dette kostholdet..

Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 15:56   #9
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Fast-food

Hei
Shell har mange steder en salatbar!!! Eller ferdigsalater, der man må skyve litt av innholdet til siden. Burger uten brød og baconpølse ditto vil gi ca 10 gram KH, så da må man spare litt ekstra på kh den dag, eller ta en kort, litt intens trimøkt (ikkke så mye man blir utmattet) det forbrenner litt KH: slik forblir man i ketose.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 16:31   #10
Selma
Medlem
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Harstad
Innlegg: 246
Selma har en fantastisk aura rundt segSelma har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Fast-food

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Shell har mange steder en salatbar!!! Eller ferdigsalater, der man må skyve litt av innholdet til siden. Burger uten brød og baconpølse ditto vil gi ca 10 gram KH, så da må man spare litt ekstra på kh den dag, eller ta en kort, litt intens trimøkt (ikkke så mye man blir utmattet) det forbrenner litt KH: slik forblir man i ketose.
Vennlig Hilsen
Torkil

Som oftest når jeg er på tur, så rekker jeg ikke spise så mye uansett, så da blir det automatisk lite karber Det blir som oftest frokost og evt. kvelds. Tror alle dager jeg er på tur, så blir jeg liggende laaaaangt under 15 g. Så da jeg kanskje stappe i meg en baconpølse eller burger uten ALT for dårlig samvittighet

__________________
Hilsen Selma
Klar for kamp
Selma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbohydrater - Flytende vs fast føde. Changes Lavkarbo generelt 17 07-03-07 19:20
Står litt fast her... Nuppa Spørsmål og svar 14 07-11-06 22:10
Nds Probiotic JEDI Kosttilskudd 5 16-05-06 11:51
4everlivings food and exercise diary 4everliving Åpne dagbøker 14 13-07-05 22:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no