Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 31-01-10, 16:54   #1176
Frk.Sofie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 63
Frk.Sofie er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er ny her og har trålet forumet i flere dager..masse informasjon men jeg sitter igjen med et par spørsmål. (Sorry men send meg gjerne til tråder som er opprettet før for jeg regner med at flere har spurt før meg. Jeg har ikke funnet svar på dette ennå men..)

Jeg har akkurat startet på Ketolysekuren (3 dagen i dag og fult utslag på sticks'n) og drikker et par glass 7up light eller pepsi max om dagen, er det noen grunn til at jeg bør kutte ut det? I tillegg drikker jeg 2 liter vann.

Jeg skal lage hjemmelaget is i morgen og lurer på om det er greit å bruke frøene fra en vaniljestang? (Fant en oppskrift i en tråd her så jeg regner med at jeg kan bruke det)

Takk for svar

__________________


Frk.Sofie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-01-10, 16:55   #1177
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

I gamle leiligheter kan man banne på at den kontakten utenfor badet ikke er jordet.

Det blir derimot DU, når du står på gulvet i vann rundt føttene og blir grillet av den lille søte portable varmeovnen.


I know, men poenget her var å fjerne ovnen når man dusjer, at
den kun står der inne for å gi varme, med døra på gløtt pga ledningen
som går ut på gangen... Dèt må vel kunne gå?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 31-01-10, 16:56   #1178
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, ok Lava

I rest my case.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil
Gammel 31-01-10, 16:59   #1179
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frk.Sofie, her.

Jeg er ny her og har trålet forumet i flere dager..masse informasjon men jeg sitter igjen med et par spørsmål. (Sorry men send meg gjerne til tråder som er opprettet før for jeg regner med at flere har spurt før meg. Jeg har ikke funnet svar på dette ennå men..)

Jeg har akkurat startet på Ketolysekuren (3 dagen i dag og fult utslag på sticks'n) og drikker et par glass 7up light eller pepsi max om dagen, er det noen grunn til at jeg bør kutte ut det? I tillegg drikker jeg 2 liter vann.

Jeg skal lage hjemmelaget is i morgen og lurer på om det er greit å bruke frøene fra en vaniljestang? (Fant en oppskrift i en tråd her så jeg regner med at jeg kan bruke det)

Takk for svar

Vaniljefrø er helt lekkert og så lenge brusen ikke gir deg økt/opprettholder sukkersug eller stopper vektnedgangen er det bare å drikke i vei.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-01-10, 16:59   #1180
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frk.Sofie, her.

Jeg er ny her og har trålet forumet i flere dager..masse informasjon men jeg sitter igjen med et par spørsmål. (Sorry men send meg gjerne til tråder som er opprettet før for jeg regner med at flere har spurt før meg. Jeg har ikke funnet svar på dette ennå men..)

Jeg har akkurat startet på Ketolysekuren (3 dagen i dag og fult utslag på sticks'n) og drikker et par glass 7up light eller pepsi max om dagen, er det noen grunn til at jeg bør kutte ut det? I tillegg drikker jeg 2 liter vann.

Jeg skal lage hjemmelaget is i morgen og lurer på om det er greit å bruke frøene fra en vaniljestang? (Fant en oppskrift i en tråd her så jeg regner med at jeg kan bruke det)

Takk for svar

Vel - det beste er å klare seg uten kunstig søtning (brus) da dette trigger søtbehovet ditt. Erstatt med vann heller.....
Kunstig søtning kan være en partystopper som kan bremse vektnedgangen din.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-01-10, 17:01   #1181
Frk.Sofie
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 63
Frk.Sofie er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk for svar

__________________


Frk.Sofie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-01-10, 17:08   #1182
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om jeg skal lage Nannah-vafler? Og bare ta av litt røre uten sukrin til meg selv.... Er det egentlig noe å lure på?
Lurer også veldig på om sambo merker forskjell om jeg ikke sier det er lavkarbo-utgave

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 31-01-10, 17:55   #1183
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tenker på det jeg også, å sette en bitteliten stråleovn på badet og bare ta den ut når jeg skal dusje. Er ikke noen støpsler i gangen, men kjøkkenet er jo vegg i vegg med badet, og der er det det. Er en liten glipe mellom karmen og badedøra, så helt uproblematisk å lukke døra med ledning.
Ja, forresten er alle kontaktene i veggene her er jorda

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 18:01   #1184
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

-Hva varmer mest og tar minst strøm av oljefyrovn og panelovn?

Hva med en gassovn?? Den varmer sabla fort og er billig! Selve ovnen koster ca 700 kr i innkjøp. En 7 kg gassbeholder MED gass får du for ca 1000 kr.

Beholderen varte hos meg i ca 2 måneder.. Påfylling av gass koster ca 300 kr.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-01-10, 18:14   #1185
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg kan jo ikke ha gassovn! Før det første kan jeg ikke gå fra den, for det andre er den stor, for det tredje, hvordan skal jeg frakte tønner med gass hit når jeg ikke har bil? Takk for forslaget, men det er ikke noe alternativ

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 19:16   #1186
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har lest mange steder her inne at folk blir advart mot meieriprodukter, at disse kan være partystoppere. Gjelder det alle meieriprod.? Bør man ikke ha hverken fløte, rømme, CC eller ost dersom vekta stagnerer?
Har innsett at jeg må kutte ut cola zero og nøtter, har vært litt for løssluppen med det i det siste... Men akkurat det med de meieriproduktene er jeg litt mer usikker på å gi slipp på, for hvordan skal jeg da få i meg nok fett...? Noen ideer?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 31-01-10, 19:42   #1187
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om noen gidder å stikke og kjøpe paracet til meg, og med det samme brygge noe kaffe og mekke noe mat?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 20:32   #1188
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av agurken, her.

Har lest mange steder her inne at folk blir advart mot meieriprodukter, at disse kan være partystoppere. Gjelder det alle meieriprod.? Bør man ikke ha hverken fløte, rømme, CC eller ost dersom vekta stagnerer?
Har innsett at jeg må kutte ut cola zero og nøtter, har vært litt for løssluppen med det i det siste... Men akkurat det med de meieriproduktene er jeg litt mer usikker på å gi slipp på, for hvordan skal jeg da få i meg nok fett...? Noen ideer?

Dette gjelder ikke smør så det kan du spise mye av! Uten meieriprodukter kan du få tilført fett via Cocosa! Og ved å spise mer fet mat; fet fisk og kjøtt, avokado, kanskje litt mindre nøtter......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-01-10, 21:09   #1189
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen tanker om denne?
Står at den kan plasseres på badet takket være beskyttelse mot varmesprut, men uansett er den jo ganske liten, og enkel å bare sette utenfor døren når jeg skal dusje

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 21:12   #1190
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Noen tanker om denne?
Står at den kan plasseres på badet takket være beskyttelse mot varmesprut, men uansett er den jo ganske liten, og enkel å bare sette utenfor døren når jeg skal dusje

Den ser jo knallsnop ut! Men jeg tror vi sier VANNSPRUT (ser for meg et privat lite vulkanutbrudd... )

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-01-10, 21:21   #1191
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Eeeelsker pixmania, de har så mye lekre gadgets og dingsebumser..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 31-01-10, 21:25   #1192
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Den ser jo knallsnop ut! Men jeg tror vi sier VANNSPRUT (ser for meg et privat lite vulkanutbrudd... )

Eller denne? Den er enda billigere, hvilket jo er et lite møst for meg akkurat nå
Og, det er jo tross alt bare snakk om et bad som er, etter å nettopp ha målt det 1,15 x 1,15 m ...! Haha, ja! Jeg tullernte!
Men jeg skal sette opp dusjstang og forheng, altså. Orker ikke å ha vått bad hver gang jeg har dusja.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 21:29   #1193
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hipp som happ, de har jo samme wattstyrke, men den første var litt finere utseendemessig, synes jeg. Selv om DeLonghi er det eneste av merkene jeg noensinne har hørt om..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 31-01-10, 21:29   #1194
Timona
Medlem
 
Timona sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 245
Timona er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hørfrøolie på dansk, er det samme som linfrøolje? Er det noen her som tar linfrøolje som tilskudd?

Timona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 31-01-10, 21:29   #1195
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Eller denne? Den er enda billigere, hvilket jo er et lite møst for meg akkurat nå
Og, det er jo tross alt bare snakk om et bad som er, etter å nettopp ha målt det 1,15 x 1,15 m ...! Haha, ja! Jeg tullernte!
Men jeg skal sette opp dusjstang og forheng, altså. Orker ikke å ha vått bad hver gang jeg har dusja.

JEG ville ha valgt den siste. Kjent merke og billigere.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 31-01-10, 21:37   #1196
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Se der, jeg syntes den siste var finere, ikke at det spiller så veldig stor rolle, da jeg generelt synes stort sett alt av plast, og særlig hvit plast er superstygt .
Men er det hipp som happ så kjører jeg på med den lille. Egentlig like greit å bruke to hundre spenn på en vifteovn som jeg bare kan sette i gangen når jeg dusjer enn å drasse elektriker hit, liksom

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 31-01-10, 21:51   #1197
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

men ikke la den stå på når du ikke er hjemme ,,kan bli vannlekasje på badet ,og vann og strøm er ikke bra

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
Gammel 31-01-10, 22:32   #1198
Kremtoppen
Medlem
 
Kremtoppen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vest-Agder
Innlegg: 52
Kremtoppen er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det blir no ubehagelig lukt med en sånn gassovn?

Kremtoppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP/maks 60 karber
Gammel 01-02-10, 10:20   #1199
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kremtoppen, her.

Jeg lurer på om det blir no ubehagelig lukt med en sånn gassovn?

Mener du en gasskomfyr??
Det blir det ikke noe lukt av, nei.
Vel, det lukter litt i det du skrur på gassen. Ellers syntes jeg at det ble mye fuktighet på kjøkkenet hvis jeg hadde noe på langtidskoking. (Vi hadde gasskomfyr i tre år. Stekovnen var elektrisk, så det kan jeg ikke noe om.)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 01-02-10, 10:48   #1200
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Timona, her.

Hørfrøolie på dansk, er det samme som linfrøolje? Er det noen her som tar linfrøolje som tilskudd?

Ja, det er det sammen Bruker bare linfrø når jeg baker et eller annet jeg da Men det skal jo være bra for å få fart på magen

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 8 (0 medlemmer 8 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no