Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

den TV-Shop-magedingsen..

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-06-04, 23:22   #1
maiada
Juniormedlem
 
maiada sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 22
maiada er ny på veien

den TV-Shop-magedingsen..

Har nå fått kjøpt den, etter anbefaling her..Eller i alle fall etter at jeg hørte om den her Og det er ingen tvil om at den funker..er i alle fall støl i magemusklene, men det kan jo også være et tegn på at de var ekstremt dårlig trent fra før..

Det jeg lurer på er; om noen av dere vet om en side, eller vet selv om ulike måter å bruke den på..står på pakken at det er 18 måter, men så står det ikke hvordan dise skal utføres. Har kjent at jeg får noe vondt i ryggen av den, og det kan jo komme av at jeg bruker den feil...(Eller, og like sannsynlig, ev. mer sannsynlig, er at ryggen får vondt fordi magen er for slapp..hehe..)

Men i alle fall: tips? anyone?

__________________


maiada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuftige porsjoner Svar med sitat
Gammel 24-06-04, 23:27   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hvilken mage-dings? Det er jo 120 forskjellige. Er det disse strømgreiene, eller et apparat? Eller belte eller?....

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-06-04, 23:28   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Bare husk å krumme ryggen - IKKE svaie ! I begynnelsen behøver du ikke føre armene så langt frem, men etterhvert kan du strekke armene mer og mer ut foran - SAMTIDIG som du passer på å IKKE svaie ryggen. Det tar godt på musklene....
Du skal ikke få vondt i ryggen hvis du gjør det riktig.....

PS skal prøve å finne noen bilder !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-06-04, 23:42   #4
maiada
Juniormedlem
 
maiada sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 22
maiada er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hvilken mage-dings? Det er jo 120 forskjellige. Er det disse strømgreiene, eller et apparat? Eller belte eller?....

Hehe... beklager..inni mitt hode er det bare en vet du.. litt selvsentrert der, ikke meningen. Mente den som heter Ab-Slide (eller Slider Stretch fra Ellos)

Skal bli mer nøyaktig jeg

__________________


maiada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuftige porsjoner Svar med sitat
Gammel 24-06-04, 23:44   #5
maiada
Juniormedlem
 
maiada sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 22
maiada er ny på veien

hmmmm..

takker og bukker Nille, dere begge! Superraske svar.. Og når jeg nå leser krumme, ser jeg at det er noe jeg har misforstått.. For jeg har fokusert på å ha riktig rygg..men har jo svaiet!! Ikke rart det blir galt.. Skal gå å prøve nå, før jeg legger meg!!

__________________


maiada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuftige porsjoner Svar med sitat
Gammel 24-06-04, 23:44   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hehe nei jeg kunne jo gått inn på tvshop.no og sett selv da.
Det er ikke Ab-swing da? Den har jeg litt lyst på...

Husker dere en grå mage-greie som lignet på en rakett? Det var rødt på den og. Man skulle holde den mot magen og dra den inn mot magen så den ble strammet. Den var faktisk sykt effektiv!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-06-04, 09:46   #7
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Vi lærer en ting på magedansingen, som er et alfa og omega i all trening for ikke å svaie og belaste ryggmusklene galt. Det er å tenke deg at du har en lang hale. Så tar du tak i den halen og drar den opp mellom bena og opp mot magen. Dra hardt!! Da vil du automatisk få riktig vipp på bekkenet ditt som hindrer deg i å gjøre feil. Denne riktige vippen på bekken brukes i alle sammenhenger hvor du skal trene og vil garantert spare mye av ryggen din.

Hvis du samtidig har tak i tverrmuskelen som ligger over skambenet og trekker den sammen samtidig som du KNIPER igjen underlivsmuskulaturen får du trent opp veldig mange flere muskler i magen. Lykke til. Høres ut som noe jeg bør forsøke i mangel på annen trening for tiden. Kanskje bruke KJEVLA???

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-06-04, 10:05   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk



Det er sånn som dette, AB Slide - men IKKE SVAI RYGGEN !!
Derekan komme å se magemusklene mine anytime. Rundt omrking svusjer og disser det, men magen (over navlen) den er flat og med begynnende six-pac ... eller four-pac da.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-06-04, 10:48   #9
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset


Husker dere en grå mage-greie som lignet på en rakett? Det var rødt på den og. Man skulle holde den mot magen og dra den inn mot magen så den ble strammet. Den var faktisk sykt effektiv!

Er den? Min kjære har vært så vennlig å bringe en slik med seg inn i samlivet vårt... Foreløpig har den lagt trygt og godt i boden...

*går og børster støv av flyet*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-06-04, 10:51   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille



Det er sånn som dette, AB Slide - men IKKE SVAI RYGGEN !!
Derekan komme å se magemusklene mine anytime. Rundt omrking svusjer og disser det, men magen (over navlen) den er flat og med begynnende six-pac ... eller four-pac da.....

åja, sånn ja.. Takk for bilde!
den der ser jo ut til å trene mer enn bare magemusklene... Genialt. Hva koster den?
(jeg hadde sånnt stativ som du ligger hodet på med en buet stang over hodet som du holder i... Den var jeg veldig fornøyd med...- helt til poden knakk nakkestøtten og den måtte bosses...)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-06-04, 12:24   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Lurer på om de har en lignende på Ellos som koster 149 eller noe...

Den er veldig effektiv som sagt på magen + rygg og armer. Det er derfor jeg bruker den. Det syns ikke på armene mine. De er av "grevinnemuskel" typen........men det er vel noen muskler inni der....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-06-04, 12:31   #12
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg tror nesten jeg må spandere på meg en sånn en....Magemusklene er mitt ømme punkt Tragisk for det er jo SÅ viktig med gode magemuskler. Jeg hadde en gang i forrige århundre gode magemuskler...så jeg vet det er mulig, men tror noen har tatt dem

Det (trim av magemuskler) og sykling (ergometer) skal ihvertfall stå på timeplan min til høsten/vintern...

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 25-06-04, 21:49   #13
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå har jeg bestilt den fra ellos..Håper den funker! *host* men den funker nok ikke om den blir liggende under sengen...Tok det lang tid før det kom resultater?Nå er jeg ikke helt tykk,men jeg er bred!rar kroppsfasong...

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-06-04, 09:25   #14
maiada
Juniormedlem
 
maiada sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 22
maiada er ny på veien

Jeg har bare brukt den en og en halv uke.. og "glemmer" det noen dager.. Men jeg kjenner det godt i magemusklene, spesielt i de musklene lavt på magen, og på siden..(rett over hoftebøyerne).. visste ikke det var muskler der en gang

Må nok bruke den noe mer, så jeg får inn teknikken, for jeg blir sliten i armene, og litt i ryggen før magen..derfor klarer jeg ikke lange øktene..Men i følge reklamen trenger man jo ikke mer enn tre minutter per dag heller!!

Synes faktisk også at magemusklene ser mer definerte ut, men det kan jo være for at jeg har gått ned..jippi!!

Kjøpte min på ellos. den funker helt fint og er jo billig, selvom jeg er enig med Nille i at den kan virke litt skranglete.. Men men så lenge den gjør nytta si (I motsetning til den dyre, fancy trimsykkelen til foreldrene mine, som blir flyttet lengre og lenger vekk ra de rommene de oppholder seg i...hahaha)

__________________


maiada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fornuftige porsjoner Svar med sitat
Gammel 02-07-04, 21:53   #15
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Nå har forøvrig den fra Ellos gått ned i pris med 20 kr,så nå koster den 129... Typisk,akkurat når jeg har bestilt den og venter den i posten..Kunne fått to runder biljard for den tyvisen..

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-07-04, 15:51   #16
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Nå har jeg også bestilt en sånn.. Hvis noe kan hjelpe meg med denne magen som henger så betaler jeg gladlig.

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 05-07-04, 22:40   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Kunne fått to runder biljard for den tyvisen..

Jeg får kjøpe en slik en jeg også da, og spandere en runde på deg...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 05-07-04, 22:44   #18
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

he he..Biljard ER gøy!Min ligger på posthuset,gjort det siden lørdag,men har ikke fått følgebrevet ennå

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-07-04, 21:28   #19
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Har fått den nå,trent tre dager.Er ikke støl eller noe ellers,men i det jeg strekker meg,da kjenner jeg det!Håper den virkelig funker,og det bør den jo siden jeg faktisk bruker den og ikke lar den bare støve ned..

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-07-04, 19:38   #20
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Gjør jeg noe feil...?Får vondt i håndleddene jeg.

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-08-04, 23:45   #21
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille



Det er sånn som dette, AB Slide - men IKKE SVAI RYGGEN !!
Derekan komme å se magemusklene mine anytime. Rundt omrking svusjer og disser det, men magen (over navlen) den er flat og med begynnende six-pac ... eller four-pac da.....

Har sett magen din - og den var fin den!! Men du? Hvordan har du armene i utgangsposisjonen? I 90 grader fra skuldrene - eller starter du rett foran knærne?

Har akkurat vært på stua og "rullet" skjønner'u og da begynte jeg plutselig å lure litt.... (FOR en tid å trene på.....)

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-08-04, 23:51   #22
Marit
Medlem
 
Marit sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 56
Innlegg: 282
Marit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt liktMarit er veldig godt likt

Forslår situps jeg. De funker utmerket....
Da har du til og med gjort hele treningen selv.
( litt utenfor tema nå )

Men det er godt ment.

__________________
Marit er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det jeg klarer... Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 04:48   #23
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

situps funker helt fint det også,men fint og styrke andre deler enn magen også.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 10:29   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Hvordan har du armene i utgangsposisjonen? I 90 grader fra skuldrene - eller starter du rett foran knærne?

Har akkurat vært på stua og "rullet" skjønner'u og da begynte jeg plutselig å lure litt.... (FOR en tid å trene på.....)

Vi rullet samtidig vi da !! - Jeg står på knærne på "alle fire" og skyver kroppen fremover slik at jeg blir stående slik om dama på bildet. Dess lengre frem du har armene, dess vanskeligere er det.

Opprinnelig lagt inn av Marit

Forslår situps jeg. De funker utmerket....
Da har du til og med gjort hele treningen selv.

Skjønner det er godt ment, med denne rulla får du ingenting gratis, tro meg !! Og du må gjøre hele treningen selv. Rulla er bare et verktøy som gjør det mulig.
Fysioterapeuten min har forbudt meg å gjøre sit-up på grunn av ryggen. Dvs. de "situps'ene" jeg kan klare har mye mindre virkning enn denne rulla. Dessuten trener den ikke bare magen men alle musklene (små og store muskelgrupper) i både rygg og mage + armene - i henhold til fysioterapeuten min..... Og han stoler jeg på siden han har fått meg frisk igjen....

Opprinnelig lagt inn av Magdalena

situps funker helt fint det også,men fint og styrke andre deler enn magen også.

Som jeg skulle ha sagt det selv !!


Så rull i vei alle sammen. Det har gjort underverker på min mage og rygg. Jeg kan nå annonsere at jeg kan gå i hoftebukse (str 42 fra Hennes, 40 fra Kappahl) uten at magen henger uttafor. Det var faktisk ganske fint. OK så er et ikke hoftebukse som så vidt dekker rumpa da, men en hvor linningen går en cm eller to under navlen (tips fra Trinny & Susanna). Neida, jeg kal ikke gå med gensre som viser bar mage ! Jeg er godt tildekket..... Er jo bestemor snart og må jo holde stilen !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 11:13   #25
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hva koster denne vidundersaken her da?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store vitsetråden! guro Livets lyse side 575 02-05-14 18:25
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Te-Tråden Aline Lavkarbo generelt 76 12-08-07 10:10
heistad-gele Katrine Atkins kosthold 14 15-10-05 10:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no