Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarboutviklingen

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-04-13, 20:27   #1
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Lavkarboutviklingen

For 3 år siden startet jeg med lavkarbo.. Da var det ketogent, med fokus på kjøtt, fett og grønnsaker under jorden - som hovedregel. Jeg lagde også knekkebrød av frø, ja tilogmed litt havregryn i, men det var bare for å ha noe å legge mye pålegg på. Jeg spiste tre måltider om dagen, og det var nok. Siste måltid var en skål med 100 gr fløte og 50 gr bringebær, med noen dråper vaniljeessens.. Middagen bestod av kjøtt, fløtesaus og blomkål/brokkoli. Jeg var hardnakka og konsekvent med alt jeg tok inn, og det gav utrolige resultater. Jeg kan ikke huske at jeg var særlig sulten, kanskje litt i starten under tilvenningen..

Dette er bare 3 år siden, og før jeg opplevde stormen i media om lavkarbo. Før alle lavkarbo-bloggene, kokosmel og sukrin skjøt fart. Joda, det var sikkert på markedet, men det var ikke så fokuset på det.. jeg synes å huske at fokuset var et annet den tiden, også her på forumet. Etterhvert som mediene satte fokus på dette kostholdet, så følte jeg det var som en eksplosjon av nye blogger, oppskrifter og matvarer.
Jeg elsker de delikate lavkarbo-bloggene, som bugner av inspirerende oppskrifter og bilder, men jeg merker også at det tar fokuset mitt tilbake til den matvanen jeg hadde før.. Nå handler det ikke lenger om "kjøtt og flesk", nå handler det om å skape etterligninger til den "forbudte" maten.. den maten og matvanen som verken kroppen eller hodet mitt tåler.. Jeg tåler virkelig ikke søtstoffer, verken stevia, sukrin eller andre.. det gir søtsuget tilbake, og jeg tenker bare på mat og kaker.. Det var jo kakene jeg måtte bort ifra for 3 år siden. Jeg har siste året utviklet en spiseforstyrrelse, som ikke dekker noe som helst annet enn en trang der og da.. jada, det er fortsatt lavkarbo, jeg tenker på tennene.. men jeg nå må kvitte meg med kaloriene som jeg får gjennom disse kakene. Tankegangen min er ikke bra for tiden, og jeg vil så inderlig tilbake til da jeg ene og alene tenkte hva som er godt for kroppen og helsa mi, og ikke hva "det som sitter mellom øra" vil ha.

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 20:50   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen..

Jeg var ikke her da, men jeg er enig med deg i at for min del også så må min lavkarbo være 99% hverdagsmat av den typen du beskriver - og godsakene spares til virkelig anledninger. Det er det jeg har best av, og som virker best.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:13   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboutviklingen..

Jeg betrakter min interesse for snop-bakst som en bølge. Jeg er forbi den nå. Mat er det som er virkelig digg og tilfredsstillende. Nam Jeg er lei av bloggene om mat og bakst. Ute av syne ute av sinn.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:17   #4
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboutviklingen..

Jeg håper å komme til det punktet, Yrla

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:33   #5
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarboutviklingen..

Jeg tror egentlig det er et feilinntrykk man lett kan få av blogger, bøker og helsekost, fordi "lavkarbobakst" og "lavkarbosøtt" ikke er noe man finner andre steder. Middager, omeletter og salater finner man jo hvor som helst, så selv om det er det de fleste av oss spiser mesteparten av tiden, så er det ikke nødvendigvis det man finner oftest i forbindelse med lavkarbo.

Noen ganger, nei, ofte, så savner jeg å finne oppskrifter på vanlige, enkle, smakfulle lavkarbomiddager. Jeg vet fortsatt egentlig ikke helt hvordan man lager en skikkelig god omelett. Folk har lett for å glemme å snakke om hverdagsmaten, selv om det fortsatt er, vel, hverdagsmaten vår. *håperdetgamening*

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg

Sist redigert av Ziltoidia : 08-04-13 kl 21:46.
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:44   #6
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboutviklingen..

Ja, absolutt, Ziltodita.. er hverdagsmaten jeg vil tilbake til.. og trenger ny inspirasjon til.. Mat som gjør meg mett, samtidig som den er fullt ut nyttig mtp på næring, og som jeg ikke trenger å frykte for å legge på meg av.. Bruker enormt med penger på matvarer som skal erstatte gamle vaner.. DA blir dyrt å leve lavkarbo.

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 21:51   #7
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen..

Til kvelds laget mannen laksesalat:
Litt mango eller ananas i biter, stekt sopp, paprika i biter, vårløk i ringer og salatblader - og tynne skiver salmalaks. Server med soyasaus og - om ønsket - ingefærskiver. Nydelig.
Godt - og lavkarbo.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 22:24   #8
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarboutviklingen..

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Til kvelds laget mannen laksesalat:
Litt mango eller ananas i biter, stekt sopp, paprika i biter, vårløk i ringer og salatblader - og tynne skiver salmalaks. Server med soyasaus og - om ønsket - ingefærskiver. Nydelig.
Godt - og lavkarbo.

Ah, send han hit, så kan mannen min lage pølse og pommes frites til deg. Herreminhatt - det er det som fort serveres her når jeg ikke står for middagen.

Jeg har også skapet fullt av alle mulige "meltyper", sukrin, stevia, tagatose (noen som vil ha - jeg liker den ikke), for ikke å snakke om all supermaten. Alt for å kunne hive meg rundt og lage noe fra en fancy oppskrift i tilfelle jeg får lyst. Det skal ikke stå på mangel på en ingrediens her nei. Men det er grenser for hvor ofte jeg faktisk tar det steget at jeg lager noe utover den enkle hverdagsmaten. I tillegg har jeg skapet fullt av kosttilskudd som jeg ikke klarer å putte i meg så de varer riktig så lenge...
Men er så enig med de over her: Gi meg næringsrik hverdagsmat og kroppen er fornøyd og fyser ikke på andre ting i like stor grad.

Det går jo litt i bølger her også. Noen ganger skal det være enkelt. Andre ganger lar jeg meg inspirere og baker noe eller lager noe snacks ala lavkarbo. Man har i det minste valgmuligheter så det holder... Jeg er nå faktisk glad for at det har kommet søtstoffer som er hakket mer naturlige enn det som var tilgjengelig for noen år tilbake.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 22:32   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen..

Jeg har vært lavkarbo-er siden 2004.... DA var det andre tider!

Men ang alle kake og godiserstatningene det bugner av: Spiser folk virkelig så mye kaker o.l på "normal" kost? I såfall har de kanskje et poeng de som sier det bare er å spise mindre...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 22:37   #10
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarboutviklingen..

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har vært lavkarbo-er siden 2004.... DA var det andre tider!

Men ang alle kake og godiserstatningene det bugner av: Spiser folk virkelig så mye kaker o.l på "normal" kost? I såfall har de kanskje et poeng de som sier det bare er å spise mindre...

Jeg gikk skikkelig inn for LCHF'ish januar 2005. Inspirert av Skaldemann og Bedre Uten Brød-boka.
Det gikk i egg, kjøtt, grønnsaker fra over bakken, rikelig med fett, fete oster i perioder. En sjelden gang ostemandelmuffins. Bakte knapt noe innen lavkarbo. Jeg lå jevnt fem kilo lavere enn jeg er i dag tipper jeg - holdt det til jeg ble gravid med nummer tre våren 2007... Så ja - helt andre tider for meg også da..

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 23:38   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Nja. Jeg har vært medlem her i sju år, og synes alltid det har vært et visst fokus på erstatningsmat, være det seg brød, kaker eller dessert, selv om utvalget av ingredienser er både større og lettere å få tak i nå. Jeg har hatt noen sånne bølger med prøveperioder, men går fort lei. Jeg tror det har mer med hva man selv oppsøker å gjøre. Selv er jeg mest opptatt av ren mat, og dermed er det hva jeg søker etter både her inne og på interveven for øvrig. Som Ziltoida sier er jo vår hverdagsmat til forveksling lik alle andres hverdagsmat på mange måter, og jeg har sjelden "lavkarbo" i søkefeltet når jeg leter etter oppskrifter på nettet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 07:32   #12
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Faktisk - det som førte meg hit var søk etter "lavkarbo" - men da for å finne glutenfri erstatningsmat... fordi jeg hadde fått med meg at man ikke skulle ha mel på lavkarbo.
Vi bruker vel lite oppskrifter sånn generelt til hverdagsmaten siden det bare er å kutte stivelsen og legge til mer grønnsaker og sortere litt i sausen... så "oppskriftsbildet" av lavkarbo er vel skjevt og "kakefokusert" i forhold til det reelle "matbildet" av lavkarbo kanskje? (Hører at jeg gjentar det andre kloke hoder har sagt her. )

Og så bør vi vel kanskje bidra til å fokusere mer på maten selv? Bruk middag/lunchtrådene aktivt og legge ut når vi spiser noe ekstra spennende hverdagsmat?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 08:45   #13
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboutviklingen

Ja, det handler jo om hva vi søker etter.. Men søker man etter middag på lavkarbobloggene, så er der definitivt overvelt av kaker og snop.. Er jo sikkert det som er enklest/gøyest å forske på... Jeg sier ikke at det ikke finnes hverdagsmat, men det blir bare vansklig å sile ut blant alle deilige kaker;-) og jeg elsker selv å bake! Kanskje jeg skal stArte middagsblogg? Fri søtsone! ;-)

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:05   #14
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Jeg tror det kanskje handler aller mest om at kaker/bakst er ekstremt populært å blogge om, helt uavhengig av om kakene er laget av hvete eller ei. Delikate bilder av svulmende bakverk og pastellfargede kremklatter osv. Mine trauste nakkekoteletter er det mindre morsomt å avfotografere og fortelle om, hehe.

For meg er det også litt sånn at så lenge en matbit har riktig næringsinnhold og jeg vet hva den er laget av, så er den mat, uavhengig av smaken. Om jeg får presentert en matbit laget av egg, kokosfett og mandler, for eksempel, så er jeg ikke så nøye på om det også er stevia eller sukrin involvert. Et måltid er det, uansett...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:23   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Jeg husker også det har vært et sånt fokus så lenge jeg har vært her, til en viss grad, ihvertfall. Men da jeg startet i 2007 begrenset det seg kanskje til 2-3 forskjellige "kokker", som hadde rene gudestempel her inne, pga sine fantastiske erstatningsoppskrifter.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:33   #16
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nja. Jeg har vært medlem her i sju år, og synes alltid det har vært et visst fokus på erstatningsmat, være det seg brød, kaker eller dessert, selv om utvalget av ingredienser er både større og lettere å få tak i nå. Jeg har hatt noen sånne bølger med prøveperioder, men går fort lei. Jeg tror det har mer med hva man selv oppsøker å gjøre. Selv er jeg mest opptatt av ren mat, og dermed er det hva jeg søker etter både her inne og på interveven for øvrig. Som Ziltoida sier er jo vår hverdagsmat til forveksling lik alle andres hverdagsmat på mange måter, og jeg har sjelden "lavkarbo" i søkefeltet når jeg leter etter oppskrifter på nettet.

Det er jeg enig i, men jeg tror også at fler lever lavkarbo nå også fordi det finnes så mye erstatning for godsaker. Ikke bare at lavkarbo har fått mer oppmerksomhet, men at fler ser at dette kan de gjennomføre fordi de ikke må forsake så mye som før alle godsaker ble lettere å lage og sære ingredienser ble lett tilgjengelig.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:37   #17
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarboutviklingen

Jeg bare tenker/ og mener at søtt hører ikke til i hverdagsmaten, ihvertfall ikke for min sin del.. Da blir det liksom ikke noe å se frem til på "lørdagen"..

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:39   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Jeg er ikke noe fan av søtt jeg heller. Bare høykarbo.

Synes søtfokuset har lagt seg litt jeg, egentlig. Var en periode det var helt ekstremt, men det kan være at jeg er blitt vant til det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-13, 09:45   #19
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarboutviklingen

Hva med å prøve å ta et par Nille-uker( Atkins induksjon, strikte regler i to uker) og se om det hjelper for snu hodet litt?

Jeg synes forøvrig lavkarbobloggene florerer av masse deilig mat, lchf bloggen inneholder mye god hverdagsmat, samme med Lena Beatrice sin( nesten blottet for søtsaker), d svensnke bloggene bannlyser jo nesten søtt på lchf...

Jeg har vært der du er, spist lavkarbokaker og desserter hver dag, men slike perioder gir seg de og.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no