Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-11, 16:32   #351
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Nå er jeg nesten på vei ut døra for å dra på tur med ei venninne. Har kjøpt ketostix (?) og gleder meg til å sjekke i kveld. Sjekket forsåvidt nå nettopp også. Da ble den lyselilla, men jeg må vel måle på kvelden for at jeg skal være sikker på at resultatet er riktig?

Men er det mulig å være i ketose uten å ha stålånde? Jeg kjenner den hvertfall ikke selv...

Jeg har heller ikke det, så jeg lurer fælt på om noe foregår i det heletatt !!

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 17:41   #352
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg har heller ikke det, så jeg lurer fælt på om noe foregår i det heletatt !!

Går du ned i vekt da?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:03   #353
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg er ikke hjemme om dagen og har ikke tilgang på vekt. Men det føles ikke som jeg har gått ned noe. Kjenner det iallefall ikke på klærne. Blir spennende å se om en dag eller to......

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:28   #354
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg er ikke hjemme om dagen og har ikke tilgang på vekt. Men det føles ikke som jeg har gått ned noe. Kjenner det iallefall ikke på klærne. Blir spennende å se om en dag eller to......

Om du går ned i vekt synes jeg du skal slå deg til ro med det og ikke bekymre deg om du er i ketose eller ikke
Krysser fingrene for et hyggelig besøk på vekta!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:46   #355
Orlando
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Orlando er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Første dag på Ketolyse diet snart i havn. Litt tungt med allt dette fette. Men tror jeg har klart meg bra i dag. Har fått i meg foruten froksten som jeg beskrev tidligere. Chedarost m/kalkunpålegg til lunch, laks stekt i fløte/seterrømme pluss brokoli med meieri smør. Skal lage lavkarbo knekkebrød nå men er litt uskikker om jeg kan spise dem på ketolyse ?

Orlando er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 18:54   #356
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Orlando, her.

Første dag på Ketolyse diet snart i havn. Litt tungt med allt dette fette. Men tror jeg har klart meg bra i dag. Har fått i meg foruten froksten som jeg beskrev tidligere. Chedarost m/kalkunpålegg til lunch, laks stekt i fløte/seterrømme pluss brokoli med meieri smør. Skal lage lavkarbo knekkebrød nå men er litt uskikker om jeg kan spise dem på ketolyse ?

Anbefaler det ikke. Lag ostekjeks hvis du trenger noe å ha pålegget på.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:09   #357
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Anbefaler det ikke. Lag ostekjeks hvis du trenger noe å ha pålegget på.

Da er det der jeg har syndet, For jeg har spist både det og dette lavkarbobrøet av egg og frø..... Ikke mye, men .....
Må kanskje vente med det, til en har gått ned til den vekten en ønsker.
5 kg. for min del. Føler på meg at jeg kommer til å få problemer med å finne noe å spise da.
Det byr meg i mot å spise middag til frokost

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:21   #358
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Da er det der jeg har syndet, For jeg har spist både det og dette lavkarbobrøet av egg og frø..... Ikke mye, men .....
Må kanskje vente med det, til en har gått ned til den vekten en ønsker.
5 kg. for min del. Føler på meg at jeg kommer til å få problemer med å finne noe å spise da.
Det byr meg i mot å spise middag til frokost

Det er greit å skille mellom måltidene med f.eks egg. Egg for meg tilhører frokoster og lunsjer. Det nærmer seg aldri middagen. Og jeg har f.eks. aldri biff, taco eller ovnsbakt laks til frokost eller lunch.

Så ren mat som overhodet mulig vil gi kroppen optimal overgang til ketose. Brød- og brøderstatninger kan du boltre deg i når du er på LAVkarbo. Nå er du på LAV-UTEN-SNARVEIER-karbo

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:30   #359
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg er trenger tips til en "skikkelig" frokost imorgen jeg, forhåpentligvis en som kan holde meg mett i flere timer.. Jeg reiser hjemmefra ca kl.08 og lander på plattformen ca 13.30-14, i mellomtiden er det jo bare "crappy" flyplassmat å få tak i(jeg har pleid å trykke i meg en "ostebolle" til frokost i 10-tiden).. Noen med tips til en skikkelig mettende (men helst ikke for "slitsom" å lage, jeg er ikke akkurat en morgenfugl) forkost?? *Håper noen har noe på lager*

Og forresten, Pruttilutt: Den lunsjen som jeg inntok i halv2 tiden idag metter enda Nydelig var det og, endte med aioli ved siden av

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:38   #360
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Rikkemor: Hvis du går inn på oppskriftsforumet vil du finne en oppskrift på lavkarbo lapper som er utrolig enkel å lage, kan gjøres ikveld. Da kan du til og med pakke niste! Hvis ikke ville jeg satset på en kraftig omelett med masse ost, bacon og fløte i. Det metter lenge

Nå har jeg vært å trent! Har trent siden ca mars nå, og det er utrolig deilig å merke at formen blir bedre for hver gang!
I kveld var stixen helt uten utslag, så jeg blir ikke helt klok på den altså....har jo drukket MYE vann under trening, mulig det er det?

Etter tips her fra nyter jeg nå kyllingboller med hvitløksmajones! De hadde ikke vanlig aioli på butikken, og mills sin var litt svak på smak syntes jeg da

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:40   #361
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg er trenger tips til en "skikkelig" frokost imorgen jeg, forhåpentligvis en som kan holde meg mett i flere timer.. Jeg reiser hjemmefra ca kl.08 og lander på plattformen ca 13.30-14, i mellomtiden er det jo bare "crappy" flyplassmat å få tak i(jeg har pleid å trykke i meg en "ostebolle" til frokost i 10-tiden).. Noen med tips til en skikkelig mettende (men helst ikke for "slitsom" å lage, jeg er ikke akkurat en morgenfugl) forkost?? *Håper noen har noe på lager*

Og forresten, Pruttilutt: Den lunsjen som jeg inntok i halv2 tiden idag metter enda Nydelig var det og, endte med aioli ved siden av

Hva jobber du som?
4-5 frokostlapper med en god dæsj bacon på morgenen kan kanskje være det du trenger. Det tar dog litt tid. På en annen side kan du kanskje kikke på denne oppskriften - den kan du nyte friskt om morgenen og samtidig er den OK å mumse utav nårtid du vil. Metter en del også.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:41   #362
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Rikkemor: Hvis du går inn på oppskriftsforumet vil du finne en oppskrift på lavkarbo lapper som er utrolig enkel å lage, kan gjøres ikveld. Da kan du til og med pakke niste! Hvis ikke ville jeg satset på en kraftig omelett med masse ost, bacon og fløte i. Det metter lenge

Nå har jeg vært å trent! Har trent siden ca mars nå, og det er utrolig deilig å merke at formen blir bedre for hver gang!
I kveld var stixen helt uten utslag, så jeg blir ikke helt klok på den altså....har jo drukket MYE vann under trening, mulig det er det?

Etter tips her fra nyter jeg nå kyllingboller med hvitløksmajones! De hadde ikke vanlig aioli på butikken, og mills sin var litt svak på smak syntes jeg da

Du har varmet dem, ja? Fikk tips om å smake dem kalde - og joda, de var gode da, men RÅ inni

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:41   #363
Eve
Juniormedlem
 
Eve sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 38
Eve er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Er det noen som har erfaring med om det er vanlig å ha vondt i hodet når du er i Ketose. Jeg har vært i Ketose i to uker, og har nesten hver dag følt meg svimmel har vondt i hodet, er veldig tørst og varm.
Merker mange positive forandringer også, prøver å fokusere på det

__________________
Olsokutfordringen
Eve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:41   #364
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Rikkemor: Hvis du går inn på oppskriftsforumet vil du finne en oppskrift på lavkarbo lapper som er utrolig enkel å lage, kan gjøres ikveld. Da kan du til og med pakke niste! Hvis ikke ville jeg satset på en kraftig omelett med masse ost, bacon og fløte i. Det metter lenge

Jaaa, lage i kveld er jo perfekt! Hmmm, det er lov å ha med seg mat på fly ikke sant? Merker når jeg tenker meg om at jeg aldri har prøvd det, men hvis det går gjennom sikkerhetskontrollen er det jo supert!=)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:45   #365
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Eve, her.

Er det noen som har erfaring med om det er vanlig å ha vondt i hodet når du er i Ketose. Jeg har vært i Ketose i to uker, og har nesten hver dag følt meg svimmel har vondt i hodet, er veldig tørst og varm.
Merker mange positive forandringer også, prøver å fokusere på det

Drikk mer vann. Noen bruker lengre tid i den overgangsfasen, og noen får det litt tyngre enn andre. Jeg hadde hodepine i 18 dager før det roet seg.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:46   #366
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Pruttilutt: Mine er fra prior og er gjennomstekte, så jeg spiser dem kalde
Rikkemor: Litt usikker på det med mat på fly faktisk! går jo an å prøve
Eve: Hodepine er veldig vanlig, men ettersom jeg har forstått pleier dette å gå over etter en stund. Kan det hende du ligger å vipper i grenseland? Sikkert noen med mer erfaring som kan svare!

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:46   #367
Karbear86
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 10
Karbear86 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hei

I gang med uke 2. synes det går overraskende bra

Men i dag har jeg opplevd at magen har vært ganske så ustabil for å si det sånn.. ikke noe vondt eller noe. Renses kroppen med dette her eller??

__________________

Karbear86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: uten brød, pasta og ris. Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:48   #368
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Pruttilutt: Mine er fra prior og er gjennomstekte, så jeg spiser dem kalde
!

Good. Er det mye fett i dem? Jeg steker mine goooodt i smør, så det drypper fett av dem

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:49   #369
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Hva jobber du som?
4-5 frokostlapper med en god dæsj bacon på morgenen kan kanskje være det du trenger. Det tar dog litt tid. På en annen side kan du kanskje kikke på denne oppskriften - den kan du nyte friskt om morgenen og samtidig er den OK å mumse utav nårtid du vil. Metter en del også.

Den lappeoppskriften passer perfekt, alt er jo allerede i hus(blir vekk i 2 uker så prøver jo å tømme lageret litt så ikke alt skal gå i søppla) Har du erfaring med å varme de i microen? For da kunne jeg jo bare surra litt bacon imorgen tidlig
Jeg jobber som prosessoperatør Og er offshore som du sikkert forsto, så er spent på om jeg kommer til å klare å få i meg nok fett når jeg kommer ut på jobb nå.. Tror det ska bli vanskelig, men jøss.. Skal da prøve å gumle norvegia(eneste osten vi har i "vårt" kjøleskap) til den store gullmedalje jeg, om det er det som må til

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:50   #370
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Pruttilutt: Nei, de var nokså magre, så jeg kompanserer med et tonn hvitløksmajones

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:51   #371
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Den lappeoppskriften passer perfekt, alt er jo allerede i hus(blir vekk i 2 uker så prøver jo å tømme lageret litt så ikke alt skal gå i søppla) Har du erfaring med å varme de i microen? For da kunne jeg jo bare surra litt bacon imorgen tidlig
Jeg jobber som prosessoperatør Og er offshore som du sikkert forsto, så er spent på om jeg kommer til å klare å få i meg nok fett når jeg kommer ut på jobb nå.. Tror det ska bli vanskelig, men jøss.. Skal da prøve å gumle norvegia(eneste osten vi har i "vårt" kjøleskap) til den store gullmedalje jeg, om det er det som må til

Tips: Stek på middels varme over lengre tid, for de hever seg i varmen og kaaaan bli litt "våt" inni. Men åååå så godt Kan ikke se for meg at micro skal være et problem. Stek noen nå i kveld, så får jeg høre hva du synes

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:52   #372
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Pruttilutt: Nei, de var nokså magre, så jeg kompanserer med et tonn hvitløksmajones

Giiiiiive meeee hvitløksmajoneeeeees

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:56   #373
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.

Jeg er trenger tips til en "skikkelig" frokost imorgen jeg, forhåpentligvis en som kan holde meg mett i flere timer.. Jeg reiser hjemmefra ca kl.08 og lander på plattformen ca 13.30-14, i mellomtiden er det jo bare "crappy" flyplassmat å få tak i(jeg har pleid å trykke i meg en "ostebolle" til frokost i 10-tiden).. Noen med tips til en skikkelig mettende (men helst ikke for "slitsom" å lage, jeg er ikke akkurat en morgenfugl) forkost?? *Håper noen har noe på lager*

Og forresten, Pruttilutt: Den lunsjen som jeg inntok i halv2 tiden idag metter enda Nydelig var det og, endte med aioli ved siden av

et par kyllinglår til frokost eller 6-7 kyllingvinger med litt creme fraiche holder i 7 timer hos meg tenk fett. kokt egg er ikke optimalt. da må du ha bacon til og majones.

liker du ikke fete "middag" frokoster kan du lage musli av dine favoritt nøtter, kjerner og frø. stek alt i ovnen med olivenolje og litt salt på 180 grader i ca 15-20 min. kan serveres med fløte som blandes ut med vann eller tyrkisk yoghurt.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:59   #374
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Tips: Stek på middels varme over lengre tid, for de hever seg i varmen og kaaaan bli litt "våt" inni. Men åååå så godt Kan ikke se for meg at micro skal være et problem. Stek noen nå i kveld, så får jeg høre hva du synes

Åååh, hurra for micro asså Jeg skal steke i kveld, og finner jeg litt matlyst/sult skal jeg smugsmake en nystekt en også-jeg har jo noen jordbær liggende (ooog pisket krem i kjøleskapet fra igår!!) som kunne passa på som litt kveldskosemat

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:01   #375
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

et par kyllinglår til frokost eller 6-7 kyllingvinger med litt creme fraiche holder i 7 timer hos meg tenk fett. kokt egg er ikke optimalt. da må du ha bacon til og majones.

liker du ikke fete "middag" frokoster kan du lage musli av dine favoritt nøtter, kjerner og frø. stek alt i ovnen med olivenolje og litt salt på 180 grader i ca 15-20 min. kan serveres med fløte som blandes ut med vann eller tyrkisk yoghurt.

Takk for tips creme fraiche, smaker ikke det som rømme? eller har jeg bomma helt nå

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no