Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Jukseloff

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-06-11, 07:58   #276
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

[quote=e84;1107109]

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

De ble litt våte inni og falt mye sammen,ble tynne syns jeg,men smaken var god Lagde ny porsjon av full oppskrift men brukte 4 ts fiberhusk,funka fett det,men kaka ble litt tynnere enn med JBKM

synes du de ble bra med fiberhusk altså? jeg har prøvd to ganger nå i dag med fiberhusk, men da får jeg den ikke til. "brødet" ser for så vidt likt ut som når jeg bruker jbkm, men det smaker egg! Jeg var ute i går og har sååååå lyst på loff med cottage cheese og syltetøy på i dag I tillegg tenkte jeg denne loffen var fin til 17 mai frokosten. Ble jo såååå fantastisk de gangene jeg lagde den med jbkm

Aha, det er fordi jeg har brukt FiberHusk at jeg synes denne var likt oppsie, kanskje... Min smakte også nemlig bare egg/svamp.

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 08:34   #277
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av millah, her.

Hm, den falt litt sammen da den sto og kjølte, lurer på om jeg tok den ut for tidlig (høy form). Ble litt svampeaktig, men veldig god med smør og sukkerfritt syltetøy! Kommer helt sikkert til å lage dette igjen.

Det er bedre å smøre den utover bakepapir på en stekeplate enn å bruke form. Den skal være flat

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-07-11, 18:49   #278
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Herremin, jeg hadde helt glemt denne nydelige oppskriften

Løper å lager nå

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 14:13   #279
Christine
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 56
Christine er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Denne mååå eg bere prøve.
Syns nemleg det høyres for godt ut til å være sant

Christine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 20:51   #280
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Anette_l, her.

Prøvde denne oppskriften nå, og må si den var HEILT FANTASTISK !
Jeg har savnet noe som jeg kunne ha hjemmelaget jordbærsyltetøy på, og dennne klarte jeg ikke å la være å spise opp...

Jeg laget den i browniesform med bakepapir og da ble den ganske høy

Den er sikkert perfekt til bløtkake!


Jeg er ikke trådstarter, men det var jo faktisk nettopp som bløtkakebunn jeg fant opp denne oppskriften
(
Jeg kalte den for Pc-snuppas kakebunn )

Det var sommeren 2007 jeg laget den. Jeg ville dele den med alle her inne så vi kunne ha noe godt som minnet om bløtkakebunn UTEN nøtter, mange er jo allergiske eller lei nøtter.

Siden trådstarter glemte og fortelle hvor oppskriften opprinnelig kom fra så legger jeg ved linken til kakebunnen min her, mange kom med gode innspill som kan være nyttig og få med seg:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13315

Mulighetene er uendelige: Sjokoladekake, marsipankake, rullekake, muffins... You name it

Men som loff har jeg aldri testet den ut som, god ide.

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!

Sist redigert av Pc-snuppa : 01-12-11 kl 21:12. Årsak: Skriveleif
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 21:04   #281
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Mmmm... nå kan det bli skikkelig saker under rekene

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 17:19   #282
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Dytter opp denne jeg. Jeg har både brukt orginalen( til PC-snuppa, all ære til henne!!! ) til både bløtkake og smörgåstårta. Serverte som smörgåstårta i et selskap, og sa ikke at den var uten mel, og ingen hadde smakt så god smörgåstårta før. Og det er perfekt festmat for lavkarberen Fantastisk sommermat om man skal invitere på noe som kan stå i kjøleskapet en stundt, og samtidig både metter og ser godt ut.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 17:37   #283
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytter opp denne jeg. Jeg har både brukt orginalen( til PC-snuppa, all ære til henne!!! ) til både bløtkake og smörgåstårta. Serverte som smörgåstårta i et selskap, og sa ikke at den var uten mel, og ingen hadde smakt så god smörgåstårta før. Og det er perfekt festmat for lavkarberen Fantastisk sommermat om man skal invitere på noe som kan stå i kjøleskapet en stundt, og samtidig både metter og ser godt ut.

Har du noe oppskrift på smørbrødkaka? For jeg må innrømme at dette som loff ble helt feil for meg. Det ble som kakebunn med spekeskinke; merkelig. Men vil gjerne like! Så hvis du har tips tar jeg imot med stor takk.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 17:54   #284
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har du noe oppskrift på smørbrødkaka? For jeg må innrømme at dette som loff ble helt feil for meg. Det ble som kakebunn med spekeskinke; merkelig. Men vil gjerne like! Så hvis du har tips tar jeg imot med stor takk.

Lag 3 bunner uten søtt( jeg bruker ikke noe søtt).

Fyll 1: 125g kremost m/urter og 1 1/2dl vispet fløte røres sammen. Vend inn ca 300g skinke ( jeg pleier å hakke den i hakkebollen til stavmikseren), 1/2-1 hakket paprika og litt revet hvit ost( prøv deg frem, jeg husker ikke helt mengden).

Fyll 2: 1 1/2dl rømme el. creme fraiche og 1pk majones røres sammen. Ha i 3 hardkokte egg i biter, 1 avrent boks tunfisk og krydre med salt og pepper og gjerne litt sitron.

Toppen: 125g kremost med krydder og 1 1/2dl vispet fløte.

Legg på fyllene på hver sin bunn, legg på toppen og ha på toppingen. Pynt så med ønsket pynt, feks hakket isbergsalat( svenskene bruker ofte det på kanten rundt, dytt det på), påleggsskinke-ruller, paprika ringer, tomat, agurk, eggeskiver. Det er lurt å vente med å ha på pynt som kan bli slapp/vassen til like før servering. Toppen kan gjerne bugne av grønnsaker, egg osv.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 10:49   #285
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Jeg laget denne loffen i går, på fiberhusk for første gang. Og det synes jeg faktisk var mye bedre. Og jeg har brukt johannesbrødkjernemel i flere år.. Heretter blir det fiberhusk.

Men bruker dere virkelig søtt i dere som lager denne? Det høres en smule rart ut, hva er vitsen? Jeg pleier aldri å ha søtt i vanlig loff.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 11:45   #286
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Jeg laget denne loffen i går, på fiberhusk for første gang. Og det synes jeg faktisk var mye bedre. Og jeg har brukt johannesbrødkjernemel i flere år.. Heretter blir det fiberhusk.

Men bruker dere virkelig søtt i dere som lager denne? Det høres en smule rart ut, hva er vitsen? Jeg pleier aldri å ha søtt i vanlig loff.

Denne har jeg spist mye som loff, aldri søtning og med fiberhusk. Billigere, blir litt grovere og høyere etter min mening.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 20:04   #287
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Jukseloff

Jeg har laget jukseloff for første gang nå i kveld. 3 egg, litt salt og 2 ts fiberhusk. Det var alt. Det ble et hyggelig bekjentskap som garantert vil inntreffe fra tid til annen i tiden fremover!

Jeg ønsket meg reker og majones og savnet loffen. Dette ble en veldig god erstatning! Jeg er lykkelig!

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 07:20   #288
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jukseloff

Legger denne opp igjen , er vel endel nye her nå dette blir lunsjen min i dag

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 29-01-13, 07:29   #289
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Genialt til snitter og smörgåstårta. Og folk som ikke spiser lavkarbo har satt pris på disse også!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:51   #290
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Jukseloff

Mulig jeg har gjort noe feil, men syns ikke dette ble særlig loffete
Men! Godt var det, og dette blir nå min nye måte å få i meg egg på! Innmari lei hardkokte egg og omelett.

Forresten, jeg hadde skikkelig trøbbel med å stivpiske hvittene, før jeg hadde oppi omtrent tre ganger så mye salt (røra ble ikke spesielt salt uansett). Men er det meninga at det skal ha en litt sånn kremaktig utseende, eller skal det bli ennå stivere, typ ikke falle ut når man snur bollen på hodet?

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:59   #291
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Mulig jeg har gjort noe feil, men syns ikke dette ble særlig loffete
Men! Godt var det, og dette blir nå min nye måte å få i meg egg på! Innmari lei hardkokte egg og omelett.

Forresten, jeg hadde skikkelig trøbbel med å stivpiske hvittene, før jeg hadde oppi omtrent tre ganger så mye salt (røra ble ikke spesielt salt uansett). Men er det meninga at det skal ha en litt sånn kremaktig utseende, eller skal det bli ennå stivere, typ ikke falle ut når man snur bollen på hodet?

Stivpisket betyr stive ja, altså snu bollen uten at det renner. Pass på at bollen du pisker i er helt ren, fettrester kan gjøre at hvitene ikke blir stive. Samme med eggeplommerester(=fett). Skulle det gå skeis, så går det som regel uansett, hell i form og stek.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:02   #292
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Stivpisket betyr stive ja, altså snu bollen uten at det renner. Pass på at bollen du pisker i er helt ren, fettrester kan gjøre at hvitene ikke blir stive. Samme med eggeplommerester(=fett). Skulle det gå skeis, så går det som regel uansett, hell i form og stek.

Piske litt lenger neste gang, da! Og ble jo godt allikevel Takk for svar!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:26   #293
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Jukseloff

Interessant kan denne fryses?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:32   #294
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

Interessant kan denne fryses?

Ja, null problem. Problemet er heller å få den i fryseren FØR du spiser den opp.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 21-03-13, 11:23   #295
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

I dag blir det disse, lenge siden sist.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 22-03-13, 15:23   #296
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Ja, null problem. Problemet er heller å få den i fryseren FØR du spiser den opp.

Du hadde nok helt rett, Imse! Problemet var virkelig der, hehe. Jeg spiste jo den opp lenge før det blei behov for å få den i fryser

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 21:40   #297
Imsevimse
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2013
Innlegg: 6
Imsevimse er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Jeg har nettopp failet litt! Jeg er litt syk og litt sulten så ville prøve å lage dette siden det er raskt og enkelt. Det fantes bare fibrex i butikken, og etter litt søking da jeg kom hjem fant jeg jo ut at det ikke er det samme sak. Men jeg fant ut at jeg måtte prøve for det!

"Loffen" jeg sitter igjen med her nå smaker rett og slett tørrfisk! ^^

Imsevimse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-11-13, 14:10   #298
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Absolutt verd å prøve. Nå har jeg spist loffskiver og i kveld skal det bli pizza, det er lenge siden sist jeg prøvde det

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 17:11   #299
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Jukseloff

Fungerte helt greit som pizzabunn. Jeg hadde oppi litt revet ost og halvstekte den før jeg hadde på fyll og stekte ferdig. Min kjære sa at det smakte deilig.

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-14, 12:05   #300
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Da har jeg testa denne! Helt ok! Ikke akkurat så veldig loff-aktig, men det gjør ikke noe, jeg er ikke så glad i loff. Men blir den ikke litt vel soggy for pizza?
Jeg brukte forresten xanthan gum. Kanskje jeg heller burde teste fiberhusk? Den har jo helt andre egenskaper, men denne er så billig å lage, at det er verdt å prøve. (Mulig noen har skrevet om det, men det er over elleve sider å gå gjennom. )

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no