Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Fibrex

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-11, 19:07   #1
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Fibrex

Jeg kom over noe som heter fibrex. Mente å huske at det er noe bra, så jeg kjøpte en pakke. Har googla på fibrex her inne, men finner ikke oppskrifter med det. Vet at en kan søke på avansert søk og oppskrifter, men jeg er for blond til å få til noe slikt så lurte på om noen kunne nevne noen ting en har fibrex i, eller ev lære meg å bruke avansert søk

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 19:10   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Fibrex

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Jeg kom over noe som heter fibrex. Mente å huske at det er noe bra, så jeg kjøpte en pakke. Har googla på fibrex her inne, men finner ikke oppskrifter med det. Vet at en kan søke på avansert søk og oppskrifter, men jeg er for blond til å få til noe slikt så lurte på om noen kunne nevne noen ting en har fibrex i, eller ev lære meg å bruke avansert søk


Jeg bruker fibrex i brød, i yoghurt, i omelett etc etc. Det er jo rent fiber så det er bare å putte det inn i det du vil.

Sukkerroefiber er det samme som fibrex, søk på det så kanskje du blir klokere.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 10-07-11, 20:42   #3
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Fibrex

Jeg har også kjøpt fibrex, og har tenkt å prøve å lage disse: http://www.tv2.no/gmn/sjokoladekuler...r-3370867.html

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 23:47   #4
Holtappen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 82
Holtappen er på en erverdig vei

Sv: Fibrex

Jeg har lagt inn en herlig dessert som heter Rabarbra drøm, den er det fibrex i, nydelig ! Tips meg gjerne om du finner ut hvordan vi finner oppskrifter som hvor fibrex brukes i, er litt blond jeg og

Holtappen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fibrex og psyllium lucifine Ketolysekuren 4 20-05-11 22:21
Pofiber og Fibrex bærrgen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 12-04-11 08:32
fibrex ? ajn Lavkarbo generelt 1 08-10-05 00:50
Fibrex Daizy Lavkarbo generelt 5 05-09-05 20:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no