Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

ferdigposer brødmix eventuelt ferdigbrød i butikk?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-09-17, 00:39   #1
maraxion
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2017
Innlegg: 1
maraxion er på en erverdig vei

ferdigposer brødmix eventuelt ferdigbrød i butikk?

Heisan.
ikke noen stor baker og tror neppe jeg blir det heller. Men skulle gjerne hatt noe enkelt å spise 1-2 skiver av hver morgen som kunne kjøpes ferdig.

Ser det er flere brødmixer blant annet møllerens lavkarbobrød(15g/100g), toro grov brøblanding(9,5g/100g), sunnere fiberbrød mix(3g/100g) samt ica/rimi ferdige lavkarbobrød (6,7g/100g)(hvis det brødet finnes lenger nå som rimi og ica er borte). Ellers snakker enkelte om polarbrød og knekkebrød.(usikker på mengde karbo)

Men er det noen av disse ferdigsakene som kan anbefales på smak? Spessielt disse ferdigposene og lignende, er det noen av disse brødene som smaker "godt" og som ikke føles som om kjeven går ut av ledd før skiva er svelget?

maraxion er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-09-17, 13:14   #2
chili
Seniormedlem
 
chili sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 51
Innlegg: 1.730
chili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjentchili begynner å bli godt kjent

Sv: ferdigposer brødmix eventuelt ferdigbrød i butikk?

Du kan jo begynne med et ferdigbakt lavkarbobrød fra butikken, hvis du er helt fersk på lavkarbo, og ikke helt proff på baking?

__________________
Just keep swimming
chili er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Optimal Ernæring/Fedon Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vær så snill å gi meg tips på hva jeg eventuelt gjør feil... Ejnot123 Lavkarbo generelt 5 02-05-17 18:20
Hvilket ferdigbrød anbefaler du? SineK Spørsmål om matvarer og oppskrifter 13 16-08-12 15:29
Cloetta sukkerfrie melkesjokolade ... Den forsvinner fra butikk etter butikk FrkMarge Spørsmål om matvarer og oppskrifter 19 17-06-12 17:21
Ingers lavkarbo brødmix fra Low Carb Selection kitekatt Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 18-03-12 21:31
Hvilke prøver er det jeg eventuelt ber legen om å ta? wollafruen Lavkarbo generelt 1 25-02-10 11:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no